Viisi askelta kohti vastuullista taloyhtiötä -virtuaalitapahtuma

Millä eri tavoin taloyhtiöstä voi tehdä vastuullisemman?

Mitä hyötyä vastuullisuudesta on taloyhtiössä?

Näihin kysymyksiin tarjosi vastauksen Sitowisen ja Isännöintiliiton 22.9.2021 järjestetty virtuaalitapahtuma. Taloyhtiön kehittäminen vastuulliseksi vähentää usein kustannuksia pitkällä aikavälillä, parantaa asumisen viihtyisyyttä sekä tekee hyvää ympäristölle. Virtuaalitapahtumassa pureuduttiin taloyhtiön vastuullisuuteen puheenvuorojen, case-esimerkkien ja paneelikeskustelun kautta.

Virtuaalitapahtuman esitysmateriaalin löydät täältä.

Virtuaalitapahtuman puheenvuorojen aiheet ja puhujat löydät alta

Tervetuloa / Aki Salo, asiakkuusjohtaja, Isännöintiliitto
Taloyhtiön kehityshankkeissa suunnittelu ja viestiminen on vastuullisuutta / Tommi Pilli, korjausrakentamisen Kaakkois-Suomen johtaja, Sitowise
Kiinteistöjen ylläpidossa data mahdollistaa vastuullisuuden / Janne Enkama, digitaalisen kiinteistöjohtamisen asiantuntija, Sitowise