.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
Siirry sisältöön
Isännöintiliitto
.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
  • EN
  • Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
  • Mitä on isännöinti?
  • Isännöintiliitto vaikuttaa
  • Palvelut ammattilaisille
  • Palvelut johdolle
  • Tapahtumat ja koulutukset
  • Blogi
  • Tutustu meihin

Asiakastyytyväisyys

Valitulla asiasanalla löytyi 26 tulosta.

  • Kaikki 52
  • Jäsenohjeet 1
  • Isännöinti-lehti 9
  • Koulutusaineistot 2
  • Webinaarit 7
  • Blogi 26
↓ Näytä aakkosjärjestyksessä
Mikä tekee parhaasta parhaan?
Kirjoittajan kuva

Mikä tekee parhaasta parhaan?

Blogi 29.6.2023

Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alan parhaita tekijöitä. Toimin tänä vuonna palkintoraadin puheenjohtajana ja kiinnitin huomiota siihen, miten ehdokkaan palkintokisaan ilmoittaneet perustelevat suosikkinsa kykyjä. Ehdokkaita Isännöitsijä- ja...

Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta
Kirjoittajan kuva

Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta

Blogi 22.5.2023

”Täällä isännöinti tuntuu hyvältä.” ”Meidän ammattimme nähdään arvokkaana työnä taloyhtiön eteen, ei pelkkänä kustannuksena.” Näin isännöintialan ammattilaiset kirjoittivat, kun pyysimme heitä kuvittelemaan itsensä 10–15 vuoden...

Mikä palvelee jäseniä?
Kirjoittajan kuva

Mikä palvelee jäseniä?

Blogi 1.4.2022

Kuluneena keväänä olen tutkinut Isännöintiliiton jäsensuhdetta jäsentyytyväisyyskyselyn avulla. Selvitämme vuosittain, mitä mieltä jäsenet ovat Isännöintiliitosta sekä kuluneen vuoden vaikuttamisesta ja jäsenpalveluista. Helmikuun alussa tehdyn kyselyn...

Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee
Kirjoittajan kuva

Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee

Blogi 8.6.2021

Ajanpuute on usein kuultu syy sille, miksi yritys ei ole somessa. Hyvänä kakkosena – ja ehkä alitajuisesti jo ykkösenä – on pelko somekohuista tai laajalle leviävästä...

Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta
Kirjoittajan kuva

Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta

Blogi 3.12.2020

Vuosi 2020 alkaa olla pulkassa. Paljon touhua ja tohinaa, jota koronavuosi ei ole ainakaan helpottanut. Miten vuosi meni? Miten onnistuit työssäsi? Itsellä saattaa olla tunne,...

Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa
Kirjoittajan kuva

Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa

Blogi 9.11.2020

Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton yhdessä tekemä laaja Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus kertoo, että valtaosa isännöinnin asiakkaista on tyytyväisiä ja ala saa hyviä arvosanoja. Korkeita arvosanoja saa...

Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto
Kirjoittajan kuva

Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto

Blogi 15.7.2020

Isännöinnin imago on nykyisellään vanhanaikainen, kankea ja ennen kaikkea altis positiiviselle murrokselle. On jopa hämmästyttävää, että toimiala on monilta osin säästynyt digitalisaation ja teknologian disruptiolta sekä...

Ymmärtääkö mattimeikäläinen?
Kirjoittajan kuva

Ymmärtääkö mattimeikäläinen?

Blogi 27.4.2020

Olet sitten automyyjä, sisustaja tai isännöitsijä, puheessasi vilisee helposti kaikenlaisia ammattisanoja: sytytysjärjestelmiä ja kytkinlevyjä, valööriä ja kromaa, hajulukkoja ja karmiventtiilejä.

Kehittämiseen jää koukkuun
Kirjoittajan kuva

Kehittämiseen jää koukkuun

Blogi 23.1.2020

Kesälomamatkaa suunnitellessa huomasin puhkuvani ääneen, ettei eräs verkkosivusto vastaa alkuunkaan tarpeitani. Samaan aikaan ruudulla näkyy hienoja tehosteita ja käytetään sanakikkailuja, mutta vastauksia ei tahdo löytyä....

Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja
Kirjoittajan kuva

Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja

Blogi 22.5.2019

Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....

  • Siirry sivulle: 1
  • Siirry sivulle: 2
  • Siirry sivulle: 3
  • Seuraavat

Sisältöjä Isännöintiliiton medioista

Suosittuja aihesanoja

Tilaa RSS-syöte: Asiakastyytyväisyys
  • Isännöintiliitto Facebookissa Isännöintiliitto Facebookissa
  • Isännöintiliitto Twitterissä Isännöintiliitto Twitterissä
  • Isännöintiliitto Youtubessa Isännöintiliitto Youtubessa
  • Isännöintiliitto LinkedInissä Isännöintiliitto LinkedInissä
  • Isännöintiliitto SlideSharessa Isännöintiliitto SlideSharessa

ISÄNNÖINNIN JA ASUKKAIDEN ASIALLA

Isännöintiliitto on isännöintialan yhteinen asiantuntijuuden kehittäjä ja etujärjestö. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua.

Isännöintiliitto vaikuttaa välillisesti kaikkien kerros- ja rivitaloissa asuvien 2,7 miljoonan suomalaisen elämään. Tuemme isännöintialan kehitystä ja jäsenyrityksiä toimintansa parantamisessa.

Isännöintiliittoon kuuluu yli 500 jäsenyritystä ja 21 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu noin 4/5 Suomen isännöinnistä.

  • Jäsenyhdistykset
  • Jäsenyritykset
Isännöintiliiton blogi Kotitalolehti.fi Haeisannointia.fi Hyvä johtaja -blogi
Isännöinnin uusi aika
  • Lait & Määräykset
    • Laki
    • Tupakka
    • Yhtiökokous
  • Jäsenpalvelut
    • Ajankohtaista
    • Hallitus
    • Jäsenyys
    • Jäsenyhdistys
    • Palveluverkosto
    • Tutkimus
  • Liiketoiminta
    • Digi
    • Viestintä
  • Asuminen
    • Isännöitsijäntodistus

Isännöintiliiton toimisto sijaitsee Kampissa Helsingissä.   Postiosoite: PL 1370, 00101 Helsinki   Sähköpostit: etunimi.sukunimi@isannointiliitto.fi Tietosuoja | Hallitse evästeasetuksia

Anna palautetta Yhteystiedot