Webinaari: Isännöinnin asiakaskokemus – toimialan tulokset ja mittaamisen ABC
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
1.10.2021 järjestetyssä Työ & talous -virtuaaliseminaarissa pureuduttiin oman asiantuntijuuden esiintuomiseen, yrityksen prosessien ja työhyvinvoinnin yhteyteen sekä etätyön lainsäädäntöön. Seminaarin sisältö Tallenne virtuaalitapahtumasta lisätään tälle sivulle...
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
7.5.2021 webinaarissa paneuduttiin käytännönläheisesti siihen, miten otat Talokyselyn käyttöön ja teet sen avulla kyselyitä.
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
9.12.2020 järjestetyssä Isännöintiliiton ja Tietoajan webinaarissa keskusteltiin monikanavaisuuden tärkeydestä ja siitä, mitä hyötyä se tuo isännöinnille ja isännöinnin asiakkaille. OIT Isännöinti toi keskusteluun käytännön esimerkkejä kehitetyistä palveluista, jotka ovat lisänneet yrityksen tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä.
24.11.2020 järjestetyssä webinaarissa kerrottiin, miten Tampuurin sähköiset palvelut säästävät isännöinnin aikaa ja parantavat isännöinnin asiakkaiden tyytyväisyyttä. Webinaarissa esiteltiin konkreettisia vinkkejä siihen, miten voit Tampuurin avulla siirtää muun muassa muutostyöpyyntöjen prosessin sekä vika- ja remontti-ilmoitukset sähköiseen ympäristöön - ja helpotat samalla omaa työtäsi sekä pidät asukkaasi tietoisina kiinteistön ajankohtaisista asioista.
Aiheesta alustivat Tampuurin asiantuntijat Product Manager Tero Topra ja Product Manager Timo Varis. Webinaarin moderoi kehityspäällikkö Ira Tenhunen Isännöintiliitosta.