Kynät pois: isännöintiala voisi säästää 11 miljoonaa vuodessa sähköisellä allekirjoittamisella
Ajankohtaista
Kynätpois-haastekampanjan mukaan isännöintiala voisi säästää varovaisesti arvioiden yli 11 miljoonaa euroa, 270 tuhatta työtuntia ja 600 tuhatta paperiarkkia vuodessa allekirjoittamalla asiakirjat sähköisesti.
Huoneistotietojärjestelmä tarkoittaa monia muutoksia isännöintiin. Se tarkoittaa myös isoja hyötyjä. Tavoitteena on, että manuaalinen työ isännöinnissä vähentyy ja aikaa jää enemmän näkyvään asiakkuudenhoitoon.
Isännöintiala on takamatkalla digitalisaation hyödyntämisessä, mutta se voi olla hyväkin asia
Blogi
Helsinki sijoittui toiseksi maailmanlaajuisessa älykaupunkien Smart City Index 2020 -vertailussa. Älykkäät kaupungit kuulostavat utopistiselta tulevaisuushöpinältä, mutta osa villeistä ideoista on käynyt toteen. Helsingin Kalasatamassa on...
Lausunto liikenne- ja viestintäministeriölle postilain muutoksien arviomuistiosta Lausunnonantajasta Suomen Isännöintiliitto ry (jäljempänä Isännöintiliitto) edustaa laajasti isännöintialaa, sillä jäsenkuntaamme kuuluu yli 600 isännöintiyritystä ja 23 paikallisyhdistystä....
Korona toi taloyhtiöihin digiloikan – Moni toivoo muutoksesta pysyvää
Medialle
Taloyhtiöissä otettiin viime vuonna huima digiloikka. Isännöintiliiton digiselvitys paljastaa, että ainakin osa uusista toimintamalleista tuli jäädäkseen. Asumisenkin asioita haluttaisiin jo hoitaa kotisohvalta.
Viilun ja Isännöintiliiton 13.1.2021 järjestetyssä webinaarissa esiteltiin yhtä digitaalista työkalua, jolla etä- ja hybridiyhtiökokoukset pystytään järjestämään sujuvasti alusta loppuun. Webinaarissa pureuduttiin konkreettisesti seuraaviin aiheisiin: etäyhtiökokouksen...
Webinaari: Monikanavaisuus – mitä hyötyä isännöinnille ja asiakkaalle?
Webinaarit ja videot
9.12.2020 järjestetyssä Isännöintiliiton ja Tietoajan webinaarissa keskusteltiin monikanavaisuuden tärkeydestä ja siitä, mitä hyötyä se tuo isännöinnille ja isännöinnin asiakkaille. OIT Isännöinti toi keskusteluun käytännön esimerkkejä kehitetyistä palveluista, jotka ovat lisänneet yrityksen tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä.
Webinaari: Tehokasta isännöintiä ja tyytyväisiä asiakkaita
Webinaarit ja videot
24.11.2020 järjestetyssä webinaarissa kerrottiin, miten Tampuurin sähköiset palvelut säästävät isännöinnin aikaa ja parantavat isännöinnin asiakkaiden tyytyväisyyttä. Webinaarissa esiteltiin konkreettisia vinkkejä siihen, miten voit Tampuurin avulla siirtää muun muassa muutostyöpyyntöjen prosessin sekä vika- ja remontti-ilmoitukset sähköiseen ympäristöön - ja helpotat samalla omaa työtäsi sekä pidät asukkaasi tietoisina kiinteistön ajankohtaisista asioista.
Aiheesta alustivat Tampuurin asiantuntijat Product Manager Tero Topra ja Product Manager Timo Varis. Webinaarin moderoi kehityspäällikkö Ira Tenhunen Isännöintiliitosta.