Kotitalo-media

Kotitalo on koko taloyhtiön ajankohtaismedia. Hallituksille tarkoitettua printtilehteä lukee noin 80 000 taloyhtiön päättäjää. Kotitalon verkkolehteä lukee kuukausittain noin 40 000 taloyhtiön osakasta ja asukasta.

Palautetta Kotitalon lukijoilta:

“Kotitalossa on paljon neuvoja, joiden avulla taloyhtiön asioita voi hoidella sujuvammin.”

“Hyvää taloyhtiötietoa helposti ymmärrettävässä muodossa.”

“Kotitalon jokaisessa numerossa on ajankohtaisia artikkeleita, joita olemme jakaneet esimerkiksi taloyhtiömme ilmoitustaululle tiedoksi.”

“Ajankohtaista tietoa, punnittua puhetta ja vinkkejä hallitustyöskentelyyn.”

Kotitalo-lehti on tarjonnut tuhdin lukupaketin taloyhtiöiden hallituksille jo lähes kymmenen vuoden ajan.

Lehti tarjoaa taloyhtiöpäättäjille ajankohtaista ja luotettavaa tietoa ja taloyhtiöelämää koskettavia ilmiöitä kahdeksan kertaa vuodessa. Kotitalossa äänessä ovat sekä hallitukset että kiinteistöalan ammattilaiset ja kovimmat asiantuntijat.

Vuosien 2019 ja 2020 aikana Kotitalo kasvoi printtilehdestä koko taloyhtiön ajankohtaismediaksi. Täysin uudistunut Kotitalo-media koostuu printtilehden lisäksi verkkolehdestä ja lukuisista muista sähköisistä kanavista.

Kotitalo, Edit, Kotitalo-lehti

Kotitalo on palkittu asiakaslehti

Printtilehti on palkittu kolme kertaa (2014, 2015 ja 2017) vuoden asiakaslehtenä. Vuonna 2019 Kotitalon iso uudistus sai kiitosta, ja se palkittiin vuoden asiakasmediana. Printtilehti erottuu muista kiinteistöalan lehdistä raikkaalla ulkoasullaan ja asiantuntevalla sisällöllään ja mediana Kotitalo on taloyhtiömaailmassa ainutlaatuinen.

Jokaista Kotitalo-lehden numeroa lukee noin 80 000 taloyhtiöpäättäjää. Kotitalon verkkolehteä lukee kuukausittain noin 40 000 taloyhtiön osakasta ja asukasta. Taloyhtiöiden hallitusten lisäksi lehti tavoittaa lähes kaikki Suomen isännöitsijät.

Kotitaloa kustantaa Isännöintiliiton Palvelu oy, jonka omistaa kokonaisuudessaan Isännöintiliitto ry.

Isännöitsijä, haluaako asiakasyhtiösi lukea Kotitaloa? Ota yhteyttä tilaajapalveluun, puh. 050 533 5123 tai tilaukset@kotitalolehti.fi.

Hallituksen puheenjohtaja tai jäsen, haluatko tilata Kotitalon taloyhtiöllenne? Tee tilaus osoitteessa www.kotitalolehti.fi/tilaajapalvelu.

Kotitalo-lehden tilauksella hallituksen jäsenet saavat printtilehden ja kaikki osakkaat ja asukkaat lukuoikeuden kaikkiin kotitalolehti.fin sisälöihin.

Haluatko ilmoittaa Kotitalo-lehdessä? Tutustu Kotitalon mediakorttiin.

Kotitalo-lehden sivuille