Kotitalo-lehti

Kotitalo on taloyhtiöiden hallituksille tarkoitettu lehti, jonka jokaista numeroa lukee noin 80 000 taloyhtiön päättäjää.

Palautetta Kotitalon lukijoilta:

”Kotitalossa on paljon neuvoja, joiden avulla taloyhtiön asioita voi hoidella sujuvammin.”

”Hyvää taloyhtiötietoa helposti ymmärrettävässä muodossa.”

”Kotitalon jokaisessa numerossa on ajankohtaisia artikkeleita, joita olemme jakaneet esimerkiksi taloyhtiömme ilmoitustaululle tiedoksi.”

”Ajankohtaista tietoa, punnittua puhetta ja vinkkejä hallitustyöskentelyyn.”

Kotitalo-lehden tarkoitus on edistää taloyhtiön hallituksen ja isännöinnin välistä yhteistyötä, jotta asumisen laatu paranisi ja kiinteistön arvo nousisi.

Kotitalo-lehti antaa taloyhtiönsä kehittämisestä kiinnostuneille hallituksille eväät punnittuihin päätöksiin. Kahdeksan kertaa vuodessa ilmestyvä lukupaketti tuo kiinteistöalan luotettavimmat asiantuntijat ja kiinnostavimmat ilmiöt suoraan taloyhtiön päättäjien käsiin.

Kotitalo, Edit, Kotitalo-lehti

Kotitalo on palkittu asiakaslehti

Kolmasti (2014, 2015 ja 2017) vuoden asiakaslehtenä palkittu Kotitalo erottuu muista kiinteistöalan lehdistä raikkaalla ulkoasullaan ja asiantuntevalla sisällöllään. Jokaista Kotitalon numeroa lukee noin 80 000 taloyhtiöpäättäjää. Taloyhtiöiden hallitusten lisäksi lehti tavoittaa lähes kaikki Suomen isännöitsijät.

Isännöitsijä, haluatko tilata Kotitalon asiakkaillesi? Ota yhteyttä tilaajapalveluun, puh. 050 533 5123 tai tilaukset@kotitalolehti.fi.

Hallituksen puheenjohtaja tai jäsen, haluatko tilata Kotitalon taloyhtiöllenne? Tee tilaus osoitteessa www.kotitalolehti.fi/tilaajapalvelu.

Haluatko ilmoittaa Kotitalo-lehdessä? Tutustu Kotitalon mediaratkaisuihin.

Kotitalo-lehden sivuille