Kotitalo-lehti

Kotitalo on Isännöintiliiton julkaisema lehti, jonka jokaista numeroa lukee noin 60 000 taloyhtiön päättäjää.

Palautetta lukijoilta:

Kotitalossa on paljon neuvoja, joiden avulla taloyhtiön asioita voi hoidella sujuvammin.

Hyvää tietoa helposti ymmärrettävässä muodossa.

Lehden jokaisessa numerossa on ajankohtaisia artikkeleita, joita olemme jakaneet esimerkiksi taloyhtiömme ilmoitustaululle tiedoksi.

Ajankohtaista tietoa, punnittua puhetta ja vinkkejä hallitustyöskentelyyn.

Kotitalo-lehden tarkoitus on edistää hallituksen ja isännöinnin välistä yhteistyötä, jotta asumisen laatu paranisi ja kiinteistön arvo nousisi.

Kotitalo-lehti antaa taloyhtiönsä kehittämisestä kiinnostuneille hallituksille eväät punnittuihin päätöksiin. Kahdeksan kertaa vuodessa ilmestyvä lukupaketti tuo kiinteistöalan luotettavimmat asiantuntijat ja kiinnostavimmat ilmiöt suoraan taloyhtiön päättäjien käsiin.

Palkittu asiakaslehti

Kahdesti (2014 ja 2015) vuoden asiakaslehtenä palkittu Kotitalo erottuu muista kiinteistöalan lehdistä raikkaalla ulkoasullaan ja asiantuntevalla sisällöllään. Jokaista Kotitalon numeroa lukee noin 60 000 taloyhtiöpäättäjää. Taloyhtiöiden hallitusten lisäksi lehti tavoittaa lähes kaikki Suomen isännöitsijät. Vuonna 2016 Kotitalo-lehti kasvatti näkyvyyttään etenkin verkossa, kun sen käyttäjämäärä kasvoi 67 prosentilla.

Isännöitsijä, haluatko tilata Kotitalon asiakkaillesi? Ota yhteyttä jäsenpalveluun, puh. 050 337 4570 tai toimisto@isannointiliitto.fi

Haluatko ilmoittaa Kotitalo-lehdessä? Tutustu Kotitalon mediakorttiin.

Kotitalo-lehden sivuille