Asiantuntijapalvelu: Tukea vastuullisuuden kehittämiseen

Haluatko kehittää vastuullisuutta isännöintiyrityksessäsi?

Tarve vastuullisuuden edistämiselle nousee yhä vahvemmin monilla toimialoilla niin taloudellisen ja sosiaalisen vastuullisuuden kuin ilmastonmuutoksen hillitsemisen myötä. Vastuullinen toiminta voi tuoda yritykselle kilpailuetua esimerkiksi asiakashankinnassa ja osaajien rekrytoinnissa. Vastuullisuus on myös tärkeä osa yrityksen riskienhallintaa.

Isännöintiliitosta voit tilata asiantuntijapalveluna koulutuksen isännöinnin eettisistä ohjeista sekä keväällä 2023 ilmestyneestä Vastuullisen isännöinnin työkirjasta. Koulutuksen vetävät Isännöintiliiton asiantuntijat ja sen kesto on 2,5 h.

Koulutuksen ohjelma:
  • Johdanto vastuullisuuteen isännöintialalla
  • Eettiset ohjeet – 10 kysytyintä kysymystä
  • Taloudellinen, sosiaalinen ja ekologinen vastuullisuus isännöinnissä
  • Vastuullisuus meidän yrityksessämme: Mitä vahvuuksia, kehittämiskohteita, uhkia tai mahdollisuuksia meillä on?
  • Vastuullisuuden kehittämisen polku – ajatuksia jatkoon

Koulutuksen tuloksena osallistujat saavat yleiskuvaa vastuullisuuden eri osa-alueista isännöinnissä ja yritys saa pohjaa vastuullisuustyön tekemiselle omassa arjessa. Koulutus toimii lähtölaukauksena tai kehittämisen vauhdittajana vastuullisuustyölle isännöintiyrityksessä.

Tutustu asiantuntijoihimme

Hinnasto

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja pyydä räätälöity tarjous:

Asiakkuusjohtaja Aki Salo,
aki.salo@isannointiliitto.fi

Asiantuntijapalveluiden pääasiallisena kohderyhmänä ovat Isännöintiliiton jäsenyritykset ja jäsenyhdistykset. Toteutamme luentoja tapauskohtaisesti myös muille sidosryhmille.