Asumisen tietopankki

Asumisen tietopankki tuo asiantuntevaa ja opastavaa tietoa taloyhtiösivuille. Valmis sisältöosio vastaa asukkaiden ja osakkaiden yleisimpiin kysymyksiin.

Asukkaat kyselevät kerta toisensa jälkeen samoja asioita: Miten keittiöremontti kannattaa tehdä? Kuka vastaa astianpesukoneesta? Milloin tupakointikieltoa voi hakea? Taloyhtiösivut on oiva kanava tarjota asukkaille sekä tietoa että toiminnallisuutta.

Informatiivisilta taloyhtiösivuilta asukas saa vastaukset kysymyksiinsä silloin, kun hänelle sopii. Ennakoiva, selkeä ja asukaslähtöinen tieto puolestaan vähentää turhia yhteydenottoja, kiistoja ja selvittelyä. Asukkaiden kysymyksiin kannattaa vastata jo ennen kuin he ehtivät kysyä.

Katso Asumisen tietopankin esittelyvideo:

Tarkistettua asumisen tietoa

Asumisen tietopankki toimii myös mobiililaitteissa.

Mistä sisältöä taloyhtiösivuille? Asumisen tietopankki on taloyhtiösivuille asennettava sisältöosio, jota Isännöintiliitto päivittää. Se sisältää asumisen ajankohtaisimmat aiheet, suosituimmat teemat ja 6 digitaalista asumisen opasta.

Hyödyt isännöinnille:
  • Tuoretta ja laadukasta sisältöä
  • Vähemmän turhia yhteydenottoja, vahinkoja, kiistoja ja selvittelyä
  • Paremmat palvelut ja tyytyväisemmät asiakkaat

Asumisen tietopankki tarjoaa selkeää, ennakoivaa, ajankohtaista ja tarkastettua tietoa reaaliaikaisesti. Vaihtuvat sisällöt tekevät taloyhtiösivuista eläväiset ja informatiiviset. Sisällöt päivittyvät automaattisesti taloyhtiösivuille, mikä säästää isännöinnin aikaa.

Kysy demosta, pyydä tarjousta

Asumisen tietopankki toimii esimerkiksi Domus, Tampuuri, Taloyhtio.Info, Talosivu.com ja Premis-järjestelmissä. Palvelun toimitusaika riippuu käytettävästä isännöinti-/taloyhtiösivujärjestelmästä. Voit tilata palvelun jo nyt, laskutus alkaa vasta, kun Asumisen tietopankki on asennettu sivuille. Kysy demotunnuksia ja lisätietoja: minna.kivinen@isannointiliitto.fi.