Asumisen tietopankki

Valmis sisältö vastaa isännöitsijän puolesta 600 yleisimpään taloyhtiöasumisen kysymykseen.

Asukkaat ja osakkaat kysyvät usein samoja taloyhtiöelämän asioita liittyen esimerkiksi asumisen arkeen, kunnossapitovastuuseen tai remontteihin. Näihin kysymyksiin voi vastata jo ennen kuin he ehtivät edes kysyä.

Asumisen tietopankista asukas saa vastaukset kysymyksiinsä helposti, nopeasti ja juuri silloin, kun hänelle sopii. Asumisen tietopankki on kattava sisältöpaketti, jossa on ennakoivaa, selkeää ja asukaslähtöistä tietoa. Se kattaa yleisimmät kysymykset ja ajankohtaiset aiheet. Lisäksi sisältöihin kuuluvat ajantasaiset kunnossapitovastuun kuvat ja ohjetaulukot.

Palvelu asennetaan isännöintiyrityksen käyttämille taloyhtiösivuille, ja visuaalinen ilme sekä tekninen toteutus riippuu käytössä olevasta järjestelmästä. Asumisen tietopankki tuo aktiivista ja päivittyvää sisältöä taloyhtiösivuille kätevästi ja helposti.

Lue, miten Asumisen tietopankkia on hyödynnetty esimerkiksi Isännöinti Taimessa sekä Isännöinti Granbergissa.

KYSY LISÄÄ TAI PYYDÄ MAKSUTON ESITTELY
Esittelemme mielellämme Asumisen tietopankin hyötyjä ja käyttöä. Kysy lisää tai pyydä esittely: Anne Murtomäki, anne.murtomaki@isannointiliitto.fi, puh. 040 7311 531, tai jäsenpalvelu, 09 2312 1750, toimisto@isannointiliitto.fi

Hyödyt isännöinnille:

• Vähemmän asukkaiden yhteydenottoja
  • Vastaukset kaikkiin kysymyksiin löydettävissä verkossa jatkuvasti
  • Automaattisesti taloyhtiösivuille päivittyvät sisällöt
  • Sisältö on Isännöintiliiton lakiasiantuntijoiden tarkastamaa
  • Isännöinnin rooli on kerrottu oikein

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Asumisen tietopankin sisältöä, asennusta ja käyttöä. Pyydä maksuton esittelyaika. Tai ole suoraan yhteydessä jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäkeen, anne.murtomaki@isannointiliitto.fi, puh. 040 7311 531.

Näet hinnat kirjautumalla sisään.

Kirjaudu sisään