Asumisen tietopankki

Asumisen tietopankki tuo asiantuntevaa ja opastavaa tietoa taloyhtiösivuille. Valmis sisältöosio vastaa asukkaiden ja osakkaiden yleisimpiin kysymyksiin.

Asumisen tietopankki tuo tarkistetun taloyhtiötiedon asukkaiden ulottuville.

Asukkaat kyselevät kerta toisensa jälkeen samoja asioita: Miten keittiöremontti kannattaa tehdä? Kuka vastaa astianpesukoneesta? Milloin tupakointikieltoa voi hakea? Taloyhtiösivut on oiva kanava tarjota asukkaille sekä tietoa että toiminnallisuutta.

Informatiivisilta taloyhtiösivuilta asukas saa vastaukset
kysymyksiinsä silloin, kun hänelle sopii. Ennakoiva, selkeä ja asukaslähtöinen tieto puolestaan vähentää turhia yhteydenottoja, kiistoja ja selvittelyä. Asukkaiden kysymyksiin kannattaa vastata jo ennen kuin he ehtivät kysyä.

Tarkistettua asumisen tietoa

Asumisen tietopankki tuo laadukasta ja päivittyvää sisältöä taloyhtiösivuille. Isännöintiliitto päivittämä palvelu sisältää asumisen ajankohtaisimmat aiheet ja suosituimmat teemat. Lisäksi isännöinti saa joka viikko tiedotekoosteen, jonka sisältöjä voi käyttää yrityksen kotisivuilla ja muissa isännöinnin käyttämissä viestintäkanavissa.

Hyödyt isännöinnille:

• Tuoretta ja laadukasta sisältöä
  • Vähemmän turhia yhteydenottoja, vahinkoja, kiistoja ja selvittelyä
  • Paremmat palvelut ja tyytyväisemmät asiakkaat

Asumisen tietopankin vaihtuvat sisällöt tekevät taloyhtiösivuista eläväiset ja informatiiviset. Sisällöt päivittyvät automaattisesti taloyhtiösivuille, mikä säästää isännöinnin aikaa.

Pyydä demotunnuksia

Asumisen tietopankki toimii esimerkiksi Domus, Festum, Fivaldi, Tampuuri, Taloyhtio.Info, Talosivu.com ja Premis-järjestelmissä. Palvelun toimitusaika riippuu käytettävästä isännöinti-/taloyhtiösivujärjestelmästä.

Kirjaudu Mappi-jäsenpalveluun nähdäksesi Asumisen tietopankin hinnoittelun. Kirjautumislinkki sivun ylälaidassa.

Kysy demotunnuksia ja lisätietoja: minna.kivinen@isannointiliitto.fi.