Postituspalvelu

Yksi vuoden tärkeimmistä kohtaamisista asiakkaiden kanssa on yhtiökokous. Jos yhtiökokouskutsu on visuaalisesti hyvännäköinen ja mielenkiintoa herättävä, kannustaa se osallistumaan itse kokoukseen.

tarvitsetko apua käytössä?

Tarvittaessa saat apua osoitteesta asiakaspalvelu.prima@edita.fi

Isännöintiliitto ja Edita Prima Oy ovat luoneet isännöintiyrityksille postituspalvelun, jolla voi sujuvasti lähettää erilaisia viestejä taloyhtiöiden osakkaille tai asukkaille. Postituspalvelun kautta lähetettävään yhtiökokousaineistoon voi liittää kannet, joissa on isännöintiyrityksen oma logo. Kannen kuvaan voi itse vaikuttaa. Se voi olla vaikkapa kyseisen taloyhtiön kuva, jonne kutsu lähtee.

Isännöintiliitto on luonut palveluun muutamat valmiit kannet, joita isännöintiyritys voi myös halutessaan käyttää. Kansiin vain liitetään taloyhtiökohtainen sisältö ja osoitteisto.

Edita tulostaa ja postittaa

Edita Prima Oy huolehtii aineiston tulostamisesta ja postittamisesta. Palvelua suunnitellessa on kiinnitetty erityistä huomiota siihen, että yhtiökokouskutsun pitää lähteä osakkaille viimeistään kahta viikkoa ennen kokousta. Tämä vaatii isännöintiyrityksiltä ennakointia, sillä tulostus vie muutaman työpäivän.

Isännöinnin näkyvyyden ja maineen kannalta yhtiökokouskutsu on vuoden merkittävin kotiin tuleva paperi taloyhtiöissä.

Jokaisella käyttäjällä tulee olla voimassaolevat tunnukset järjestelmään. Palvelun käyttöön tarvittavat käyttäjätunnukset ja salasanat tilataan Edita Primasta, Eija Höijeriltä, p. 0400 688 332