Suosittu Isännöintiliiton Energiaseminaari järjestetään jo kolmatta kertaa ja tällä kertaa hybriditoteutuksena. Voit valita osallistutko tapahtumaan paikan päällä Helsingissä vai seuraatko tapahtuman striimitoteutusta virtuaalisesti.

Ohjelmassa on tuttuun tapaan runsas kattaus ajankohtaisia puheenvuoroja ja Isännöintiliiton Energiabarometrin uusimpia tuloksia. Lisäksi paikan päällä tapahtumassa verkostoidut sekä energiatehokkaita palveluita tarjoavien tapahtumakumppaneiden että asiasta kiinnostuneiden kollegoiden kanssa.

Seminaarin aikataulu:

11.00 – 12.00 Lounas

12.00 – 12.05 Tervetuloa  (striimaus alkaa)

12.05 – 12.30  Ilmastonmuutos Suomessa, vaikutukset rakennuksiin ja asumiseen  / meteorologi, kirjailija Kerttu Kotakorpi

12.30-12.40 Isännöintiliiton ajatuksia ilmastonmuutoksesta ja isännöinnistä / toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva, Isännöintiliitto

12.40 – 13.05 Energiabarometrin tulokset  / vaikuttamis- ja tutkimusjohtaja Tuomas Viljamaa, Isännöintiliitto ja johtava asiantuntija (energia ja ilmasto) Petri Pylsy, Kiinteistöliitto

13.05 – 13.25 Kumppaneiden case-puheenvuorot

13.25 – 13.55 Kahvitauko ja verkostoitumista

13.55 – 14.20 Avustukset: energia ja sähköautojen latausinfra / ylitarkastaja Kari Lappalainen, Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus ARA

14.20 – 14.40 Kumppaneiden case-puheenvuorot

14.40 – 15.05 Energiaremontin yleisimmät pullonkaulat ja ratkaisut  / tiimipäällikkö, taloyhtiöiden energianeuvonta Aleksi Heikkilä, Helsingin kaupunki

15.05 – 15.25 Kumppaneiden case-puheenvuorot

15.25 – 16.00 Paneeli: Yhdessä kohti energiatehokkaampaa asumista / Paneelin puheenjohtajana vaikuttamis- ja tutkimusjohtaja Tuomas Viljamaa, Isännöintiliitto. Asiantuntijoina lakiasiantuntija Jenni Valkama, Isännöintiliitto ja erikoistutkija Jani Lukkarinen, Syke

16.00 – 16.30 Lasi kuohuvaa ja tapahtumakumppaneihin tutustumista (striimaus päättyy klo 16.00)

16.30 Kiitos päivästä

Osallistumisehdot:

Seminaari on maksuton ja siihen voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta sekä Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Ilmoittautumalla seminaariin hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen tapahtuman kumppaneille sekä Isännöintiliiton jäsenrekisteriin.

Vaikka seminaarin striimiä seurattaisiin porukalla esimerkiksi toimistolta, toivomme kaikkien striimikatsojien ilmoittautuvan tapahtumaan erikseen, jotta olemme tietoisia katsojien kokonaismäärästä.

Huomioithan myös valitsemasi osallistumistavan ja ilmoitat mahdollisista muutoksista hyvissä ajoin. Seminaarissa paikan päällä on käytössä koronapassi. Tutustuthan myös tapahtumaohjeisiimme ennen tapahtumaa: https://www.isannointiliitto.fi/tutustu-meihin/hallitus-ja-paatoksenteko/kaytannot-tapahtumissa-ja-kokouksissa/

Tapahtuman kumppaneina: