Jäsenmaksut

Jäsenmaksulaskurilla voit tarkistaa isännöintiliiketoiminnan liikevaihtoon perustuvan vuosittaisen jäsenmaksusi.

Isännöintiliiton jäsenyritykseksi liittyminen kannattaa, sillä heille on tarjolla runsaasti palveluita ja etuja.

Jäsenmaksulaskuri 2018

Jäsenmaksu lasketaan yrityksesi viimeksi päättyneen tilikauden liikevaihdon mukaan.

Jäsenmaksun suuruus: - / vuosi

Voit liittyä myös kesken kalenterivuoden, sillä liittymisvuoden jäsenmaksu on vain täysien jäsenyyskuukausien osuus.

Jäsenmaksu perustuu isännöintiliiketoiminnan liikevaihtoon, joka on isännöintisopimuksiin suoraan tai välillisesti perustuva laskutus (alv 0%).

Jos yrityksellä on muuta toimintaa, esimerkiksi kiinteistönvälitystä tai kiinteistönhuoltoa, ei niitä lasketa mukaan jäsenmaksun perusteena olevaan liikevaihtoon.

Kiinteistönomistajan osalta, joka tuottaa käyttöönsä isännöintipalveluja, jäsenmaksu perustuu isännöinnin osuuteen vuosiliikevaihdosta. Vuokrayhtiöiden isännöintiliikevaihto lasketaan kaavalla 120 € × huoneistojen lukumäärä. Konsernirakenteiset tai ketjuna toimivat yritykset maksavat jäsenmaksun kokonaisliikevaihdon mukaan.

Kannatusjäsenmaksu on 500 euroa vuodessa.

Jäsenmaksuprosentit

Isännöinnin liikevaihto Jäsenmaksu %