Pohjois-Karjalan Isännöitsijät Ry

Pohjois-Karjalan Isännöitsijät ry on Isännöintiliiton jäsenyhdistys, joka toimii jäsentensä yhdyssiteenä sekä valvoo ja edistää jäsenten yleisiä ja yhteisiä etuja. Yhdistys edistää isännöintipalvelujen ammattimaisen tuottamisen ja alan arvostuksen kehitystä ja toimii kiinteistöalan yhteisten pyrkimysten ja päämäärien hyväksi.

Puheenjohtaja: Toivo Korhonen
050 362 8425, 050 362 8425
toivo.korhonen@jipisannointi.fi

Sihteeri Teemu Multanen
teemu.multanen@realia.fi

Hallitus:

Hannu Sutinen
Joen Isännöintipalvelu Oy

Hannu Hautanen
Realia Isännöinti Oy

Tuomas Holopainen
Karjalan Tilipalvelu Ky

Pirkko-Liisa Hirvonen

Mikko Karttunen
Karelian Kiinteistötili Oy

Tero Sinkkonen
Kiteen Seudun OP-Kiinteistökeskus Oy

Jarkko Kosunen
Realia Isännöinti Oy

Pohjois-Karjalan Isännöitsijät ry

Pohjois-Karjalan Isännöitsijät ry toimii paikallisesti yhteistyökumppaneiden/ viranomaisten ja isännöitsijöiden sekä isännöintipalveluja tuottavien yhteisöjen yhdyssiteenä, joka:

• järjestää jäsenilleen neuvontaa, keskustelu- ja esitelmätilaisuuksia sekä muita koulutustilaisuuksia.
  • järjestää jäsenille ja heidän perheilleen tarkoitettua työssä jaksamista edistävää ja virkistystoimintaa.
  • tiedottaa isännöintialaa koskevista asioista Isännöintiliiton tiedotustoimintaa tukevalla toiminnalla.

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Tietosuojaseloste