Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun Ammatti-Isännöitsijät ry

Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun Ammatti-Isännöitsijät ry on Isännöintiliiton jäsenyhdistys. Yhdistys järjestää teeematapahtumia ja koulutuksia sekä tiedottaa ajankohtaisista asioista.

Puheenjohtaja: Janne Suomela
janne.suomela@isannointisuomela.fi

Sihteeri: Lassi Kaijanen
(08) 4152 5000, 044 312 1006
lassi.kaijanen@oit.fi

Hallitus:
Rahastonhoitaja Toimi Lipponen
Jäsen Mika Nieminen
Jäsen Jouni Vuorma
Jäsen Tiina Holappa
Jäsen Jarmo Koskela
Jäsen Antti Makkonen

Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun Ammatti-Isännöitsijät ry

Yhdistys:

• Tiedottaa ajankohtaisista asioista
  • Kouluttaa isännöitsijöitä ajankohtaiskoulutuksella
  • Järjestää koulutusja virkistysmatkoja
  • Kerran vuodessa ilmestyvä lehtemme Oulun Kiinteistösanomat on julkaistu lokakuussa 2016. Tutustu lehteemme >>

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Tulevat aamupalatilaisuudet:

• 10.11.2017, yritysvieraana Invera Oy
  • 12.1.2018, yritysvieraana Abloy Oy
  • 16.3.2018
  • 18.5.2018

Tilaisuudet pidetään aina perjantaisin alkaen klo 8.15, paikkana Radisson Blu. Tilaisuuksien yritysvieraat tiedotetaan lähempänä tapatuman ajankohtaa.

Isännöintipäivät 2017

Isännöintipäivät järjestetään tänä vuonna Tampereella 6 – 9.9.2017. Tutustukaa Isännöintipäivien ohjelmaan tästä.

Tapahtumasta löytyy monipuolisesti ohjelmaa joista jokainen saa varmasti apua ja työvälineitä isännöintityöhön. Tänä vuonna PPKAI Ry tukee isännöintipäiville osallistujia 150 €/hlö. Ilmoittautumisen yhteydessä laittakaa lisätietoihin koodi PPKAI 150. Mikäli olette jo ilmoittautuneet, kohdistetaan alennus jäsenille jäsenrekisterimme perustella. Alennus otetaan huomioon isännöintipäivien laskutuksen yhteydessä. Ilmoittautuminen isännöintipäiville päättyy 21.8.2017

Isännöintiliiton tapahtumakalenteri