Varsinais-Suomen Isännöitsijät ry

Yhdistys toimii Varsinais-Suomen alueen isännöitsijöiden yhdyssiteenä ja edistää alan arvostuksen ja kiinnostavuuden kasvua.

Varsinais-Suomen Isännöitsijät ry

Jäkärlän Huolto Oy
Jäkärlän Puistokatu 21, 20450 Turku
puh. 050 4068835

Varsinais-Suomen Isännöitsijät ry on yksi Isännöintiliiton 22 paikallisyhdistyksestä. Yhdistyksen jäsenistön muodostavat Varsinais-Suomen alueella toimivat päätoimiset isännöitsijät. Yhdistys perustettiin 1.3.1986 ja jäsenmäärä on tällä hetkellä noin 110.

Yhdistys toimii alueen isännöitsijöiden yhdyssiteenä ja edistää alan arvostuksen ja kiinnostavuuden kasvua. Yhdistyksen tehtävänä on mm. jakaa oikeaa tietoa kiinteistöalalta, valvoa jäsenistönsä etuja, edistää jäsenistönä koulutusta sekä edesauttaa työkyvyn ylläpitoa järjestämällä erityyppisiä tilaisuuksia.

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä vain kiinteistöalalla päätoimisena isännöitsijänä toimiva henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja sitoutuu noudattamaan yhdistyksen sääntöjä. Kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö, rekisteröity yhdistys tai yritys, joka haluaa kannattaa yhdistyksen toimintaa ja tarkoitusperiä.

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Tietosuojaseloste