Isännöintiliitto kehitti vahvasti toimintaansa vuonna 2017

Isännöintiliiton liittokokouksessa 15.2. käytiin läpi kuluneen vuoden toimintaa ja tuloksia. Isännöintiliiton jäsenmäärä on kasvanut katkeamatta. Vuoden 2017 lopussa Isännöintiliittoon kuului 537 isännöintiyritystä. Paikallisiin isännöitsijäyhdistyksiin kuului yhteensä 1599 henkilöä.

Isännöintiliiton vuosi 2017

Kehittämisen vuosi 2017 loi pohjaa tulevaisuudelle

Isännöintiliitto kehitti toimintaansa voimakkaasti. Vuoden aikana julkaistiin uudet verkkosivut, otettiin käyttöön uusi jäsen- ja asiakasrekisteri ja avattiin jäsenille uusi verkkopalvelu Mappi.

– Uudistusten ansiosta palvelumme tavoittavat ennennäkemättömän määrän jäsenyritystemme ihmisiä, toteaa toimitusjohtaja Tero Heikkilä.

Kehittämistä tukivat Isännöintiliiton tiivis jäsenten kuunteleminen ja vilkas yhteistyö jäsenten kanssa. Hallituksen kuudessa eri työryhmässä vaikutti yhteensä 59 jäsentä ja muita tapaamisia jäsenten kanssa kertyi yhteensä 296. Myös alan oma keskustelupalsta Facebookissa kasvatti suosiotaan.

Vertaistuki niin ammatillisessa kuin toverillisessa mielessä tulee tarpeeseen.

– Moni isännöitsijä ja isännöintiyrittäjä puurtaa arjessaan aika yksin. Vertaistuki niin ammatillisessa kuin toverillisessa mielessä tulee tarpeeseen, Heikkilä sanoo.

Liittokokous käsitteli muun muassa paikallisten isännöitsijäyhdistysten toiminnan tukemista.

Uutishuoneeseen