.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
Siirry sisältöön
Isännöintiliitto
.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
  • EN
  • Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
  • Mitä on isännöinti?
  • Isännöintiliitto vaikuttaa
  • Palvelut ammattilaisille
  • Palvelut johdolle
  • Tapahtumat ja koulutukset
  • Blogi
  • Tutustu meihin

Asiakastyytyväisyys

Valitulla asiasanalla löytyi 50 tulosta.

  • Kaikki 50
  • Jäsenohjeet 1
  • Isännöinti-lehti 9
  • Koulutusaineistot 2
  • Webinaarit 7
  • Blogi 24
↓ Näytä aakkosjärjestyksessä
Isännöinti tarvitsee faneja
Kirjoittajan paikkakuva

Isännöinti tarvitsee faneja

Blogi 13.11.2017

Asiakas on vihollinen. Ai miksi? Asiakas voi häipyä milloin vain. Asiakkaan sijaan tarvitset faneja. Fanit eivät jätä, ne tukevat sinua, kun kohtelet niitä hyvin. Näin...

Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä
Kirjoittajan paikkakuva

Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä

Blogi 30.10.2017

NPS eli asiakastyytyväisyyttä mittaava Net Promoter Score on ollut yritysten käytössä jo pitkään. Vaikka tarjolle on tullut erilaisia versioita asiakaskokemuksen mittaamisesta, perus-NPS on edelleen parhaita...

Asiakaskokemuksen mittari

Asiakaskokemuksen mittari

Sivu

Asiakaskokemuksen mittarilla isännöinnin asiakkaat pääsevät arvioimaan isännöintipalvelun laatua ja ominaisuuksia. Auktorisoitujen isännöintiyritysten tulee laatia tutkimus säännöllisesti, mutta myös muiden isännöintiyritysten kannattaa mitata palvelunsa tasoa ja kehitystä.

Airbnb:ltä kaivataan luotettavampaa asiakaskokemusta
Kirjoittajan kuva

Airbnb:ltä kaivataan luotettavampaa asiakaskokemusta

Blogi 11.7.2017

Jakamistalouden suurten pelureiden kuten Airbnb:n ja Uberin kasvu ei ole ollut täysin kivutonta, eikä kasvukipujen voi vieläkään sanoa olevan täysin ohi. Uber tilasi itselleen kyydin...

Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi
Kirjoittajan paikkakuva

Löydä vahvuutesi ja erotu eduksesi

Blogi 22.6.2017

Ikääntyvä väestö ja yksilöllistyvät odotukset asumisen palvelujen suhteen, kaupunkikeskeisyys ja voimakkaasti kasvava korjausvelka haastavat isännöintiä. Uudistumispaineita alalle tuo myös keskittymis- ja sukupolvenvaihdospaineet. Isot kasvavat ja...

Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä?
Kirjoittajan paikkakuva

Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä?

Blogi 7.4.2017

Blogissa on käsitelty paljon eri tapoja kehittää isännöintiä. Kehittäminen ei ole itseisarvo sinänsä, vaan liittyy taloyhtiöiden hallitusten vääjäämättömään nuorentumiseen. Uuden sukupolven osakkaat ja hallitukset eivät...

Sinun asiakkaasi eivät ole sinun
Kirjoittajan kuva

Sinun asiakkaasi eivät ole sinun

Blogi 10.3.2017

Nykyasiakas on tottunut järkyttävään määrään markkinointia ja myyntiä, vaikka isännöintialalla markkinointia vielä arastellaankin. Kilpailijoiden markkinoinnin murehtimisen sijaan kehottaisin isännöintiyrityksiä miettimään omia asiakkuuksiaan ja niiden hoitoa....

Kokous kotisohvalla, kiitos!
Kirjoittajan kuva

Kokous kotisohvalla, kiitos!

Blogi 8.12.2016

Taloyhtiöni pyykkituvassa oli taas päivänä eräänä loppuneet sivut, joihin vuorovaraukset merkitään. Meillä homma siis toimii niin, että mappikansiossa on printattuja viikkolistoja, joihin vuorot merkitään. Ja...

Mitä isännöintiyrityksesi hyötyy bloggaamisesta?
Kirjoittajan kuva

Mitä isännöintiyrityksesi hyötyy bloggaamisesta?

Blogi 22.11.2016

Oletko koskaan miettinyt bloggaamista? Toivottavasti. Tai ehkä jo bloggaat yrityksesi sivuilla. Loistavaa! Blogi on nimittäin yrityksellesi valttikortti. Siellä voit kommunikoida itsellesi tärkeiden tahojen, kuten asiakkaiden, kollegoiden...

Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus
Kirjoittajan kuva

Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus

Blogi 29.9.2016

Asiakkaan odotukset ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Jokainen kohtaamispiste – nettisivut, esitteet, yrityksen tilat, asiakaspalvelutilanteet ja postiluukusta kolahtava lasku – vaikuttaa asiakaskokemukseen. Toiset kohdat herättävät odotuksia, toiset...

  • Edelliset
  • Siirry sivulle: 1
  • …
  • Siirry sivulle: 3
  • Siirry sivulle: 4
  • Siirry sivulle: 5

Sisältöjä Isännöintiliiton medioista

Suosittuja aihesanoja

Ajankohtaista Arki Asiakastyytyväisyys Asukas Häiritsevä elämä Isännöintiliitto Isännöintipäivät Johtaminen Jäsen Korjaukset&remontit Laki Laki ja järjestys Liittokokous Nimitys Talous Vahingonkorvaus Vahingot Vastuullisuus
Tilaa RSS-syöte: Asiakastyytyväisyys
  • Isännöintiliitto Facebookissa Isännöintiliitto Facebookissa
  • Isännöintiliitto Twitterissä Isännöintiliitto Twitterissä
  • Isännöintiliitto Youtubessa Isännöintiliitto Youtubessa
  • Isännöintiliitto LinkedInissä Isännöintiliitto LinkedInissä
  • Isännöintiliitto SlideSharessa Isännöintiliitto SlideSharessa

ISÄNNÖINNIN JA ASUKKAIDEN ASIALLA

Isännöintiliitto on isännöintialan yhteinen asiantuntijuuden kehittäjä ja etujärjestö. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua.

Isännöintiliitto vaikuttaa välillisesti kaikkien kerros- ja rivitaloissa asuvien 2,7 miljoonan suomalaisen elämään. Tuemme isännöintialan kehitystä ja jäsenyrityksiä toimintansa parantamisessa.

Isännöintiliittoon kuuluu yli 500 jäsenyritystä ja 21 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu noin 4/5 Suomen isännöinnistä.

  • Jäsenyhdistykset
  • Jäsenyritykset
Isännöintiliiton blogi Kotitalolehti.fi Haeisannointia.fi Hyvä johtaja -blogi
Isännöinnin uusi aika
  • Lait & Määräykset
    • Laki
    • Tupakka
    • Yhtiökokous
  • Jäsenpalvelut
    • Ajankohtaista
    • Hallitus
    • Jäsenyys
    • Jäsenyhdistys
    • Palveluverkosto
    • Tutkimus
    • Työryhmä
  • Liiketoiminta
    • Digi
    • Viestintä
  • Asuminen
    • Isännöitsijäntodistus

Isännöintiliiton toimisto sijaitsee Kampissa Helsingissä.   Postiosoite: PL 1370, 00101 Helsinki   Sähköpostit: etunimi.sukunimi@isannointiliitto.fi Tietosuoja | Hallitse evästeasetuksia

Anna palautetta Yhteystiedot