Jäsenohje: Henkilöstökokemuksen mittaaminen Jäsenohje: Henkilöstökokemuksen mittaaminen Jäsenohjeet Miksi henkilöstön tyytyväisyyttä työhön, työkavereihin ja yritykseen pitää mitata? Kun henkilöstö voi hyvin, myös asiakkaat saavat parempaa palvelua. Miten mittaa henkilöstön tyytyväisyyttä?
Jäsenohje: Näin johdat taloyhtiötä, taloyhtiön asukas- ja strategiakyselyt Jäsenohje: Näin johdat taloyhtiötä, taloyhtiön asukas- ja strategiakyselyt Jäsenohjeet Miksi kannattaa tehdä asukaskyselyitä tai laajempia taloyhtiön strategiakyselyitä? Miten kyselyiden avulla johdetaan asiakkuuksia? Miten kyselyitä tehdään, tarvitsenko kumppanin avuksi?
Jäsenohje: Asiakkaiden palautteet ja reklamaatiot Jäsenohje: Asiakkaiden palautteet ja reklamaatiot Jäsenohjeet Palautteisiin ja reklamaatioihin on syytä suhtautua huolella, sillä hyvin hoidetuilla palautteilla yritys voi välttää negatiivista mainetta ja korvausvaatimuksia. Mikä on palautteen ja reklamaation ero? Miten niitä pitäisi käsitellä?
Jäsenohje: Osakkaan esteettömyyttä parantavat muutostyöt taloyhtiön yhteisissä tiloissa Jäsenohje: Osakkaan esteettömyyttä parantavat muutostyöt taloyhtiön yhteisissä tiloissa Jäsenohjeet Asunto-osakeyhtiölain muutos on laajentanut osakkaan muutostyöoikeuden yhtiön tiloihin esteettömyyttä parantavien muutosten osalta. Ohjeessa kerrotaan lakimuutosten keskeinen sisältö ja vastataan asiaan liittyviin kysymyksiin.
Jäsenohje: Isännöinnin eettiset ohjeet Jäsenohje: Isännöinnin eettiset ohjeet Jäsenohjeet Mitä ovat isännöinnin eettiset ohjeet? Miksi ne on tehty ja kenelle tarkoitettu? Onko sinulla kysyttävää eettisistä ohjeista?