Monikanavainen viestintä
Viestinnän rooli isännöintiyrityksessä ja taloyhtiössä. Eri viestintäkanavat, niiden tarkoitus ja hyödyt ja käyttäminen rinnakkain. Vinkit viestinnän toteuttamiseen.
Viestinnän rooli isännöintiyrityksessä ja taloyhtiössä. Eri viestintäkanavat, niiden tarkoitus ja hyödyt ja käyttäminen rinnakkain. Vinkit viestinnän toteuttamiseen.
Joskus tekee mieli kohentaa oman asunnon ilmettä remontoimalla. Kun remontti-ilmoitus on tehty ja lupa saatu, ei työhön kannata ryhtyä suin päin: ensin kannattaa tiedottaa asiasta myös naapureille.
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Suomessa on noin 50 000 ammattimaisesti isännöityä taloyhtiötä. Voisi kuvitella, että näissä asuvat 2,7 miljoonaa asukasta hoitavat asumisen asioita käyttäjäystävällisten mobiilisovellusten kautta, ja että tieto kulkisi...
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Taloyhtiöiden osakkailla on yleisesti ottaen aivan liian vähän tietoa omasta yhtiöstään ja asumiseen vaikuttavista asioista. Silloin asiat eivät myöskään kiinnosta. Ja kun asiat eivät kiinnosta,...
Asukasviestinnän säännöllisyys ja 24/7 saatavilla oleva tieto miellyttävät isännöinnin asiakkaita. Vielä vuonna 2016 helsinkiläinen TVP-Isännöinti sai usein palautetta siitä, ettei isännöinti tiedota asukkaille riittävästi. Nyt...
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Porvoolainen Isännöinti Taimi Oy panostaa voimakkaasti digitaalisuuteen. Taloyhtiösivuille asennettu Asumisen tietopankki onkin luonnollinen osa yrityksen asiakaspalvelua. – Haluamme olla yritys, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen heidän...