Isännöitsijän rooli riitojen ennaltaehkäisyssä Isännöitsijän rooli riitojen ennaltaehkäisyssä Kumppanisisältö 9.1.2025 Kun taloyhtiössä syntyy erimielisyyksiä, isännöitsijä on usein ensimmäinen taho, jonka puoleen käännytään neuvojen toivossa. Konfliktien ennaltaehkäisyyn keskittyvä isännöitsijä on arvokas voimavara, joka ylläpitää sopua ja voi säästää yhtiöltä pitkän pennin.
Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohjeet Yrityksen asiakaslupaus ei ole vain sanahelinää, sillä se kertoo asiakkaalle mitä hän saa ostaessaan yrityksen tuotteita ja palveluita.
Jäsenohje: Hallitustyö Jäsenohje: Hallitustyö Jäsenohjeet Mitä asioita isännöintiyrityksen kannattaa määritellä hallitustyössä? Mitä pitää huomioida, kun päätetään oma tapa hoitaa hallituksen kokous, hallituksen perehdytys, viestintä ja raportointi hallitukselle? Ohje sisältää esimerkkejä ja apukysyä.
Jäsenohje: Kriisiviestintä Jäsenohje: Kriisiviestintä Jäsenohjeet Miksi kriisiviestintä pitää suunnitella? Miten kriisiviestintäsuunnitelma tehdään?
Jäsenohje: Prosessit isännöintiyrityksessä Jäsenohje: Prosessit isännöintiyrityksessä Jäsenohjeet Mitä hyötyä prosesseista on? Miten prosessi laaditaan? Miten yrityksen henkilöstö ja asiakkaat sitoutetaan prosesseihin? Hyödynnä myös esimerkit prosessikuvausten tekemiseen.
Jäsenohje: Taloyhtiösivut Jäsenohje: Taloyhtiösivut Jäsenohjeet Mitä hyötyä taloyhtiösivuista / taloyhtiön kotisivuista / asukasportaaleista / on isännöinnille? Mikä on isännöintiyrityksen rooli taloyhtiösivujen tuottamisessa? Miten pääsee alkuun? Mitä asioita pitää ottaa huomioon taloyhtiön verkkosivujen toteutuksessa?
Jäsenohje: Yhteistyö median kanssa Jäsenohje: Yhteistyö median kanssa Jäsenohjeet Kuka vastaa haastattelupyyntöön isännöintiyrityksessä? Miten onnistua haastattelussa? Saako lehtijutun tarkastettavaksi? Millainen on hyvä tiedote ja mielipidekirjoitus?
Kehittämiseen jää koukkuun Kehittämiseen jää koukkuun Blogi 23.1.2020 Kesälomamatkaa suunnitellessa huomasin puhkuvani ääneen, ettei eräs verkkosivusto vastaa alkuunkaan tarpeitani. Samaan aikaan ruudulla näkyy hienoja tehosteita ja käytetään sanakikkailuja, mutta vastauksia ei tahdo löytyä....
Kolme pientä sanaa ohjaavat taloyhtiösivuille Kolme pientä sanaa ohjaavat taloyhtiösivuille Blogi 16.2.2017 Tavatessani isännöitsijöitä kysyn usein, mistä asioista asukkaat ottavat yhteyttä juuri nyt. Vastauksissa toistuvat aiheet osakkaiden remonteista tupakointikieltoihin. Isännöitsijälle nämä ovat sitä samaa, mutta asukkaan näkökulmasta...
Kotitalo menestyi kilpailussa Kotitalo menestyi kilpailussa Isännöinti-lehtiartikkeli 10.5.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään