”Isännöintiä vain haukutaan julkisuudessa. Voitteko parantaa isännöinnin mainetta?” Vuosien varrella olemme saaneet jäseniltä paljon toiveita alan maineen parantamiseksi. Muutama vuosi sitten alan maineen parantamiseen tarttui...
Kiinteistö- ja rakennusalalla on maineenkohennuspotentiaalia. Maine kun KIRA-alalla, isännöinti mukaan lukien, ei ole kovin kummoinen. Mainetyö on pitkäjänteistä päivittäistä tekemistä. Se ei ole viestinnän tai...
Materiaali: Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? (lisäpalvelu)
Koulutusaineistot
Aamiaisinfossa kerrottiin, mistä asioista asukkaat ja osakkaat ovat kiinnostuneita. Tilaisuudessa tarjottiin myös käytännön vinkkejä siihen, miten asukasviestintä kannattaa järjestää isännöintiyrityksessä. Kuka viestittää ja milloin? Mistä löytyy sisältöjä viestintään? Voit ladata esityksen materiaalin oikealla olevasta, oranssista "Lataa tiedosto" -linkistä.
Sisältö:
Kuinka organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi?
Oletko koskaan miettinyt bloggaamista? Toivottavasti. Tai ehkä jo bloggaat yrityksesi sivuilla. Loistavaa! Blogi on nimittäin yrityksellesi valttikortti. Siellä voit kommunikoida itsellesi tärkeiden tahojen, kuten asiakkaiden, kollegoiden...
Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle?
Blogi
Parasta palautetta on aina asiakkailta saatu palaute. Mutta hyvänä kakkosena tulee palaute muilta alan toimijoilta. Siksi meistä tuntui niin hienolta, kun Isännöintiliitto valitsi Turun Isännöintikeskuksen...
Blogissa on käsitelty paljon eri tapoja kehittää isännöintiä. Kehittäminen ei ole itseisarvo sinänsä, vaan liittyy taloyhtiöiden hallitusten vääjäämättömään nuorentumiseen. Uuden sukupolven osakkaat ja hallitukset eivät...