Yhdistyksessä tapaa kollegoita

Keski-Uudenmaan Isännöitsijät ry:n jäsenet vaihtoivat ajatuksia huoneistotietojärjestelmästä.

Satu Mänkärlä on ollut Keski-Uudenmaan Isännöitsijät ry:n jäsen yli viisi vuotta – siitä saakka, kun harjoittelupaikan esihenkilö kannusti häntä liittymään. Työpaikka on sen jälkeen vaihtunut pariin kertaan, ja tällä hetkellä Mänkärlä on tuore yrittäjä, joka luotsaa MIO Isännöinti Oy:tä. Hän on puolestaan kannustanut oman yrityksensä työntekijöitä liittymään myös paikallisyhdistykseen.

− Yhdistyksessä verkostoidun ja tapaan muita isännöitsijöitä. Ajatusten vaihto on tervetullutta. Esimerkiksi huoneistotieto­järjestelmää käsittelevässä aamukahvi­tilaisuudessa oli virkistävää kuulla, miten muut ovat asioita ratkaisseet ja missä menevät asian kanssa, Mänkärlä sanoo.

Aamukahvitilaisuudet ovat osa Keski-Uudenmaan Isännöitsijöiden toimintaa. Ne järjestetään pääsääntöisesti Tuusulan Krapihovissa ja Gustavelundissa. Aamiaisen lomassa kuullaan alustus jostain ajankohtaisesta teemasta ja keskustellaan.

− Lisäksi järjestämme vuosittain pikkujoulut, tuemme jäseniä rahallisesti Isännöintipäivien osallistumiskustan­nuksissa ja tapaamme 1−2 kertaa vuodessa yhdistyksen kannatusjäseniä aamukahvitilaisuudessa.

Keski-Uudenmaan Isännöitsijät ry on yksi Isännöintiliiton 21 jäsenyhdistyksestä. Lisätietoa jäsenyhdistyksistä löydät Isännöintiliiton sivuilta

Teksti: Piia Kunnas

Kuva: Marjut Joensuu