Real Estate Hackathon

Osallistu isännöintialan ensimmäiseen hackathoniin ja ratkaise alan haastavimpia ongelmia.

Haluatko, että joukko kansainvälisiä koodareita ratkoo sovelluksesi haasteita tai kehittää sen pohjalta kokonaan uusia innovaatioita?

Isännöintiliitto etsii kumppaneita isännöintialan ensimmäiseen hackathoniin. Tavoitteena on luoda uusia, isännöintiä ja taloyhtiöasumista eteenpäin vieviä konsepteja, demoja ja innovaatioita. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Suomen johtavan innovaatiokilpailu- ja hackathon-järjestäjän Ultrahackin kanssa.

Mikä on hackathon?

Hackathon on turnausmuotoinen tapahtuma, jossa opiskelijatiimit, startupit ja ohjelmoijatiimit ratkaisevat ajankohtaisia haasteita uusimpia teknologioita hyödyntäen. Tuloksena syntyy kaupallisia palvelukonsepteja, innovaatioita ja uusia liiketoimintamalleja.

Mitä hackathonissa tapahtuu?

Koodaritiimeille esitetään haasteita, joihin vastataan viikonlopun kestävän turnauksen aikana. Jokainen tiimi vastaa haasteeseen valitsemallaan tavalla. Hackathonin lopuksi palkintoraati valitsee haasteen voittajan. Isännöintiliiton jäsenyritysten isännöitsijät mentoroivat ja auttavat tiimejä löytämään oikeasti hyödyllisiä ratkaisuja.

Mitä hackathonin jälkeen tapahtuu?

Haasteen esittänyt yritys voi jatkaa idean kehittämistä pilottiprojektina kehittäneen tiimin kanssa.

Kiinnostuitko? Onko sinulla sopivan kinkkinen haaste, johon haluat maailman parhaiden koodareiden apua? Ota yhteyttä ja kysy lisää Real Estate Hackathonista. Mukaan mahtuu neljä kumppaniyritystä, jotka valitaan haasteiden sopivuuden pohjalta. Toimi nopeasti: haasteet julkaistaan jo helmikuun lopussa ja hackathon järjestetään toukokuun aikana.