Viesti+

Tiedotteita kaikkiin taloyhtiön tilanteisiin: Viesti+ auttaa isännöintiyritystä tuottamaan toimivaa viestintää entistä tehokkaammin.

Viestiplus

Tehokas taloyhtiöviestintä on suunnitelmallista, avointa ja monikanavaista. Isännöintiliiton Viesti+ on isännöintiyrityksen oma viesitintäassistentti, joka nostaa isännöinnin tiedottamisen aivan uudelle tasolle.

Viesti+ toimii suoraan Isännöintiliiton Mappi-jäsenpalvelussa. Asiasanoilla saat haettua valmiiden tiedotteiden joukosta juuri tarpeeseesi sopivan tiedotemallin. Täydennä valmis tiedotepohja taloyhtiökohtaisilla tiedoilla ja käytössäsi on valmis tiedote parissa minuutissa.

Tutustu maksuttomaan kokeiluversioon

Nyt voit testata Viesti+:n sisältämiä tiedotteita omassa viestinnässäsi. Mappi-jäsenpalveluun kirjautumalla käytössäsi on muutamia Viestiplussan sisältämiä tiedotemalleja.

Klikkaa tästä demoon

Viestintävinkit auttavat tiedottamaan tehokkaasti

Viestiplussan käyttäjät saavat Viestintävinkit-uutiskirjeen sähköpostilla neljä kertaa vuodessa. Se esittelee palvelun uudet ja ajankohtaiset sisällöt. Uutiskirjeen avulla isännöintiyritys voi suunnitella omaa viestintäänsä ja tarjota asiakkailleen ajankohtaista tietoa taloyhtiöasumisesta. Lisäksi Viestiplussan käyttäjille järjestetään viestintäaiheisia webinaareja neljästi vuodessa.

Viesti+ on vain Isännöintiliiton jäsenyrityksille tarkoitettu palvelu. Kirjaudu Mappi-jäsenpalveluun sivun ylälaidasta tilataksesi Viesti+:n käyttöösi.