Viesti+

Tiedotteita kaikkiin taloyhtiön tilanteisiin. Viesti+ auttaa isännöintiyritystä tuottamaan toimivaa viestintää entistä tehokkaammin.

AINEISTOPANKKI ON NYT VIESTI+

Voimassaolevat Aineistopankki-tilaukset muuttuvat automaattisesti Viestiplus-tilauksiksi

Tehokas viestintä on suunnitelmallista, avointa ja monikanavaista. Isännöintiliiton Viesti+ on kuin isännöintiyrityksen oma viestintäosasto, joka nostaa isännöinnin viestintävalmiudet aivan uudelle tasolle.

Viesti+ minimoi viestimiseen kuluvan ajan ja samalla maksimoi viestinnän määrän ja laadun. Valmiiden tiedotepohjien avulla laadit selkeitä tiedotteita muutamassa minuutissa.

Viestintää asumista ja isännöintiä varten

Viestiplussan käyttäjät saavat Viestintävinkit-uutiskirjeen sähköpostilla neljä kertaa vuodessa. Se esittelee palvelun uudet ja ajankohtaiset sisällöt. Uutiskirjeen avulla isännöintiyritys voi suunnitella omaa viestintäänsä ja tarjota asiakkailleen ajankohtaista tietoa taloyhtiöasumisesta. Lisäksi Viestiplussan käyttäjille järjestetään miniwebinaareja neljästi vuodessa.

Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenille.

Viesti+ on vain Isännöintiliiton jäsenyrityksille tarkoitettu palvelu. Kirjaudu Mappi-jäsenpalveluun tilataksesi Viesti+:n käyttöösi.