Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry on yhdistys etelä-karjalaisille ammatti-isännöitsijöille. Olemme Suomen Isännöintiliitto ry:n jäsenyhdistys. Jäseniä meillä on noin 40 ja kannatusjäseniä 30.

Puheenjohtaja: Ari Perälä
ari.perala@iki.fi

Sihteeri: Tiina Niemi
p. 010 389 6000, 040 865 6781
tiina.niemi@newsec.fi

Koulutustyöryhmä:
Eila Hostikka
Mervi Djerf
Solja Talka

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Yhdistyksemme tarkoituksena on edistää ammattimaisten isännöintipalvelujen tuottamisen edellytyksiä sekä jakaa oikeaa tietoa ammattimaisesta isännöinnistä ja sen merkityksestä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiölle ja näiden osakkaille. Toimimme jäsentemme yhdyslinkkinä järjestäen yhteisiä koulutuksia, lounastapaamisia ja matkoja alan valtakunnallisiin tapahtumiin.

Pyrimme valvomaan isännöintialan yleisiä sekä jäsentemme ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja. Kouluttamme myös säännöllisesti asiakasyhtiöidemme hallitusten jäseniä.

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Tietosuojaseloste

Tapahtumat

Yhdistys järjestää kuukausittain opinto- ja vierailutilaisuuksia. Tilaisuuksista tiedottaa sähköpostitse koulutustyöryhmä.

Opintomatka Wieniin 31.8.-4.9.2022

Yhdistys järjestää opintomatkan Wieniin 31.8.-4.9.2022. Lisätiedot: puheenjohtaja Ari Perälä.

Etelä-Karjalan kiinteistömessut 19.10.2022 Lappeenrannassa

Etelä-Karjalan Isännöitsijät järjestää yhteistyössä Kiinteistömedia Oy:n kanssa Etelä-Karjalan kiinteistömessut Holiday Club Saimaassa 19.10.2022. Tapahtumaa järjestävään työryhmään kuuluvat EKI:stä Ari Perälä, Eila Hostikka, Marika Grönholm-Lakka ja Jari Pylkkönen.

Vuosikokous 2022

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin Lappeenrannassa Holiday Club Saimaassa 21.4.2022. Vuosikokouksessa valittiin hallituksen jäseniksi Olli Kurhinen, Marika Grönholm-Lakka, Anu Raikaslehto (varapuheenjohtaja), Virpi Korhonen, Solja Talka, Tiina Niemi (sihteeri), Eila Hostikka, Anneli Haikala ja Ari Perälä (puheenjohtaja).

Rahastonhoitajaksi valittiin Ilpo Silvennoinen.

Koulutus- ja virkistystoimikunnan jäseniksi valittiin Eila Hostikka, Mervi Djerf ja Solja Talka.

Yhdistys päätti järjestää opintomatkan Wieniin 31.8.-4.9.2022 sekä toteuttaa taloyhtiötapahtuman 19.10.2022 Holiday Club Saimaassa.

Isännöintiliiton tapahtumakalenteri