Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry on yhdistys etelä-karjalaisille ammatti-isännöitsijöille. Olemme Suomen Isännöintiliitto ry:n jäsenyhdistys. Jäseniä meillä on noin 40 ja kannatusjäseniä 30.

Puheenjohtaja: Ari Perälä
p. 0500 573 399, 0400 573 399
ari.perala@gmail.com

Sihteeri: Tiina Niemi
p. 010 389 6000, 040 865 6781
tiina.niemi@newsec.fi

Koulutustyöryhmä:
Eila Hostikka
Hannu Pitkänen
Marika Grönholm-Lakka

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Yhdistyksemme tarkoituksena on edistää ammattimaisten isännöintipalvelujen tuottamisen edellytyksiä sekä jakaa oikeaa tietoa ammattimaisesta isännöinnistä ja sen merkityksestä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiölle ja näiden osakkaille. Toimimme jäsentemme yhdyslinkkinä järjestäen yhteisiä koulutuksia, lounastapaamisia ja matkoja alan valtakunnallisiin tapahtumiin.

Pyrimme valvomaan isännöintialan yleisiä sekä jäsentemme ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja. Kouluttamme myös säännöllisesti asiakasyhtiöidemme hallitusten jäseniä.

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Tietosuojaseloste

Tapahtumat

Yhdistys järjestää kuukausittain opinto- ja vierailutilaisuuksia. Tilaisuuksista tiedottaa sähköpostitse koulutustyöryhmä.

Etelä-Karjalan kiinteistömessut 18.11.2021 Lappeenrannassa

Etelä-Karjalan Isännöitsijät järjestää yhteistyössä Kiinteistömedia Oy:n kanssa Etelä-Karjalan kiinteistömessut Lappeenrannan kaupungintalolla 18.11.2021.

Tapahtuman ohjelma ja ilmoittautuminen

Vuosikokous 2021

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin Lappeenrannassa Ravintola Saimaassa 15.7.2021. Vuosikokous valitsi hallituksen jäseniksi: Anneli Haikala, Tiina Niemi, Auli Pietikäinen, Marika Grönholm-Lakka, Eila Hostikka, Virpi Korhonen ja Solja Talka sekä Jari Pylkkönen (varapuheenjohtaja), Ari Perälä (puheenjohtaja).

Koulutus- ja virkistystoimikunnan jäseniksi valittiin Eila Hostikka, Hannu Pitkänen j a Marika Grönholm-Lakka.

Isännöintiliiton tapahtumakalenteri