Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry on yhdistys etelä-karjalaisille ammatti-isännöitsijöille. Olemme Suomen Isännöintiliitto ry:n jäsenyhdistys. Jäseniä meillä on noin 40 ja kannatusjäseniä 30.

Puheenjohtaja: Ari Perälä
ari.perala@iki.fi

Sihteeri: Tiina Niemi
p. 010 389 6000, 040 865 6781
tiina.niemi@newsec.fi

Koulutustyöryhmä:
Eila Hostikka
Jari Pylkkönen
Olli Kurhinen

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Yhdistyksemme tarkoituksena on edistää ammattimaisten isännöintipalvelujen tuottamisen edellytyksiä sekä jakaa oikeaa tietoa ammattimaisesta isännöinnistä ja sen merkityksestä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiölle ja näiden osakkaille. Toimimme jäsentemme yhdyslinkkinä järjestäen yhteisiä koulutuksia, lounastapaamisia ja matkoja alan valtakunnallisiin tapahtumiin.

Pyrimme valvomaan isännöintialan yleisiä sekä jäsentemme ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja. Kouluttamme myös säännöllisesti asiakasyhtiöidemme hallitusten jäseniä.

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Tietosuojaseloste

Tapahtumat

Yhdistys järjestää kuukausittain opinto- ja vierailutilaisuuksia. Tilaisuuksista tiedottaa sähköpostitse koulutustyöryhmä.

Vuosikokouksen päätökset 2023

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin Lappeenrannassa My Bakery Cafessa. Vuosikokouksessa valittiin hallituksen jäseniksi Ari Perälä (puheenjohtaja), Anu Raikaslehto (varapuheenjohtaja), Tiina Niemi (sihteeri), Olli Kurhinen, Marika Grönholm-Lakka, Pietari Purola, Solja Talka, Anneli Haikala ja Virpi Säynäjäkangas.

Rahastonhoitajaksi valittiin Ilpo Silvennoinen. Toiminnantarkastaja: Marko Viik, varatoiminnantarkastaja: Joni Reponen.

Koulutus- ja virkistystoimikunnan jäseniksi valittiin Eila Hostikka, Jari Pylkkönen ja Olli Kurhinen.

Yhdistys päätti järjestää opintomatkan Wieniin 31.8.-4.9.2022 sekä toteuttaa taloyhtiötapahtuman yhdessä Kiinteistömedian kanssa 15.11.2023, paikka selviää myöhemmin. Taloyhtiöpäivän työryhmä: Ari Perälä, Eila Hostikka, Marika Grönholm-Lakka, Jari Pylkkönen ja Anu Raikaslehto.
Päätettiin järjestää myös opintomatka syksyllä 2023. Järjestelyistä vastaa koulutus- ja virkistystoimikunta.

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry:n pikkujoulut

Paikka: Kehruuhuone

Aika: Perjantaina 9.12.2022 alkaen klo 17.30

Syödään hyvin ja nautitaan Hyvässä nousussa -musikaalikomediasta, jossa esiintyvät Miia Nuutila ja Sanna Saarijärvi.

EKIn jäsenille illalliskortin omavastuuosa on 20 euroa/hlö. Avecit ja ei jäsenet maksavat 74 euroa/hlö.

Ilmoittautua voit mukaan maksamalla osallistumismaksun EKIn tilille: FI98 4108 0011 029652, viimeistään 20.11.2022 mennessä. Viestikenttään osallistujan nimi.

Paikkoja on varattu 30. Paikat ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätiedot: Ari Perälä

Etelä-Karjalan taloyhtiötapahtuma 19.10.2022 Lappeenrannassa

Etelä-Karjalan Isännöitsijät järjesti yhteistyössä Kiinteistömedia Oy:n kanssa Etelä-Karjalan kiinteistömessut Holiday Club Saimaassa 19.10.2022. Päivän aiheina oli mm. tiedon tuonti/saanti, verkostoituminen, energianhallinta, uudet tekniikat, turvallisuus, tiedotus, hallinto, oikeudet, velvollisuudet ja lainsäädäntö.

9.00 Avauspuheenvuoro, Matias Hilden, kaupunginjohtaja
10.30–11.15 Antero Miikki, Kiinteistömedia
11.30–14.00 LOUNAS
14.30–15.15 Mia Koro-Kanerva, Isännöintiliitto

Markkinointipuheenvuorot
9.30–9.45 Anticimex Oy
10.00–10.15 LPR Energia Oy
14.00–14.15 Sukittajat Oy
15.30–15.45 Korjauspartnerit Oy
16.00–16.15 Isännöinnin Auktorisointi ISA

Kyydit Lappeenrannasta
1. LÄHTÖ klo 8.15 Peltolan pysäkki
2. LÄHTÖ klo 10.00 Peltolan pysäkki

Kyydit Holiday Club Saimaalta
1. LÄHTÖ klo 15.30 Holiday Club
2. LÄHTÖ klo 17.00 kun tilaisuus päättyy

Tapahtumaa järjestävään työryhmään kuuluvat EKI:stä Ari Perälä, Eila Hostikka, Marika Grönholm-Lakka ja Jari Pylkkönen.

Isännöintiliiton tapahtumakalenteri