Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry on yhdistys etelä-karjalaisille ammatti-isännöitsijöille. Olemme Suomen Isännöintiliitto ry:n jäsenyhdistys. Jäseniä meillä on noin 40 ja kannatusjäseniä 30.

Puheenjohtaja: Ari Perälä
p. 0500 573 399, 0400 573 399
ari.perala@gmail.com

Sihteeri: Auli Pietikäinen
p. 0204 963 226, 040 829 7250
auli.pietikainen@aspakoti.fi

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Yhdistyksemme tarkoituksena on edistää ammattimaisten isännöintipalvelujen tuottamisen edellytyksiä sekä jakaa oikeaa tietoa ammattimaisesta isännöinnistä ja sen merkityksestä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiölle ja näiden osakkaille. Toimimme jäsentemme yhdyslinkkinä järjestäen yhteisiä koulutuksia, lounastapaamisia ja matkoja alan valtakunnallisiin tapahtumiin.

Pyrimme valvomaan isännöintialan yleisiä sekä jäsentemme ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja. Kouluttamme myös säännöllisesti asiakasyhtiöidemme hallitusten jäseniä.

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Tietosuojaseloste

Tapahtumat

Yhdistys järjestää kuukausittain opinto- ja vierailutilaisuuksia. Tilaisuuksista tiedottaa sähköpostitse koulutustyöryhmä.

Yhdistyksen koulutus taloyhtiöiden hallitusten jäsenille 16.10.2019

Perinteinen hallitusten jäsenten koulutustilaisuus pidetään 16.10.2019 klo 17:30 ja paikkana Oma Sp kokoustila os. Valtakatu 32 Lappeenranta.

Kokouksen alussa on kahvitarjoilu ja varsinainen tilaisuus alkaa klo 18:00. Kouluttajana tilaisuudessa toimii Isännöintiliiton lakiasiantuntija Jaana Sallmén. Esityksen pääaiheina ovat “Juridiikan ajankohtaiset teemat”:

• Osakehuoneistorekisteri pähkinänkuoressa
  • Sähköautot tulevat taloyhtiöihin, avaimet päätöksentekoon
  • Lisäksi käsitellään asioita: asunto-osakeyhtiölain mukainen isännöinti, mitä tällä tarkoitetaan – sekä purkava lisärakentaminen

Ilmoittaudu mukaan tästä

Isännöintiliiton tapahtumakalenteri