Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry on yhdistys etelä-karjalaisille ammatti-isännöitsijöille. Olemme Suomen Isännöintiliitto ry:n jäsenyhdistys.

Puheenjohtaja: Anu Raikaslehto
sähköposti

Sihteeri: Tiina Niemi
tiina.niemi@nkisannointi.fi

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Yhdistyksemme tarkoituksena on edistää ammattimaisten isännöintipalvelujen tuottamisen edellytyksiä sekä jakaa oikeaa tietoa ammattimaisesta isännöinnistä ja sen merkityksestä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiölle ja näiden osakkaille. Toimimme jäsentemme yhdyslinkkinä järjestäen yhteisiä koulutuksia, lounastapaamisia ja matkoja alan valtakunnallisiin tapahtumiin.

Pyrimme valvomaan isännöintialan yleisiä sekä jäsentemme ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja. Kouluttamme myös säännöllisesti asiakasyhtiöidemme hallitusten jäseniä.

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Tietosuojaseloste

Tapahtumat

Yhdistys järjestää kuukausittain opinto- ja vierailutilaisuuksia. Tilaisuuksien järjestelyistä vastaa ja tiedottaa koulutustyöryhmä.

Vuosikokouksen päätökset 2024

Vuosikokouksessa valittiin hallitukseen Anu Raikaslehto (puheenjohtaja), Marika Grönholm-Lakka (varapuheenjohtaja), Tiina Niemi (sihteeri), Anneli Haikala, Olli Kurhinen, Pietari Purola, Anu Roivas, Virpi Säynäjäkangas ja Solja Talka.

Rahastonhoitajaksi valittiin Ilpo Silvennoinen, toiminnantarkastajaksi Marko Viik ja varatoiminnantarkastajaksi Tuomas Partinen.

Koulutus- ja virkistystoimikuntaan valittiin Olli Kurhinen, Pietari Purola ja Anu Roivas

Taloyhtiötapahtuman työryhmään valittiin Marika Grönholm-Lakka, Anneli Haikala, Anu Raikaslehto ja Virpi Säynäjäkangas.

Tulevia tapahtumia

– lounastilaisuuksia suurin piirtein joka kuukausi kevät- ja syyskaudella, tilaisuuksista tulee jäsenille kalenterikutsu

– Kesän avaus touko-kesäkuussa

– Opintomatka syksyllä