Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry on yhdistys etelä-karjalaisille ammatti-isännöitsijöille. Olemme Suomen Isännöintiliitto ry:n jäsenyhdistys. Jäseniä meillä on noin 40 ja kannatusjäseniä 30.

Puheenjohtaja: Ari Perälä
p. 0500 573 399, 0400 573 399
ari.perala@gmail.com

Sihteeri: Auli Pietikäinen
p. 0204 963 226, 040 829 7250
auli.pietikainen@lappeenranta.fi

Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry

Yhdistyksemme tarkoituksena on edistää ammattimaisten isännöintipalvelujen tuottamisen edellytyksiä sekä jakaa oikeaa tietoa ammattimaisesta isännöinnistä ja sen merkityksestä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiölle ja näiden osakkaille. Toimimme jäsentemme yhdyslinkkinä järjestäen yhteisiä koulutuksia, lounastapaamisia ja matkoja alan valtakunnallisiin tapahtumiin.

Pyrimme valvomaan isännöintialan yleisiä sekä jäsentemme ammatinharjoittamiseen liittyviä etuja. Kouluttamme myös säännöllisesti asiakasyhtiöidemme hallitusten jäseniä.

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Tapahtumat

Yhdistys järjestää kuukausittain opinto- ja vierailutilaisuuksia. Tilaisuuksista tiedottaa sähköpostitse koulutustyöryhmä.

Isännöintiliiton tapahtumakalenteri