“En olisi uskonut että tuo on niin mukavaa virtuaalina”

Työ ja talous -seminaarin järjestäjät ryhmäkuvassa
Koko 300 osallistujan seminaari tapahtui yhdessä
studiossa Helsingissä. Kuvassa Isännöintiliiton järjestelyistä ja puheenvuoroista vastannut porukka: Mia Koro-Kanerva, Inka Kovanen, Hilla Ronkainen (takana), Henrika Palin, Tuomas Viljamaa, Laura Lithenius ja Aki Salo.

Virtuaalinen Työ & talous – 10 ajankohtaista vinkkiä -seminaari 8.10.2020 oli mielenkiintoinen uusi kokeilu niin Isännöintiliitolle kuin valtaosalle seminaariin osallistuneista jäsenistäkin. Osallistujapalautteen perusteella tapahtuma onnistui yli odotusten:

En olisi uskonut että tuo on noin mukavaa virtuaalina”

“Kiitos taas näistä kaikista etäyhteyksillä järjestettävistä info-tilaisuuksista ajankohtaisista asioista. Niihin on niin helppo tulla toimistolta käsin.” Mia Koro-Kanerva virtuaaliseminaarissa

Puolen päivän jäsentapahtuma lähetettiin suorana lähetyksenä studiosta Helsingistä, ja parhaimmillaan linjoilla oli 300 osallistujaa. Ohjelmassa oli asiantuntijoiden puheenvuoroja, äänestyksiä ja yleisökysymyksiä. Tavallisesta webinaarista tapahtuman erottivat virtuaaliset messuosastot ja hauskat ohjatut pikatreffit osallistujien kesken.

– Yleisö oli puheenvuorojen aikana jopa aktiivisempaa kuin perinteisissä koulutuksissa. Puhujat saivat kiitettävästi kysymyksiä chatin kautta, kertoo Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Inka Kovanen.

Virtuaalisia kohtaamisia luvassa lisää

Vastaavia etätapahtumia on toivottu lisää, ja tänä vuonna myös Isännöintipäivät järjestetään virtuaalitapahtumana. Työ & talous -seminaarista kerätyssä palautteessa oli myös hyviä kehitysehdotuksia, joista on hyötyä Isännöintipäivien järjestelyissä.

– Tämän onnistuneen virtuaalitapahtuman jälkeen uskallan jo sanoa, että Isännöintipäivistä tulee varmasti hieno kokemus, Kovanen sanoo.

Isännöintipäivien ohjelma ja ilmoittautuminen