Isännöintiliitto palkitsi alan kehittäjiä

Isännöintiliiton vuosittaiset palkinnot jaettiin Lahdessa Isännöintipäivillä 12.9. Tänä vuonna palkintojen teemoina olivat asiakkaiden kuuntelu ja asumisen strateginen kehittäminen.

Palkintoja jaettiin kolmessa kategoriassa: isännöintiteko, isännöitsijä ja isännöintiyritys. Jokaiseen kategoriaan oli valittu kolme finalistia. Lisäksi palkittiin vuoden ISA-yritys.

Palkinnot jaettiin Isännöintipäivien iltajuhlassa 12.9. Lahden Sibeliustalolla.

Isännöintiteko-palkinnon pokkasi Asokotien Asoliiteri-hanke, joka tuo jakamistalouden taloyhtiöihin. Asoliiteristä voi lainata digisovelluksen avulla kodin tarvikkeita, pyörän tai auton vuorokauden ympäri.

Vuoden isännöitsijäksi valittiin Kaisa Pekkala espoolaisesta Matinkylän Huolto Oy:stä. Isännöitsijänä Pekkala osaa tehdä tulevaisuuden näkyväksi asiakkailleen ja saa taloyhtiöiden hallitukset sitoutumaan strategisiin tavoitteisiin.

Vantaalainen MTR-Isännöinti Oy valittiin vuoden isännöintiyritykseksi. MTR-Isännöinti kehittää asumista tavoitteellisesti muun muassa taloyhtiöstrategioilla ja kokouskulttuuria parantamalla. Yrityksen henkilökunta kouluttautuu strategiatyöhön.

Isännöinnin Auktorisointi ISA ry nimesi vuoden ISA-yrityksen. Palkinto myönnetttiin helsinkiläiselle SKH-Isännöinti Oy:lle, joka sai korkeimman pistemäärän Det Norske Veritasin suorittamassa auditoinnissa.

Uutishuoneeseen