Ohjelmistoyrittäjä, käännä katseesi isännöintiin Ohjelmistoyrittäjä, käännä katseesi isännöintiin Blogi 7.3.2018 Suomessa on noin 50 000 ammattimaisesti isännöityä taloyhtiötä. Voisi kuvitella, että näissä asuvat 2,7 miljoonaa asukasta hoitavat asumisen asioita käyttäjäystävällisten mobiilisovellusten kautta, ja että tieto kulkisi...
Osakkaan on tärkeä ymmärtää taloyhtiön asiat Osakkaan on tärkeä ymmärtää taloyhtiön asiat Blogi 12.1.2022 Taloyhtiöiden osakkailla on yleisesti ottaen aivan liian vähän tietoa omasta yhtiöstään ja asumiseen vaikuttavista asioista. Silloin asiat eivät myöskään kiinnosta. Ja kun asiat eivät kiinnosta,...
Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Artikkelit 27.11.2018 Asukasviestinnän säännöllisyys ja 24/7 saatavilla oleva tieto miellyttävät isännöinnin asiakkaita. Vielä vuonna 2016 helsinkiläinen TVP-Isännöinti sai usein palautetta siitä, ettei isännöinti tiedota asukkaille riittävästi. Nyt...
Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Asumisen tietopankki 26.11.2018 Porvoolainen Isännöinti Taimi Oy panostaa voimakkaasti digitaalisuuteen. Taloyhtiösivuille asennettu Asumisen tietopankki onkin luonnollinen osa yrityksen asiakaspalvelua. – Haluamme olla yritys, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen heidän...
Pikaopas: Miten saat lisää kävijöitä nettisivuille? (lisäpalvelu) Pikaopas: Miten saat lisää kävijöitä nettisivuille? (lisäpalvelu) Yleinen Miten ohjaat asukkaita asukassivuille? Lataa pikaopas ja lue vinkit! Sisältö: Pikaopas: Miten saat lisää kävijöitä nettisivuille?
Pikaopas: Näin järjestät asukasviestinnän yrityksessäsi (lisäpalvelu) Pikaopas: Näin järjestät asukasviestinnän yrityksessäsi (lisäpalvelu) Yleinen Miten asukasviestintä kannattaa suunnitella yrityksessä? Lataa pikaopas ja lue vinkit! Sisältö: Pikaopas: Näin järjestät asukasviestinnän yrityksessäsi
Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Ajankohtaista 23.1.2019 Isännöintiyritysten avuksi suunniteltu postituspalvelu säästää isännöinnin työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut myös houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka nivaska A-nelosia. Isännöintiliitto ja...
Räväkänkin otsikon takana on runsaasti tutkittua tietoa ja työtä Räväkänkin otsikon takana on runsaasti tutkittua tietoa ja työtä Blogi 14.9.2020 Tiedotteemme Tikittääkö taloyhtöissä koronan takia remonttipommi? on kirvoittanut jäsenet antamaan paljon palautetta. Erityisesti palautetta on tullut siitä, että monen mielestä otsikko oli raflaava. Olen erittäin...
Sujuva ja viihtyisä yhtiökokous – pelkkää unta vai totisinta totta? Sujuva ja viihtyisä yhtiökokous – pelkkää unta vai totisinta totta? Blogi 4.5.2021 Näin unta yhtiökokouksesta. Se meni näin: Olin muuttanut taloyhtiöön puoli vuotta aiemmin. Edessä oli ensimmäinen yhtiökokoukseni koskaan. Tästä muistutti postiluukusta kilahtanut yhtiökokouskutsu. Kutsun ulkoasua koristivat...
Suomen parhaan taloyhtiön viestintävinkit Suomen parhaan taloyhtiön viestintävinkit Kotitalo 9.11.2017 Poimi Suomen parhaaksi taloyhtiöksi valitun As Oy Agricolankulman viestintävinkit käyttöön omaan taloyhtiöösi.