Tältä sivulta löydät tietoa Isännöintipäivien näyttelyyn osallistuville yrityksille sekä yrityksiä edustamaan tuleville näytteilleasettajahenkilöille. Tarkempia vastauksia eri aiheisiin löydät kunkin otsikon alta.

Lue alta usein kysytyt kysymykset

  • USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
    K: Miten saan yrityksellemme esittelytekstin näytteilleasettajasivulle?

    V: Lähetä esittelytekstinne mahdollisine linkkeineen ja myynnin yhteystietoineen osoitteeseen hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin lisäämme tekstin sivuille.


    K: Milloin Isännöintipäivien näyttely 2025 järjestetään?

    V: Isännöintipäivien näyttely järjestetään

    • keskiviikkona 17.9. klo 13.30-17.00
    • torstaina 18.9. klo 10.15-13.45

    Paikkana on Jyväskylän Paviljonki osoitteessa Lutakonaukio 12, 40100 Jyväskylä


    K: Milloin osastolle saa tulla?

    V: Näyttelyn somistusaika on

    keskiviikkona 17.9. klo 10.00-13.30 sekä torstaina 18.9. klo 9.00-10.15.

    Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla tai somistamaan tulevilla henkilöillä, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.


    K: Mistä tiedän, mikä yrityksemme osastonumero on tai missä osastomme sijaitsee?

    V: Voit tarkistaa yrityksenne osastonumeron ja osastonne sijainnin näytteilleasettajasivuiltamme.

    Voit hakea yrityksenne nimeä esim. CTRL + f -hakutoiminnolla ja kirjoittamalla sitten yrityksen nimen avautuvaan hakukenttään.


    K: Minkä kokoinen osastomme on?

    V: Voit tarkistaa yrityksenne osastonumeron ja osastonne sijainnin näytteilleasettajasivuiltamme. Samalta sivulta näet osastokartasta osastonne koon.

    Valmisosastot ovat kooltaan:

    • Perusosaston (4 m²) koko on 2 x 2 metriä
    • Premium-osaston (10 m²) koko on 5 x 2 metriä
    • Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) koko on (5 x 5 m) / 2
    • Premium Plus -osaston (14 m²) koko on 7 x 2 metriä

    Osastoseinän korkeus on 2480 mm ja osastoseinän syvyys on 1940 mm. Huomioithan, että osastonne kalusteet tai somisteet eivät saa ylittää osaston reunoja myöskään ylhäältä (kts. tarkemmin kohdasta 7. Osastoseinää korkeammat rakennelmat).


    K: Mitä osastomme sisältää ja mistä voin tilata kalusteita osastolle?

    Kaikki valmisosastot eli perus-, Premium-, Premium-kolmiot ja Premium Plus -osastot sisältävät:

    • Seinärakenteet osastojen taakse ja naapuria vasten, avoimilla sivuilla otsalaudat (kulma- ja kolmio-osastot ovat avoimet)
    • Otsalaudat, 1-3 kappaletta, määrä riippuu paikasta (Yrityksen nimen tai logon painatus yhteen otsalautaan)
    • Huopamaton oman osaston alueelle (4 väriä)
    • Perusvirransyötön
    • Perusvalaistuksen

    Huomioittehan, että osastollanne ei ole valmiina esimerkiksi pöytiä tai tuoleja.

    Jos haluatte tilata kalusteita osastollenne, voitte tilata niitä etukäteen  sähköisellä lomakkeella täältä

    Huomioittehan, että kaikki kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.


    K: Mistä voin tilata printtejä osastollemme?

    Voitte tilata printtejä osastollenne messurakentajaltamme WS-Expogroupilta 12.8. mennessä.

    Tilaukset ja aineistojen toimitukset tehdään sähköisellä lomakkeella täältä

    Halutessanne saatte seinäprinttikankaan tapahtuman jälkeen maksutta itsellenne. Seinäprinttikankaat ovat haettavissa purun aikana torstaina 18.9. noin klo 14.30-15.00 alkaen. Seinäprinttikankaita ei valitettavasti postiteta yrityksille, vaan ne tulisi noutaa purun aikana itse.


    K: Saammeko tuoda osastolle omia tarjoiluja esim. karkkia tai vesipulloja?

    V: Osastolle voitte tuoda itse ainoastaan yrityksenne omalla logolla olevia kääreellisiä karkkeja sekä yrityksenne omalla logolla olevia, hiilihapottomia vesipulloja.

    Kaikki muut osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös esimerkiksi geisha-karkit tai vastaavia makeiset) (kts. seuraava kohta).


    K: Mistä voin tilata osastotarjoiluja?

    Kaikista Isännöintipäivien osastotarjoiluista vastaa Restelin Food&Events Tapahtumaravintolat.

    Huomioittehan, että kaikki osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös karkit tms.). Poikkeuksena tästä ovat yrityksenne omalla logolla olevat, kääreelliset karkit sekä yrityksenne omalla logolla olevat, hiilihapottomat vesipullot, jotka voitte tuoda näyttelyyn sen ulkopuolelta.

    Tilaa osastotarjoilut 8.9. mennessä täältä

    Jos haluat erikoisempia tarjoiluja, voit olla yhteydessä Restelin Food&Events Tapahtumaravintoloihin: myyntipalvelu.paviljonki@restel.fi p. 020 799 4084.


    K: Voinko tilata osastollemme alkoholitarjoiluja?

    Voitte tilata osastollenne alkoholitarjoiluiksi mietoja alkoholijuomia. Näyttelyssä ei ole sallittua tarjoilla shotteja tai vahvoja alkoholijuomia ilman miksereitä.

    Mietoihin alkoholijuomiin lasketaan:

    • olut, siideri, lonkero tai vastaavat
    • viinit
    • miedot juomasekoitukset (esim. GT, rommikola, Aperol Spritz jne. tai muut juomat, joissa on noin 4cl alkoholia ja pari desiä limua/vichyä/muuta sekoitetta).

    Juomasekoitusten ei ole sallittuja olla lähes pelkkää alkoholia sisältäviä sekoituksia (esim. Long Island Ice Tea, Old fashioned, Negroni tms.).

    Juoman tarjoilutapa on vapaa (pitkä lasi, lyhyt lasi, shottilasi tms.).

    Jos osastolla tarjoillaan alkoholia, tarjoilettehan aina myös alkoholittomia vaihtoehtoja – huomioimme erilaiset osallistujat.

    Alkoholitarjoilu osastolla on sallittua molempina näyttelypäivinä koko näyttelyn aukioloajan.

    Kaikki osastotarjoilut, myös juomatarjoilut, pääset tilaamaan Food&Events Tapahtumaravintoloiden sähköisellä lomakkeella 8.9. mennessä.

    Tilaa osastotarjoilut 8.9. me


    K: Mistä voin tilata drinkkilippuja?

    Drinkkiliput Isännöintipäivien näyttelyyn ja iltajuhlaan tilataan Food&Events Tapahtumaravintoloilta samalla sähköisellä lomakkeella kuin osastotarjoilut.

    Tilaa drinkkilippuja ja osastotarjoiluja  8.9. mennessä täältä

    Drinkkiliput tulee tilata 8.9. mennessä.

    Näyttelyn drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä ja samat drinkkiliput käyvät myös iltajuhlassa.

    Iltajuhlan drinkkiliput ovat samoja kuin näyttelyn drinkkiliput ja ne voit tilata samalla sähköisellä lomakkeella.

    Drinkkilippuja on erilaisia, vaihtoehdot löytyvät Restelin tilauslomakkeelta juoma-välilehdeltä.

    • Lipuke miedot juomat on 7,33e (alv 0)
    • Lipuke drinkki on 9,96e (alv 0)

    K: Mikä on iltajuhla ja keitä sinne voi osallistua?

    V: Isännöintipäivien iltajuhla ja eksklusiivisesti isännöintialan ammattilaisille ja isännöintialalle palveluja tarjoavien yritysten edustajien yhteinen illanvietto

    Isännöintipäivien iltajuhla järjestetään Paviljongissa keskiviikkona 17.9.2025 klo 20 alkaen.

    Iltajuhlassa isännöintialan ammattilaiset ja palveluja tarjoavien yritysten edustajat voivat jatkaa hedelmällisiä keskusteluja sekä viihtyä STIGin yksityiskeikan tahdissa!

    Isännöintipäivien iltajuhlan lippu sisältää:

    • Pääsyn erilliseen iltajuhlatapahtumaan Paviljonkiin
    • Runsaan iltabuffetin ruokajuomineen
    • 2 drinkkilippua
    • Stigin keikan!
    • Musiikkia, verkostoitumista ja mukavaa yhdessä oloa

    Isännöintipäivien iltajuhlaan ovat oikeutettuja osallistumaan alla olevat henkilöt:

    • Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta
    • Isännöintiliiton jäsenyhdistysten varsinaiset henkilöjäsenet
    • Henkilöt yrityksistä, joilla on näyttelyosasto Isännöintipäivien 2025 näyttelyssä.

    Isännöintigaalaan osallistuvien henkilöiden ei tarvitse olla samoja henkilöitä kuin näyttelyssä olevat näytteilleasettajaedustajat. Yrityksellä tulee kuitenkin olla  osasto näyttelyssä, jotta yrityksen edustajia voi osallistua iltajuhlaan.

    Iltajuhlan pukukoodi

    Pukukoodi on smart casual.

    Illan aikataulu Paviljongissa 17.9.2025

    • 20.00 Ovet Iltajuhlaan aukeavat
    • 20.00 Illallisbuffet tarjolla
      • Tervetulosanat
    • 21.00 STIG – yksityiskeikka
    • 23.30 Kiitos illasta!

    Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.


    K: Mistä voin ostaa lipun iltajuhlaan?

    V: Isännöintipäivien iltajuhlan lipun voit tilata näytteilleasettajien ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautumislomake lisätään tälle sivulle kesällä 2025.


    K: Mistä saan Isännöintipäivien logon ja visukuvia?

    V: Kannustamme näytteilleasettajia hyödyntämään sosiaalista mediaa ennen Isännöintipäiviä ja niiden aikana! Voit käyttää viestinnässäsi aihetunnistetta #isännöintipäivät.

    Voit ladata Isännöintipäivien logon kuvamuodossa täältä.

    Logon sinisellä taustalla voit ladata täältä.

    Voit ladata logot myös alta ja käyttää niitä esimerkiksi sähköpostisi allekirjoituksessa.

    Voit ladata isomman kuvituskuvan täältä.

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuvat

    Voit käyttää markkinoinnissasi myös ”Olemme mukana Isännöintipäivillä” -kuvia. Kuvia voi ladata alta ja käyttää esim. somessa tai sähköpostiallekirjoituksessa.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Lataa ”Olemme mukana Isännöintipäivillä” -kuvat pdf-muodossa alta.

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuva vaalea pdf

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuva tumma pdf


    K: Mistä saan tilaamani drinkkiliput?

    V: Jos olette tilanneet näyttelyyn drinkkilippuja, voitte noutaa ne yrityksenne nimellä näytteilleasettajien infopisteestä messujen aulasta.


    K: Miten ruokailen näyttelyn aikana?

    V: Näytteilleasettajat saavat ruokailla näyttelyalueella. Ruokailu sisältyy kaikille näytteilleasettajille pakolliseen näytteilleasettajamaksuun. Kaikki näytteilleasettajien ruokailut ovat samat kuin seminaariosallistujien ruokailut eli näytteilleasettajat saavat syödä ruokaa samoista buffet-pisteistä näyttelyalueella, kuin mistä seminaariosallistujatkin syövät aina kun buffet-pisteissä on tarjolla ruokaa.

    Näytteilleasettajahenkilöistä veloitetaan erillinen näytteilleasettajamaksu 55-100€ riippuen, osallistuuko henkilö näyttelyyn yhtenä vai kahtena näyttelypäivänä.

    Ke 17.9. ensimmäinen tarjoilu on klo 13.30 alkava late lunch, jonka näytteilleasettajat saavat nauttia halutessaan ennen näyttelyn avautumista klo 13 alkaen.


    K: Pitääkö kaikki näytteilleasettajahenkilöiksi tulevat ihmiset ilmoittaa jonnekin etukäteen ja miten teen sen?

    V: Kyllä pitää. Henkilöiden ilmoittaminen etukäteen sähköisen lomakkeen kautta.

    Lomake julkaistaan tällä sivulla kesällä 2025.

    Vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan. Jokaisesta näytteilleasettajasta veloitetaan erikseen ruokailumaksu, joka kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana.

    Yhden päivän näytteilleasettajamaksu (joko keskiviikko 17.9. tai torstai 18.9.) 55 euroa per henkilö (+alv).

    • 1 päivän ruokailumaksu sisältää keskiviikkona 17.9. runsaan late lunch -ruokailubuffetin ja iltapäiväkahvituksen
    • 1 päivän ruokailumaksu sisältää torstaina 18.9. runsaan lounasbuffetin ja iltapäiväkahvituksen

    Kahden päivän ruokailumaksu (keskiviikko 17.9. – torstai 18.9.) 100 euroa per henkilö (+alv)

    • 2 päivän ruokailumaksu (keskiviikko-torstai 17.-18.9.) sisältää molempien päivien osalta yllä mainitut ruokailut

    Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon. Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä.

    Näytteilleasettajien tulee työskennellä osaston varanneessa yrityksessä. Kaikkien näytteilleasettajaksi ilmoitettujen henkilöiden tulee edustaa osastolla olevaa yritystä ja myydä tapahtumassa ainoastaan osastolla olevan yrityksen tuotteita tai palveluita.

    Isännöintipäivien näyttelyyn voi osallistua enintään:

      • 5 henkilöä perusosaston (4 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
      • 7 henkilöä Premium-osaston (10 m²) tai Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
      • 8 henkilöä Premium Plus -osaston (14 m²) varanneesta yrityksestä näytteilleasettajayrityksestä (per päivä)

    Yllä olevat osallistujamäärät ovat maksimiosallistujamääriä per päivä. Henkilöitä voi vaihtaa näyttelypäivien välillä ja näytteilleasettajia voi olla yhteensä enemmän, kunhan paikalla per päivä on maksimissaan osastokoon mukainen enimmäismäärä näytteilleasettajia. Näytteilleasettajia ei voi vaihtaa saman näyttelypäivän sisällä. Ilmoittaessasi näytteilleasettajat voit valita, minä päivänä/päivinä kukin näytteilleasettaja osallistuu tapahtumaan. Poikkeuksena yllä mainituista maksimiosallistujamääristä ovat tapahtumakumppaneiden edustajat.


    K: Mistä voin tilata liidiskannerin näyttelyosastolle?

    V: Isännöintipäivien näyttelyssä on mahdollisuus kerätä liidejä erittäin helposti Eventos Contact -liidiskannerin avulla.

    Skannerilla voi skannata nimikylttejä tapahtuman aikana. Voit skannata sekä seminaariosallistujia että muita näytteilleasettajia.

    Saat heti sivulle tiedoksi skannatun henkilön nimen, yrityksen, sähköpostin ja puhelinnumeron. Voit myös kirjoittaa henkilöön liittyvän muistiinpanon (esim. lähetä Pekalle esite A) sekä tiedon esim. nimikirjaimin, kuka edustajanne on skannannut henkilön. Voit ladata tapahtuman aikana koska tahansa selaimesta skannatut tiedot excel-muodossa itsellesi. Näin voit järjestää esimerkiksi arvontoja osastollasi näyttelyn aikana!

    Liidiskannerin hinta koko näyttelyajalle on yhdelle yritykselle 259€ (+alv). 

    Liidiskanneria voi samalla hinnalla käyttää niin moni yrityksenne näytteilleasettajaedustaja kuin haluatte molempina näyttelypäivinä. Liidiskanneria ei voi tilata vain yhdeksi näyttelypäiväksi.

    Liidiskannerin voit tilata täältä

    Liidiskanneri toimii selaimessa näyttelyedustajan oman älypuhelimen kautta.

    Huomioithan, että liidiskanneri on käytössä vain Isännöintipäivien näyttelyssä. Liidiskanneriin kirjautuminen onnistuu vasta syyskuun alussa 2025. Saat sähköpostitse tietoa liidiskannerin käytöstä, kun se on käytettävissä.

    Halutessasi voit tutustua etukäteen liidiskannerin käyttöohjeisiin täältä.


    K: Milloin osastoja voi tulla somistamaan?

    Näyttelyn somistusaika on

    Keskiviikkona 17.9. klo 10.00-13.30 ja

    Torstaina 18.9. klo 9.00-10.15

    Kaikki näytteilleasettajahenkilöt voivat siis saapua näyttelyyn aikaisintaan keskiviikkona 17.9. klo 10. Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.


    K: Jos henkilö tulee näyttelyyn vain somistamaan, mutta ei osallistu näyttelyyn, pitääkö hänenkin ilmoittautua etukäteen ja maksaa ruokailumaksu?

    V: Ei tarvitse. Pelkästään somistamaan tulevien henkilöiden ei tarvitse ilmoittautua etukäteen tai maksaa ruokailumaksua. Huomioithan kuitenkin, että näiden henkilöiden tulee olla poistuneita näyttelystä ennen kuin se aukeaa kumpanakin päivänä.


    K: Olen tulossa näytteilleasettajahenkilöksi ja haluaisin käydä myös seminaareissa. Onnistuuko se?

    V: Onnistuu! Vuonna 2025 kaikki Isännöintipäivien näyttelyyn keskiviikkona 17.9. osallistuvat näytteilleasettajat pääsevät osallistumaan ke 17.9. klo 17-18 järjestettävään key note -puheenvuoroon, jonka pitää valovoimainen Jarkko Tamminen!

    Lisäksi näytteilleasettajilla on mahdollisuus ostaa erikseen näytteilleasettajien seminaarilippu, jolla pääsee kuuntelemaan seminaareja.

    Näytteilleasettajan seminaarilippu yhdelle henkilölle on 79€ + alv ja sillä on mahdollisuus osallistua kaikkiin seminaareihin molempina tapahtumapäivinä.

    Näytteilleasettajan seminaarilippu on myynnissä vain yrityksille, joilla on osasto Isännöintipäivien näyttelyssä.

    Näytteilleasettajan seminaarilipun voi hankki näytteilleasettajaksi ilmoittautumisen yhteydessä.

    Näytteilleasettajaksi ilmoittautuminen avautuu tällä sivulla kesällä 2025.

    Ke 17.9. klo 17-18 key note -puheenvuoroa lukuun ottamatta Isännöintipäivien seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet henkilöt (tapahtumaan osallistuvat isännöintialan ammattilaiset sekä näytteilleasettajan seminaarilipun hankkineet näytteilleasettajat).

    Tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon.


    K: Keitä tapahtumaan saa tulla?

    V: Isännöintipäiville pääsee ennakkoilmoittautumalla tapahtumaan. Tähän on kaksi vaihtoehtoa:

    • Hankkimalla osaston Isännöintipäivien näyttelystä ja ilmoittautumalla etukäteen näyttelyosaston varanneen yrityksen näyttelyosastolle näytteilleasettajahenkilöksi (näytteilleasettajahenkilöistä veloitetaan erillinen näytteilleasettajamaksu 55-100€). Huomioithan, että näytteilleasettajahenkilöksi ilmoittautuvan henkilön tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä.
    • Hankkimalla etukäteen seminaarilipun (seminaarilipun hinta vaihtelee 250-1020€ + alv välillä).

    Tapahtumaan ei valitettavasti pääse vierailemaan pikaisesti tai muuten käymään ilman ennakkoilmoittautumista ja tarvittavaa maksua.

    Huomioithan myös, että mikäli ilmoittaudut näytteilleasettajahenkilöksi, sinun tulee työskennellä kyseisessä näytteilleasettajayrityksessä. Esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryritysten edustajia ei ole mahdollista tuoda näyttelyyn ilman lisäbrändimaksua. Lisäbrändimaksu on 1000€ (+alv) per brändi. Myös lisäbrändin kautta mukaan ilmoitetuista henkilöistä veloitetaan ruokailumaksu(t).

    Mikäli haluatte hankkia osastollenne lisäbrändin, mutta ette ole tilanneet sitä osastoanne varatessa, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton avainasiakaspäällikköön Henrika Paliniin, 050 355 9990 henrika.palin@isannointiliitto.fi tai Isännöintiliiton avainasiakaspäällikkö Janne Tiittaan, 050 520 7000, janne.tiitta@isannointiliitto.fi.


    K: Maksavatko näytteilleasettajahenkilöt jotain?

    V: Kyllä, jokaisesta tapahtumaan osallistuvasta näytteilleasettajahenkilöstä veloitetaan erillinen ruokailumaksu, jolla näytteilleasettajahenkilöt saavat ruokailla kätevästi näyttelyalueen buffetpisteissä näyttelypäivän/päivien aikana. Tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon.

    Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä.

    Näytteilleasettajamaksu on 55-100€ riippuen, ilmoittautuuko henkilö paikalle yhdeksi vai kahdeksi näyttelypäiväksi.


    K: Onko näytteilleasettajamaksu ja näyttelyosastomaksu eri asioita?

    V: Kyllä. Näytteilleasettajamaksu on 55-100€ ja kattaa näytteilleasettajaksi tulevan henkilön ruokailut paikan päällä näyttelyn aikana ohjelman mukaisesti joko yhdeltä tai kahdelta päivältä. Ruokailumaksu veloitetaan jokaiselta näytteilleasettajaksi tulevalta henkilöltä erikseen. Näytteilleasettajahenkilöksi voivat ilmoittautua vain sellaisten yritysten edustajat, joilla on näyttelyosasto Isännöintipäivillä.

    Näyttelyosastomaksu tarkoittaa näyttelyosastopaikan (=seinällinen osasto) hankkimista näyttelyyn. Näyttelyosastojen hinnat vaihtelevat 3250€ – 7350€ +alv välillä osaston koosta (4 m2 -20 m2) riippuen. Varattaviin näyttelyosastoihin voit tutustua täällä.


    K: Miksi näytteilleasettajaksi tulevat henkilöt pitää ilmoittaa etukäteen?

    V: Jotta saamme tilattua kaikille näytteilleasettajahenkilöille ruokailut ja nimikyltit. Lisäksi vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan, sillä tapahtuma on suljettu ulkopuolisilta.


    K: Meidän osastollemme tulisi edustajia kahdesta eri yrityksestä. Vaikuttaako se mihinkään?

    V: Kyllä vaikuttaa. Voitte tuoda henkilöitä eri yrityksestä osastollenne, mikäli hankitte etukäteen lisäbrändin. Veloitus lisäbrändistä on 1000€ (+alv). Lisäbrändillä oleva yritys näkyy osaston otsalaudassa sekä näytteilleasettajayritysten listassa.

    Lisäbrändillä saa ilmoittaa kaksi (2) lisähenkilöä näyttelyyn. Myös näistä lisäbrändin kautta mukaan ilmoitetuista henkilöistä veloitetaan ruokailumaksu(t).

    Ilman lisäbrändiä kaikki näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivien näyttelyssä edustavien henkilöiden tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä. Näin ollen esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryritysten edustajia ei ole mahdollista tuoda näyttelyyn ilman lisäbrändiä.

    Mikäli haluatte hankkia lisäbrändin osastollenne, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.


    K: Mistä voin varata majoitusta ja onko jotain alennuksia?

    Tampereella on runsaasti majoitusvaihtoehtoja. Hotellihuonevaraukset hoidetaan suoraan hotellien kanssa ja hotellivaraukseen liittyvät ehdot ovat varaajan ja hotellin välisiä. Erillisiä Isännöintipäiviin liittyviä alennuksia ei ole.

    Tutustu hotellivaihtoehtoihin täällä.


    K: Miten pysäköin tapahtuman aikana ja onko se maksullista?

    V: Auton voi myös pysäköidä Jyväskylän Paviljongin asiakkaille tarkoiteluille pysäköintialueille. Pysäköinti on maksullista.

    Tarkempaa tietoa pysäköintialueista löydät täältä.


    K: Minulla on kysymys, johon en löydät tältä sivulta vastausta. Mistä saan lisätietoa?

    Voit olla yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, 045 233 9063.

Yleistietoa ja ilmoittautumiset

  • Näytteilleasettajayritykset ja näyttelykartta

    Isännöintipäivien näyttelykartan ja näytteilleasettajayritysten osastonumerot löydät täältä.

    Voit hakea yrityksenne nimeä esim. CTRL + f -hakutoiminnolla ja kirjoittamalla sitten yrityksen nimen avautuvaan hakukenttään.

     

  • Näyttelyn aukioloajat

    Isännöintipäivien näyttely on kaksipäiväinen ja se järjestetään:

    • keskiviikkona 17.9. klo 13.30-17.00
    • torstaina 18.9. klo 10.15-13.45

    Keskiviikon näyttelypäivän aikana ei ole seminaareja. Keskiviikon näyttelypäivän päätteeksi on yhteinen Jarkko Tammisen key note -puheenvuoro, johon voivat osallistua seminaarivieraat ja keskiviikkona näyttelyssä olleet näytteilleasettajat.

    Keskiviikkona illalla järjestetään myös erillinen Isännöintipäivien iltajuhla Paviljongissa, johon myydään erillisiä lippuja.

    Torstaina näyttelyn rinnalla tapahtumassa kulkee neljä seminaariohjelmalinjaa.

    Pidätämme oikeudet aikataulumuutoksiin.

  • Näyttelyn osoite

    Isännöintipäivien näyttelyn tapahtumapaikkana toimii Jyväskylän Paviljonki. Tapahtumapaikan osoite on:

    Lutakonaukio 12

    40100 Jyväskylä

    Näyttelytilana toimii Paviljongin B-halli.

  • Iltajuhla

    Isännöintipäivien iltajuhla järjestetään Paviljongissa keskiviikkona 17.9.2025 klo 20 alkaen.

    Iltajuhlassa isännöintialan ammattilaiset ja palveluja tarjoavien yritysten edustajat voivat jatkaa hedelmällisiä keskusteluja sekä viihtyä STIGin yksityiskeikan tahdissa!

    Iltajuhlalippu myydään erikseen ja sen voi hankkia näytteilleasettajaksi ilmoittautumisen yhteydessä.

    Näytteilleasettajaksi ilmoittautuminen avautuu kesällä 2025.

    Isännöintipäivien iltajuhlan lippu sisältää:

    • Pääsyn erilliseen iltajuhlatapahtumaan Paviljonkiin
    • Runsaan iltabuffetin ruokajuomineen
    • 2 drinkkilippua
    • Stigin keikan!
    • Musiikkia, verkostoitumista ja mukavaa yhdessä oloa

    Isännöintipäivien iltajuhlaan ovat oikeutettuja osallistumaan alla olevat henkilöt:

    • Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta
    • Isännöintiliiton jäsenyhdistysten varsinaiset henkilöjäsenet
    • Yritykset, joilla on näyttelyosasto Isännöintipäivien näyttelyssä.

    Iltajuhlaan osallistuvien henkilöiden ei tarvitse olla samoja henkilöitä kuin näyttelyssä olevat näytteilleasettajaedustajat. Yrityksellä tulee kuitenkin olla osasto näyttelyssä.

    Iltajuhlan pukukoodi

    Pukukoodi on smart casual.

    Illan aikataulu Paviljongissa 17.9.2025

    • 20.00 Ovet Iltajuhlaan aukeavat
    • 20.00 Illallisbuffet tarjolla
      • Tervetulosanat
    • 21.00 STIG – yksityiskeikka
    • 23.30 Kiitos illasta!

    Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

    Näyttelyn drinkkiliput käyvät myös iltajuhlassa.

  • Näytteilleasettajahenkilöksi ilmoittautuminen

    Kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ilmoittautua etukäteen näytteilleasettajiksi sähköisellä lomakkeella.

    Näytteilleasettajien ilmoittautuminen avautuu tällä sivulla alkukesästä 2025.

    Vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan. Jokaisesta näytteilleasettajasta veloitetaan erikseen ruokailumaksu, joka kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana.

    Yhden päivän ruokailumaksu (joko keskiviikko 17.9. tai torstai 18.9.) 55 euroa per henkilö (+alv).

    • 1 päivän näytteilleasettajamaksu sisältää keskiviikkona 17.9. runsaan late lunch -ruokailubuffetin ja iltapäiväkahvituksen
    • 1 päivän näytteilleasettajamaksu sisältää torstaina 18.9. runsaan lounasbuffetin ja iltapäiväkahvituksen

    Kahden päivän näytteilleasettajamaksu (keskiviikko 17.9. – torstai 18.9.) 100 euroa per henkilö (+alv)

    • 2 päivän näytteilleasettajamaksu (keskiviikko-torstai 17.-18.9.) sisältää molempien päivien osalta yllä mainitut ruokailut

    Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon. Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä.

    Näytteilleasettajien tulee työskennellä osaston varanneessa yrityksessä. Kaikkien näytteilleasettajaksi ilmoitettujen henkilöiden tulee edustaa osastolla olevaa yritystä ja myydä tapahtumassa ainoastaan osastolla olevan yrityksen tuotteita tai palveluita.

    Isännöintipäivien näyttelyyn voi osallistua enintään:

      • 5 henkilöä perusosaston (4 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
      • 7 henkilöä Premium-osaston (10 m²) tai Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
      • 8 henkilöä Premium Plus -osaston (14 m²) varanneesta yrityksestä näytteilleasettajayrityksestä (per päivä)

    Yllä olevat osallistujamäärät ovat maksimiosallistujamääriä per päivä. Henkilöitä voi vaihtaa näyttelypäivien välillä ja näytteilleasettajia voi olla yhteensä enemmän, kunhan paikalla per päivä on maksimissaan osastokoon mukainen enimmäismäärä näytteilleasettajia. Näytteilleasettajia ei voi vaihtaa saman näyttelypäivän sisällä.

    Ilmoittaessasi näytteilleasettajat voit valita, minä päivänä/päivinä kukin näytteilleasettaja osallistuu tapahtumaan. Poikkeuksena yllä mainituista maksimiosallistujamääristä ovat tapahtumakumppaneiden edustajat.

    Pelkästään somistamaan tulevien henkilöiden ei tarvitse ilmoittautua etukäteen tai maksaa ruokailumaksua. Huomioithan kuitenkin, että näiden henkilöiden tulee olla poistuneita näyttelystä ennen kuin se aukeaa kumpanakin päivänä.

    Isännöintipäivien iltajuhla järjestetään keskiviikkona 17.9. Paviljongissa ja siihen myydään liput erikseen (lue tarkemmin kohdasta Iltajuhla).

  • Näytteilleasettajan osallistuminen seminaareihin

    Vuonna 2025 kaikki Isännöintipäivien näyttelyyn keskiviikkona 17.9. osallistuvat näytteilleasettajat pääsevät osallistumaan ke 17.9. klo 17-18 järjestettävään key note -puheenvuoroon, jonka pitää valovoimainen Jarkko Tamminen!

    Lisäksi näytteilleasettajilla on mahdollisuus ostaa erikseen näytteilleasettajien seminaarilippu, jolla pääsee kuuntelemaan seminaareja.

    Näytteilleasettajan seminaarilippu yhdelle henkilölle on 79€ + alv ja sillä on mahdollisuus osallistua kaikkiin seminaareihin molempina tapahtumapäivinä.

    • Näytteilleasettajan seminaarilippu on myynnissä vain yrityksille, joilla on osasto Isännöintipäivien näyttelyssä.

    Näytteilleasettajan seminaarilipun voi hankki näytteilleasettajaksi ilmoittautumisen yhteydessä.

    Näytteilleasettajaksi ilmoittautuminen avautuu tällä sivulla kesällä 2025.

    Ke 17.9. klo 17-18 key note -puheenvuoroa lukuun ottamatta Isännöintipäivien seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet henkilöt (tapahtumaan osallistuvat isännöintialan ammattilaiset sekä näytteilleasettajan seminaarilipun hankkineet näytteilleasettajat).

    Tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon.

  • Majoittuminen

    Majoittuminen kannattaa varata ajoissa. Voit varata hotellihuoneita tapahtuman kiintiöistä 16.-18.9. välisille öille.

    Lue majoitusvaihtoehdoista ja kiintiöistä täältä: https://www.isannointiliitto.fi/isannointipaivat/majoittuminen/

  • Markkinointimateriaalit

    Kannustamme näytteilleasettajia hyödyntämään sosiaalista mediaa ennen Isännöintipäiviä ja niiden aikana! Voit käyttää viestinnässäsi aihetunnistetta #isännöintipäivät.

    Voit ladata Isännöintipäivien logon kuvamuodossa täältä.

    Logon sinisellä taustalla voit ladata täältä.

    Voit ladata logot myös alta ja käyttää niitä esimerkiksi sähköpostisi allekirjoituksessa.

    Voit ladata isomman kuvituskuvan täältä.

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuvat

    Voit käyttää markkinoinnissasi myös ”Olemme mukana Isännöintipäivillä” -kuvia. Kuvia voi ladata alta ja käyttää esim. somessa tai sähköpostiallekirjoituksessa.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Lataa ”Olemme mukana Isännöintipäivillä” -kuvat pdf-muodossa alta.

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuva vaalea pdf

    Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuva tumma pdf

Tilaukset

  • Liidiskanneri

    Isännöintipäivien näyttelyssä on mahdollisuus kerätä liidejä erittäin helposti Eventos Contact -liidiskannerin avulla.

    Liidiskanneri toimii selaimessa näyttelyedustajan oman älypuhelimen kautta.

    Skannerilla voi skannata qr-koodillisia nimikylttejä tapahtuman aikana. Jokaisella osallistujalla on qr-koodillinen nimikyltti. Voit skannata sekä seminaariosallistujia että muita näytteilleasettajia.

    Tapahtumassa nimikyltin skannattuasi:

    • Saat heti selainsivulle tiedoksi skannatun henkilön nimen, yrityksen, sähköpostin ja puhelinnumeron. Kaikki nämä tiedot tallentuvat yrityksen liidikoriin, josta ne on selattavissa koko tapahtuman ajan sekä 2 vkoa tapahtumasta.
    • Voit kirjoittaa selainsivulle henkilöön liittyvän muistiinpanon (esim. lähetä Seijalle esite A)
    • Voit kirjoittaa selainsivulle tiedon esim. nimikirjaimin, kuka edustajanne on skannannut henkilön.
    • Voit ladata tapahtuman aikana koska tahansa selaimesta kaikki yrityksenne skannatut tiedot excel-muodossa itsellesi. Näin voit järjestää esimerkiksi arvontoja osastollasi näyttelyn aikana!
    • Voit ladata ja käyttää skannattuja tietoja tapahtuman aikaisessa markkinoinnissa (esim. arvonnat) sekä tapahtumaan liittyvässä jälkimarkkinoinnissa 2 viikkoa tapahtumasta.

    Liidiskannerin hinta koko näyttelyajalle on yhdelle yritykselle 259€ (+alv). 

    Tilaa liidiskanneri täältä

    Liidiskanneria voi samalla hinnalla käyttää niin moni yrityksenne näytteilleasettajaedustaja kuin haluatte molempina näyttelypäivinä. Liidiskanneria ei voi tilata vain yhdeksi näyttelypäiväksi.

    Huomioithan, että liidiskanneri on käytössä vain Isännöintipäivien näyttelyssä. Liidiskanneriin kirjautuminen onnistuu vasta syyskuun alussa 2025. Saat sähköpostitse tietoa liidiskannerin käytöstä, kun se on käytettävissä.

    Halutessasi voit tutustua etukäteen liidiskannerin käyttöohjeisiin täältä.

  • Kalustetilaukset (12.8. mennessä)

    Kalusteita ja printtejä voi tilata messurakentajaltamme WS-Expogroupilta sähköisellä lomakkeella 12.8.2025 mennessä. Kalusteet, printit ja lisäpalvelut tilataan ja veloitetaan erikseen.

    Huomioittehan, että osastollanne ei ole valmiina esimerkiksi pystypöytiä tai tuoleja.

    Tilaa kalusteet ja printit 12.8. mennessä täältä

    Jos ette löydä tilauslomakkeelta sopivia kalusteita tai printtejä, voitte tiedustella niitä messurakentajamme WS-Expogroupin yhteyshenkilöltämme:

    Paul Franzén

    paul.franzen@wsexpogroup.fi

    puh. 041 5370 101

    Huomioittehan, että kaikki tilattavat kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.

    Voitte tuoda halutessanne osastolle myös omia kalusteitanne. Huomioittehan kuitenkin, että kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.

  • Printtitilaukset (12.8. mennessä)

    Voitte tilata printtejä osastollenne messurakentajaltamme WS-Expogroupilta 12.8. mennessä.

    Tilaukset ja aineistojen toimitukset tehdään sähköisellä lomakkeella täältä

    Halutessanne saatte seinäprinttikankaan tapahtuman jälkeen maksutta itsellenne. Seinäprinttikankaat ovat haettavissa purun aikana torstaina 18.9. noin klo 14.30-15.00 alkaen. Seinäprinttikankaita ei valitettavasti postiteta yrityksille, vaan ne tulisi noutaa purun aikana itse.

  • Osastotarjoilut (8.9. mennessä)

    Kaikista Isännöintipäivien osastotarjoiluista vastaa Restel.

    Huomioittehan, että kaikki osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös karkit tms.). Poikkeuksena tästä ovat yrityksenne omalla logolla olevat, kääreelliset karkit sekä yrityksenne omalla logolla olevat, hiilihapottomat vesipullot, jotka voitte tuoda näyttelyyn sen ulkopuolelta.

    Tilaa osastotarjoilut 8.9. mennessä täältä

    Jos haluat erikoisempia tarjoiluja, voit olla yhteydessä Restelin Food&Events Tapahtumaravintoloihin: myyntipalvelu.paviljonki@restel.fi p. 020 799 4084.

    Alkoholitarjoiluista osastolla

    Isännöintipäivien näyttelyssä ja baareissa on sallittua tarjoilla vain mietoja alkoholijuomia. Näyttelyosastoilla ja baareissa ei ole sallittua tarjoilla shotteja tai väkeviä alkoholijuomia ilman miksereitä.

    Mietoihin alkoholijuomiin lasketaan:

    • olut, siideri, lonkero tai vastaavat
    • viinit
    • miedot juomasekoitukset (esim. GT, rommikola, Aperol Spritz jne. tai muut juomat, joissa on noin 4cl alkoholia ja pari desiä limua/vichyä/muuta sekoitetta).

    Juomasekoitusten ei ole sallittuja olla lähes pelkkää alkoholia sisältäviä sekoituksia (esim. Long Island Ice Tea, Old fashioned, Negroni tms.).

    Juoman tarjoilutapa on vapaa (pitkä lasi, lyhyt lasi, shottilasi tms.).

    Jos osastolla tarjoillaan alkoholia, tarjoilettehan aina myös alkoholittomia vaihtoehtoja – näin huomioimme erilaiset osallistujat.

    Alkoholitarjoilu osastolla on sallittua molempina näyttelypäivinä koko näyttelyn aukioloajan.

  • Drinkkiliput näyttelyyn ja iltajuhlaan (8.9. mennessä)

    Drinkkiliput Isännöintipäivien näyttelyyn tilataan Resteliltä samalla sähköisellä lomakkeella kuin osastotarjoilut.

    Tilaa drinkkilippuja ja osastotarjoiluja  8.9. mennessä täältä

    Drinkkiliput tulee tilata 8.9. mennessä.

    Näyttelyn drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä ja ne käyvät myös iltajuhlassa.

    Iltajuhlan drinkkiliput ovat samoja kuin näyttelyn drinkkiliput ja ne voit tilata samalla sähköisellä lomakkeella.

    Drinkkilippuja on erilaisia, vaihtoehdot löytyvät Restelin tilauslomakkeelta juoma-välilehdeltä.

    • Lipuke miedot juomat on 7,33e (alv 0)
    • Lipuke drinkki on 9,96e (alv 0)

    Näyttelyn baarit ovat auki molempina tapahtumapäivinä näyttelyn aukioloaikoina.

    Iltajuhlan baarit ovat avoinna iltajuhlan aikana klo 20.00-23.00.

  • Messurakentajan yhteystiedot

    Näyttelyn rakentaa WS-Expo Group Oy. WS-Expon yhteyshenkilönä toimii:

    Paul Franzén

    paul.franzen@wsexpogroup.fi

    puh. 041 5370 101

    WS-Expogroup Oy LTD Hannuksenpelto 1, 02270 Espoo

    Kalusteet ja printit tulee tilata viimeistään 12.8.2025.

    Huomioittehan, että kaikki kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.

  • Osastojen mitat ja osastoon sisältyvät asiat

    Valmisosastot ovat kooltaan:

    • Perusosaston (4 m²) koko on 2 x 2 metriä
    • Premium-osaston (10 m²) koko on 5 x 2 metriä
    • Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) koko on  (5 x 5 m) /2
    • Premium Plus -osaston (14 m²) koko on 7 x 2 metriä

    Osastoseinän korkeus on 2480 mm ja osaston syvyys on 1940 mm.

    Huomioithan, että osastonne kalusteet tai somisteet eivät saa ylittää osaston reunoja myöskään ylhäältä (kts. tarkemmin kohdasta 7. Osastoseinää korkeammat rakennelmat).

    Kaikki valmisosastot sisältävät:

    • Seinärakenteet osastojen taakse ja naapuria vasten, avoimilla sivuilla otsalaudat (kulma- ja kolmio-osastot ovat avoimet)
    • Otsalaudat, 1-3 kappaletta, määrä riippuu paikasta (Yrityksen nimen tai logon painatus yhteen otsalautaan)
    • Huopamaton oman osaston alueelle (4 väriä)
    • Perusvirransyötön
    • Perusvalaistuksen

    Jos haluatte tilata etukäteen kalusteita tai printtejä osastollenne, voitte tilata niitä sähköisellä lomakkeella täältä 12.8. mennessä

    Huomioittehan, että kaikki kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.

     

     

     

     

    Tapahtumakumppanien osastot:

    Tapahtumakumppanien osaston koko on 5 x 4 metriä. Tapahtumakumppaneiden osastoilla on valmiiksi virransyöttö ja matto, mutta ei muita valmisosastojen elementtejä.

    Messurakentajamme auttaa teitä tarvittaessa osastorakentamiseen liittyvissä asioissa.

  • Nettiyhteydet

    Langaton ja maksuton internet-yhteys toimii Paviljongin seminaaritiloissa ja messuhalleissa. Näytteilleasettajat voivat vapaasti käyttää tätä langatonta nettiä.

    Tarvittaessa voit myös ostaa kiinteän nettiyhteyden osastollenne. Mikäli tarvitset kiinteän nettiyhteyden osastollenne, tilaathan sen

    sähköisellä lomakkeella täältä 12.8. mennessä

  • Osastoseinää korkeammat rakennelmat

    Ripustuksista ja osastoa korkeammista elementeistä on sovittava erikseen Isännöintiliiton kanssa, sillä ne ovat maksullisia lisänäkyvyyselementtejä.

    Osastoa korkeampi lisänäkyvyyselementti kustantaa 200 euroa + alv sekä asennuskulut.

    Mikäli haluatte osastollenne messuseinää (2480 mm) korkeampia lisänäkyvyyselementtejä, olettehan etukäteen yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063 hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin voimme sopia lisänäkyvyyden yksityiskohdista ja rakentamisen aikatauluista.

  • Lisäbrändi osastolle

    Kaikki näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivien näyttelyssä edustavien henkilöiden tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä. Esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryrityksiä ei näin ollen ole mahdollista tuoda näyttelyyn ja/tai ilmoittaa näytteilleasettajaksi ilman lisäbrändiä. Mikäli osastollanne on kaksi tai useampi eri yritys, tuotemerkki tai brändi, yrityksenne tulee hankkia osastollenne lisäbrändi.

    Kahden tai useamman yrityksen tai tuotemerkin yhteisosastosta veloitetaan lisäbrändimaksu 1000 euroa + alv / lisäyritys tai lisätuotemerkki. Lisäbrändimaksu koskee myös Palveluverkostossa mukana olevia yrityksiä. Mikäli haluatte hankkia lisäbrändin osastollenne, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.

    Ulkopuolisten henkilöiden ei ole mahdollista tulla vierailemaan tapahtumaan, sillä kaikkien tapahtumaan osallistuvien tulee lunastaa pääsy tapahtumaan joko seminaarilipulla tai näytteilleasettajailmoittautumisen kautta.

    Lisäbrändin näytteilleasettajamäärät

    Jos osastollanne on lisäbrändi, yhdellä lisäbrändillä saa ilmoittaa 2 lisänäytteilleasettajaa osastolle. Jos osastollanne on useita lisäbrändejä, voitte ilmoittaa aina maksimissaan 2 lisänäytteilleasettajaa per lisäbrändi. Lisäbrändin näytteilleasettajista ei veloiteta erikseen ruokailumaksuja.

  • Lisänäytteilleasettajahenkilöt näyttelyyn

    Mikäli näytteilleasettajayritys haluaa kasvattaa osastonsa osallistujamäärää, lisähenkilöistä veloitetaan erillinen lisähenkilömaksu 400€ (+alv) per henkilö. Lisähenkilö voi osallistua näyttelyyn näyttelyn molempina päivinä. Lisähenkilöstä ei veloiteta erikseen ruokailumaksua. Myös lisähenkilön tulee kuitenkin ilmoittautua sähköisesti etukäteen näytteilleasettajaksi. Mikäli osaston maksimihenkilömäärä per päivä ylitetään, veloitamme kustakin henkilömäärän ylittävästä henkilöstä jälkikäteen lisähenkilömaksun 400€ (+alv) per henkilö.

    Mikäli haluat ostaa lisänäytteilleasettajia näyttelyyn, olethan yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaari, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, 045 233 9063.

Aikataulut

  • Näyttelyn rakennus-, somistus- ja purkuaikataulu

    Näyttelyn somistusaika:

    • Keskiviikkona 17.9. klo 10.00-13.30
    • Torstaina 18.9. klo 9.00-10.15

    Kaikki näytteilleasettajahenkilöt voivat siis saapua näyttelyyn aikaisintaan keskiviikkona 17.9. klo 10 alkaen.

    Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.

    Jos käytätte ulkopuolista messurakentajaa osastonne seinien rakentamiseen, ulkopuoliset messurakentajat voivat tulla rakentamaan osastojanne tiistaina 16.9. klo 7.00-23.00 ja keskiviikkona 17.9. klo 7.00-10.00.

    Osastojen somisteiden purkuaika on torstaina 18.9. kello 13.45 – 15.00. Osastojen tulee olla tyhjiä somisteista klo 15 mennessä.

    Osastorakenteiden purkuaika on torstaina 18.9. klo 15.00 – 23.00.

    Näyttelyn hallina toimii Jyväskylän Paviljongin B-halli. Kaikki rakentamiseen liittyvä kulkeminen tapahtuu pääasiassa hallin lastausovista. Somistuksia voi tuoda myös hallin pääoven kautta.

    Lastausovi halliin on B2 ja B3 (leveys 7 m, korkeus 5 m).

    Näyttelyn rakentajien ei tarvitse ilmoittautua tapahtumaan tai hakea nimikylttejä, mutta he eivät saa olla messuhallissa enää tapahtuman aikaan.

    Somistajat/näytteilleasettajaedustajat saapuvat Paviljonkiin pääovista ja ilmoittautuvat erillisessä näytteilleasettajailmoittautumispisteessä, josta he saavat ohjeita ja oman yrityksensä nimikyltit.

  • Tavaroiden toimittaminen osastolle etukäteen

    Jos haluatte toimittaa materiaaleja Jyväskylän Paviljonkiin etukäteen, huomioithan, että tavaroita voi toimittaa paikan päälle vain virallisten rakennus- ja somistusaikojen puitteissa eli aikaisintaan 15.9.2024 klo 9 alkaen.

    Lähetä tavarat alla olevien ohjeiden mukaisesti:

    Jyväskylän Paviljonki

    Jyväskylän Messut Oy

    (B-halli)

    Isännöintipäivät

    Yritys A, osastonumero XX

    Yrityksen yhteyshenkilön nimi sekä puhelinnumero

    Lutakonaukio 12

    40100 Jyväskylä

  • Somistaminen

    Osastojen somistaminen tarkoittaa valmiiksirakennettujen valmisosastojen viimeistelyä messukuntoon. Somisteita ovat esimerkiksi esitteet, mainokset, kalusteet, tekstiilit, kasvit jne.  Huomioittehan, että osastolla ovat valmiina ainoastaan seinät, otsalauta, valaistus, sähköt ja messumatto. Kaikki muut somisteet ja kalusteet tulee tuoda paikalle itse tai tilata hyvissä ajoin etukäteen esimerkiksi messurakentajalta.

    Näyttelyn somistusaika:

    • Keskiviikkona 17.9. klo 10.00-13.30
    • Torstaina 18.9. klo 9.00-10.15

    Näyttelyn hallina toimii Jyväskylän Paviljongin B-halli. Kaikki somistamiseen liittyvä kulkeminen tapahtuu hallin pääovista ja lastausovista.

    Lastausovi halliin on B2 ja B3 (leveys 7 m, korkeus 5 m).

    Jos teillä on tarvetta trukille, niin ilmoitathan trukin tarpeesta sekä tarvittavasta käyttöajasta (kellonajat) mahdollisimman aikaisin etukäteen Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaarelle, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin tiedämme varata paikalle kuljettajan.

    Kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.

    Huomioittehan, että omalla osastolla ei ole sallittua käyttää erillistä äänentoistoa.

  • Purkaminen

    Osastojen somisteiden purkuaika on torstaina 18.9. kello 13.45 – 15.00. Osastojen purkaminen tulee aloittaa heti tapahtuman päätyttyä, mutta ei tätä ennen.

    Huomioittehan, että ette voi jättää osastollenne mitään messujen jälkeen, vaan osasto tulee tyhjentää kaikesta, mitä olette tuoneet näyttelyyn. Jos olette tilanneet taustakankaita osastollenne, saatte halutessanne ottaa ne mukaan. Kerrottehan tällöin WS-Expogroupille etukäteen, että haluatte kankaat mukaan, niin he irrottavat ne teille.

    Lajittelettehan roskanne oikeisiin jäteastioihin purkaessanne.

    Varsinaisen osastorakenteiden purun hoitaa messurakentajamme tai jokin muu yritys, jos yrityksellänne on oma rakentaja. Osastorakenteiden purkuaika on torstaina 18.9. klo 15.00 – 23.00.

  • Turvallisuusohjeet näyttelyyn

    Mahdollisen turvallisuustarkastuksen yhteydessä näytteilleasettajat ovat velvollisia noudattamaan viranomaisen antamia kehotuksia ja määräyksiä. Näytteilleasettajien ja messurakentajien tulee sitoutua noudattamaan alla olevia turvallisuusohjeitaToimitattehan turvallisuusohjeistuksen tiedoksi myös messurakentajallenne:

    Tapaturmien välttäminen: 

    • Suojataan kulkureiteillä ja uloskäytävillä olevat kaapelit ja johdot. 
    • Tarkkaile tapahtuma-alueella kompastumis-, liukastumis- ja kaatumisvaaroja, kuten kulkureiteillä olevia sähköjohtoja sekä lattian ja rakenteiden liukkautta ja epätasaisuutta jne. Estä liikkuminen vaarallisella alueella ja korjaa puute mahdollisuuksien mukaan. 

    Paloturvallisuus: 

    • Tarkastetaan sähkölaitteet ja -asennukset ennen käyttöönottoa. Vialliset laitteet poistetaan käytöstä. 
    • Suoritetaan jatkuvaa valvontaa omalla näyttelyalueella. 
    • Kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset. 
    • Varmista, että poistumisreitit sekä kulkureitit ovat oman näyttelyalueen osalta esteettömät. 
    • Tapahtumaan ei saa tuoda vaarallisia kemikaaleja.  

    Tutustuthan myös terveysturvallisuusohjeeseemme.

Tapahtuman aikana

  • Majoittuminen

    Isännöintipäivät järjestetään ke 17. – to 18.9.2025 Jyväskylän Paviljongissa. Majoitus Isännöintipäivien ajaksi kannattaa varata ajoissa.

    Isännöintipäivien ajaksi olemme varanneet tietyistä hotelleista kiintiöitä 16.-18.9. välisille öille. Voit varata hotellihuoneita Isännöintipäivien kiintiöistä.

    Huonevaraukset hoidetaan suoraan hotellien kanssa ja hotellivaraukseen liittyvät ehdot ovat varaajan ja hotellin välisiä.

    Tutustu kiintiöihin ja hotellivaihtoehtoihin täällä.

  • Käyttäytyminen tapahtumassa

    Isännöintipäivät on tarkoitettu positiiviseksi kokemukseksi kaikille siihen osallistuville, eikä Isännöintiliitto hyväksy tapahtumissaan minkäänlaista häirintää.

    Häiritsevä käytös tarkoittaa esimerkiksi toisen ulkonäköön, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen, rotuun, ikään, vammaan tai uskontoon liittyviä loukkaavia kommentteja. Häirintää on myös:

    • Uhkaava esiintyminen
    • Esiintymisten tai puheenvuorojen asiaton keskeyttäminen
    • Epätoivottu fyysinen kontakti
    • Toisten rohkaisu edellä mainittuihin käytöksiin

    Mikäli näet tai koet jotain edellä mainittuja käytösmalleja tai muutoin häiritseväksi kokemaasi käytöstä, ota yhteyttä tapahtuman järjestyksenvalvojiin tai Isännöintiliiton työntekijöihin.

    Isännöintipäivillä on tarkoitus verkostoitua muiden isännöintialan ammattilaisten kanssa, mutta muistathan pitää keskustelun poissa kilpailulain vastaisista aiheista.

    Voit tutustua yleisiin tapahtumaohjeisiin täällä.

  • Pysäköinti

    Auton voi myös pysäköidä Jyväskylän Paviljongin asiakkaille tarkoiteluille pysäköintialueille. Pysäköinti on maksullista.

    Tarkempaa tietoa pysäköintialueista löydät täältä.

    Tavaroiden purkamisen ajaksi auton voi pysäköidä hetkellisesti myös B2 ja B3 -lastausovien läheisyyteen. Varmistathan kuitenkin tällöin, ettei autosi estä muiden tavaroiden tuomista näyttelyyn. Tavaroiden autosta purkamisen jälkeen auto täytyy siirtää B-hallin ovien viereiseltä pysäköintialueelta, sillä alue on varattu vain Paviljongin henkilökunnan käyttöön.

  • Pysäköinti tavaroiden tuomisen aikana

    Tavaroiden purkamisen ajaksi auton voi pysäköidä hetkellisesti myös B2 ja B3 -lastausovien läheisyyteen. Varmistathan kuitenkin tällöin, ettei autosi estä liikennettä tiellä tai muiden tavaroiden tuomista näyttelyyn.

    Tavaroiden autosta purkamisen jälkeen auto täytyy siirtää B-hallin ovien viereiseltä pysäköintialueelta, sillä alue on varattu vain Paviljongin henkilökunnan käyttöön.

    Tarkemman kartan pysäköintialueista löydät täältä.

  • Omat kaulanauhat

    Voitte tuoda tapahtumaan mukananne yrityksenne omia kaulanauhoja, jos haluatte käyttää niitä nimikylttien pidikkeinä. Jos ette halua käyttää omia kaulanauhojanne tai teillä ei ole sellaisia, saatte paikan päällä Isännöintiliiton kaulanauhoja.

    Kaikki näytteilleasettajat saavat kuvattomat nimikyltit tapahtumapaikalta. Nimikylttisi toimii lippunasi ja kulkulupanasi tapahtumassa, joten pidäthän sitä näkyvillä.

  • Ilmoittautuminen tapahtumaan saavuttaessa

    Käy saapuessasi ensin näytteilleasettajien infopisteellä pääaulassa. Ohjaamme sinut sitten osastollesi.

    Osastollasi odottavat kaikki näytteilleasettajahenkilöidenne nimikyltit. Jaathan nimikyltit muille edustajillenne. Osastollanne on valmiina myös infokirje, josta löytyy tärkeää tietoa näytteilleasettajille sekä mahdollisesti tarpeellisia puhelinnumeroita. Lisäksi osastollanne odottaa käsiohjelmia, joista näet koko tapahtuman ohjelman.

    Kaikki näytteilleasettajat saavat kuvattomat nimikyltit tapahtumapaikalta. Nimikylttisi toimii lippunasi ja kulkulupanasi tapahtumassa, joten pidä sitä näkyvillä.

    Jos olet hankkinut lipun iltajuhlaan, nimikylttisi toimii lippunasi myös sinne.

  • Ruokailut näyttelyn aikana

    Tapahtumaan osallistuvat näytteilleasettajat saavat ruokailla näyttelyalueen buffet-pisteistä kaikkia sinne katettavia ruokia ja iltapäiväkahvituksia.

    Ke 17.9. ruokaa on tarjolla näyttelyalueen buffet-pisteissä klo 13.30-16.30.

    To 18.9. ruokaa on tarjolla näyttelyalueen buffet-pisteissä klo 11-13.

    Kaikille näytteilleasettajille pakollinen näytteilleasettajamaksu kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana.

    • Kaikki tapahtuman ruokailut katetaan näyttelyalueen buffet-pisteisiin.
    • Buffet-pisteitä on 3 kpl ja niissä kaikissa on samat tarjoilut.
    • Näytteilleasettajille kuuluvat osallistujien tapaan kaikki tapahtuman tarjoilut näistä buffet-pisteistä niiden päivien osalta, jolloin he osallistuvat tapahtumaan.
    • Jos syöt myöhään, jotkin buffet-pisteet on voitu jo sulkea. Voit tällöin mennä toiselle buffet-pisteelle. Vähintään yksi buffet-piste on aina auki ruokailun päättymisaikaan saakka.

    Ke 17.9. ensimmäinen tarjoilu näytteilleasettajille on klo 13.30 alkava late lunch. Näytteilleasettajat voivat nauttia ruokailut ennen kuin näyttely aukeaa ja vieraat saapuvat klo 13.30, jolloin verkostoitumisaika maksimoituu.

    Jos haluat lounastaa tätä ennen, Jyväskylän Paviljongissa on avoinna kahvilta, josta voit ostaa kahvia ja pientä syötävää.

    Erityisruokavaliot:

    • Buffet-pisteiden ruoka on lähtökohtaisesti laktoositonta ja gluteenitonta.
    • Luethan vielä buffet-pisteiden ruokalista erityisruokavalioiden osalta.
    • Jos sinulla on erikoisempia erityisruokavalioita, löydät ne yhdestä alueen buffetpisteistä. Kysy tarvittaessa neuvoa tarjoilouhenkilökunnalta.
  • Drinkkilippujen nouto

    Jos olette tilanneet näyttelyyn drinkkilippuja, voitte noutaa ne yrityksenne nimellä näyttelyn infopisteeltä keskiviikkona 17.9. klo 10 alkaen.

    Näyttelyn drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä sekä iltajuhlassa.

  • Baarit

    Näyttelyssä on kaksi baaria. Näyttelyn baarit ovat auki

    ke 17.9. klo 13.30-17.00

    to 18.9. klo 11-13.45

    Näyttelyn baareissa käyvät maksuvälineinä käteinen, yleisimmät luottokortit sekä näyttelyyn etukäteen hankitut drinkkiliput.

    Drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä.

  • Tapahtuma-alueella liikkuminen näyttelyn aikana

    Näytteilleasettajilla on täysi vapaus liikkua tapahtuma-alueella tapahtuman aikana (ruokailualueet, käytävät jne.). Rohkaisemmekin näytteilleasettajia verkostoitumaan tapahtuman ajan koko tapahtuma-alueella.

    Huomioittehan kuitenkin, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaariosallistujat. Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon.

  • Näytteilleasettajien taukotila

    Näytteilleasettajille on varattu oma taukotila, jossa näytteilleasettajat voivat käydä istahtamassa näyttelyn aikana tai muuten rauhoittumassa hetken näyttelyn aikana.

    Kulku taukotilaan tapahtuu Paviljongin pääaulasta kävelemällä narikan ja portaiden ohi.

  • Messuseikkailu

    Seminaarivieraita kannustetaan vierailemaan osastoilla messuseikkailun avulla.

    Kaikki seminaariosallistujat saavat tapahtumaan saapuessaan karttakupongin, jonka avulla heidän tulisi suunnistaa 7 kupongissa olevan yrityksen osastoille.

    Kukin näytteilleasettajayritys esiintyy kupongeista yhtä monta kertaa.

    • Osastolla näytteilleasettajan tulisi tehdä merkintä seminaariosallistujan kuponkiin, että hän on käynyt osastolla
    • Merkinnän voi tehdä esim. kynällä, leimalla, tarralla jne.
    • Varatkaa sopivia merkintävälineitä mukaan osastollenne.
    • Kun osallistuja on kiertänyt kaikki 7 osastoa, osallistujan tulee palauttaa täytetty kuponki Isännöintiliiton osastolle.
    • Kaikkien täytetyn kupongin palauttaneiden kesken arvotaan matkalahjakortti iltapäiväkahvien aikaan to 18.9.

    Messuseikkailu on hyvä tapa aloittaa keskusteluja isännöintialan ammattilaisten kanssa!

    Messuseikkailu on tarkoitettu vain seminaariosallistujille.

  • Osastopalkinnot

    Isännöintipäivien näyttelyssä palkitaan paras osasto, paras näyttelytiimi, paras myyjä sekä paras verkostoituja vuonna 2025.

    Hio siis täydelliseksi sekä osastosi että messuedustajasi ja voitte voittaa palkintoja! Olemalla aktiivisin myyjä näyttelyssä kokonaisuudessaan, voit voittaa henkilökohtaisen paras myyjä -palkinnon!

    Palkinnot paljastetaan näyttelyn iltapäiväkahvien aikaan torstaina 18.9., joten ole silloin osastollasi paikalla.

  • Seminaarit isännöintialan ammattilaisille

    Keskiviikkona 17.9. seminaareja järjestetään ennen näyttelyn avautumista. Buffet-ruokailu järjestetään näyttelytilassa. Näyttelyn aikana ei keskiviikkona järjestetä seminaareja.

    Torstaina 18.9. näyttelyn aikana järjestetään seminaareja kolmessa erillisessä seminaaritilassa. Lounas- ja kahvitarjoilut järjestetään näyttelytilassa. Porrastetut seminaarit takaavat sen, että kävijöitä riittää näyttelyyn tasaisesti.

    Huomioithan, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet seminaarivieraat. Isännöintipäivien näytteilleasettajat voivat osallistua näyttelyyn hankkimalla seminaareihin ei-jäsenlipun (hinta 1020€+ alv). Lisätietoa lipusta löydät täältä. Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon.

  • Ravintoloita Jyväskylässä

    Jos haluatte esimerkiksi viedä asiakkaitanne syömään tapahtuman tiimoilta, Jyväskylästä löytyy runsaasti ravintoloita.

    Alta löydätte muutamia esimerkkejä ravintolatarjonnasta.

    Ravintola Figaro

    Ravintola Pöllöwaari

    Ravintola Harmooni

    Ravintola Cielo

    Verso Bar & Kitchen

    Ravintola Marani

    Ravintola Sohwi

Yhteystiedot

Mikäli teillä on kysyttävää Isännöintipäivien näyttelystä tai näyttelyn käytännön asioista, autan oikein mielelläni.

Hilla Talvensaari, tapahtumatuottaja, Isännöintiliitto

hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi

p. 045 233 9063



Isännöintiliitto, logo, tummansininen, RGB, png