Tältä sivulta löydät tietoa Isännöintipäivien näyttelyyn osallistuville yrityksille sekä yrityksiä edustamaan tuleville näytteilleasettajahenkilöille. Tarkempia vastauksia eri aiheisiin löydät kunkin otsikon alta.
V: Lähetä esittelytekstinne mahdollisine linkkeineen ja myynnin yhteystietoineen osoitteeseen hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin lisäämme tekstin sivuille.
V: Isännöintipäivien näyttely järjestetään
Paikkana on Jyväskylän Paviljonki osoitteessa Lutakonaukio 12, 40100 Jyväskylä
V: Näyttelyn somistusaika on
keskiviikkona 17.9. klo 10.00-13.30 sekä torstaina 18.9. klo 9.00-10.15.
Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla tai somistamaan tulevilla henkilöillä, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.
V: Voit tarkistaa yrityksenne osastonumeron ja osastonne sijainnin näytteilleasettajasivuiltamme.
Voit hakea yrityksenne nimeä esim. CTRL + f -hakutoiminnolla ja kirjoittamalla sitten yrityksen nimen avautuvaan hakukenttään.
V: Voit tarkistaa yrityksenne osastonumeron ja osastonne sijainnin näytteilleasettajasivuiltamme. Samalta sivulta näet osastokartasta osastonne koon.
Valmisosastot ovat kooltaan:
Osastoseinän korkeus on 2480 mm ja osastoseinän syvyys on 1940 mm. Huomioithan, että osastonne kalusteet tai somisteet eivät saa ylittää osaston reunoja myöskään ylhäältä (kts. tarkemmin kohdasta 7. Osastoseinää korkeammat rakennelmat).
Kaikki valmisosastot eli perus-, Premium-, Premium-kolmiot ja Premium Plus -osastot sisältävät:
Huomioittehan, että osastollanne ei ole valmiina esimerkiksi pöytiä tai tuoleja.
Jos haluatte tilata kalusteita osastollenne, voitte tilata niitä etukäteen sähköisellä lomakkeella täältä
Huomioittehan, että kaikki kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.
Voitte tilata printtejä osastollenne messurakentajaltamme WS-Expogroupilta 12.8. mennessä.
Tilaukset ja aineistojen toimitukset tehdään sähköisellä lomakkeella täältä
Halutessanne saatte seinäprinttikankaan tapahtuman jälkeen maksutta itsellenne. Seinäprinttikankaat ovat haettavissa purun aikana torstaina 18.9. noin klo 14.30-15.00 alkaen. Seinäprinttikankaita ei valitettavasti postiteta yrityksille, vaan ne tulisi noutaa purun aikana itse.
V: Osastolle voitte tuoda itse ainoastaan yrityksenne omalla logolla olevia kääreellisiä karkkeja sekä yrityksenne omalla logolla olevia, hiilihapottomia vesipulloja.
Kaikki muut osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös esimerkiksi geisha-karkit tai vastaavia makeiset) (kts. seuraava kohta).
Kaikista Isännöintipäivien osastotarjoiluista vastaa Restelin Food&Events Tapahtumaravintolat.
Huomioittehan, että kaikki osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös karkit tms.). Poikkeuksena tästä ovat yrityksenne omalla logolla olevat, kääreelliset karkit sekä yrityksenne omalla logolla olevat, hiilihapottomat vesipullot, jotka voitte tuoda näyttelyyn sen ulkopuolelta.
Tilaa osastotarjoilut 8.9. mennessä täältä
Jos haluat erikoisempia tarjoiluja, voit olla yhteydessä Restelin Food&Events Tapahtumaravintoloihin: myyntipalvelu.paviljonki@restel.fi p. 020 799 4084.
Voitte tilata osastollenne alkoholitarjoiluiksi mietoja alkoholijuomia. Näyttelyssä ei ole sallittua tarjoilla shotteja tai vahvoja alkoholijuomia ilman miksereitä.
Mietoihin alkoholijuomiin lasketaan:
Juomasekoitusten ei ole sallittuja olla lähes pelkkää alkoholia sisältäviä sekoituksia (esim. Long Island Ice Tea, Old fashioned, Negroni tms.).
Juoman tarjoilutapa on vapaa (pitkä lasi, lyhyt lasi, shottilasi tms.).
Jos osastolla tarjoillaan alkoholia, tarjoilettehan aina myös alkoholittomia vaihtoehtoja – huomioimme erilaiset osallistujat.
Alkoholitarjoilu osastolla on sallittua molempina näyttelypäivinä koko näyttelyn aukioloajan.
Kaikki osastotarjoilut, myös juomatarjoilut, pääset tilaamaan Food&Events Tapahtumaravintoloiden sähköisellä lomakkeella 8.9. mennessä.
Tilaa osastotarjoilut 8.9. me
Drinkkiliput Isännöintipäivien näyttelyyn ja iltajuhlaan tilataan Food&Events Tapahtumaravintoloilta samalla sähköisellä lomakkeella kuin osastotarjoilut.
Tilaa drinkkilippuja ja osastotarjoiluja 8.9. mennessä täältä
Drinkkiliput tulee tilata 8.9. mennessä.
Näyttelyn drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä ja samat drinkkiliput käyvät myös iltajuhlassa.
Iltajuhlan drinkkiliput ovat samoja kuin näyttelyn drinkkiliput ja ne voit tilata samalla sähköisellä lomakkeella.
Drinkkilippuja on erilaisia, vaihtoehdot löytyvät Restelin tilauslomakkeelta juoma-välilehdeltä.
V: Isännöintipäivien iltajuhla ja eksklusiivisesti isännöintialan ammattilaisille ja isännöintialalle palveluja tarjoavien yritysten edustajien yhteinen illanvietto
Isännöintipäivien iltajuhla järjestetään Paviljongissa keskiviikkona 17.9.2025 klo 20 alkaen.
Iltajuhlassa isännöintialan ammattilaiset ja palveluja tarjoavien yritysten edustajat voivat jatkaa hedelmällisiä keskusteluja sekä viihtyä STIGin yksityiskeikan tahdissa!
Isännöintipäivien iltajuhlan lippu sisältää:
Isännöintipäivien iltajuhlaan ovat oikeutettuja osallistumaan alla olevat henkilöt:
Isännöintigaalaan osallistuvien henkilöiden ei tarvitse olla samoja henkilöitä kuin näyttelyssä olevat näytteilleasettajaedustajat. Yrityksellä tulee kuitenkin olla osasto näyttelyssä, jotta yrityksen edustajia voi osallistua iltajuhlaan.
Pukukoodi on smart casual.
Illan aikataulu Paviljongissa 17.9.2025
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
V: Isännöintipäivien iltajuhlan lipun voit tilata näytteilleasettajien ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautumislomake lisätään tälle sivulle kesällä 2025.
V: Kannustamme näytteilleasettajia hyödyntämään sosiaalista mediaa ennen Isännöintipäiviä ja niiden aikana! Voit käyttää viestinnässäsi aihetunnistetta #isännöintipäivät.
Voit ladata Isännöintipäivien logon kuvamuodossa täältä.
Logon sinisellä taustalla voit ladata täältä.
Voit ladata logot myös alta ja käyttää niitä esimerkiksi sähköpostisi allekirjoituksessa.
Voit ladata isomman kuvituskuvan täältä.
Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuvat
Voit käyttää markkinoinnissasi myös ”Olemme mukana Isännöintipäivillä” -kuvia. Kuvia voi ladata alta ja käyttää esim. somessa tai sähköpostiallekirjoituksessa.
Lataa ”Olemme mukana Isännöintipäivillä” -kuvat pdf-muodossa alta.
Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuva vaalea pdf
Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuva tumma pdf
V: Jos olette tilanneet näyttelyyn drinkkilippuja, voitte noutaa ne yrityksenne nimellä näytteilleasettajien infopisteestä messujen aulasta.
V: Näytteilleasettajat saavat ruokailla näyttelyalueella. Ruokailu sisältyy kaikille näytteilleasettajille pakolliseen näytteilleasettajamaksuun. Kaikki näytteilleasettajien ruokailut ovat samat kuin seminaariosallistujien ruokailut eli näytteilleasettajat saavat syödä ruokaa samoista buffet-pisteistä näyttelyalueella, kuin mistä seminaariosallistujatkin syövät aina kun buffet-pisteissä on tarjolla ruokaa.
Näytteilleasettajahenkilöistä veloitetaan erillinen näytteilleasettajamaksu 55-100€ riippuen, osallistuuko henkilö näyttelyyn yhtenä vai kahtena näyttelypäivänä.
Ke 17.9. ensimmäinen tarjoilu on klo 13.30 alkava late lunch, jonka näytteilleasettajat saavat nauttia halutessaan ennen näyttelyn avautumista klo 13 alkaen.
V: Kyllä pitää. Henkilöiden ilmoittaminen etukäteen sähköisen lomakkeen kautta.
Lomake julkaistaan tällä sivulla kesällä 2025.
Vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan. Jokaisesta näytteilleasettajasta veloitetaan erikseen ruokailumaksu, joka kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana.
Yhden päivän näytteilleasettajamaksu (joko keskiviikko 17.9. tai torstai 18.9.) 55 euroa per henkilö (+alv).
Kahden päivän ruokailumaksu (keskiviikko 17.9. – torstai 18.9.) 100 euroa per henkilö (+alv)
Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon. Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä.
Näytteilleasettajien tulee työskennellä osaston varanneessa yrityksessä. Kaikkien näytteilleasettajaksi ilmoitettujen henkilöiden tulee edustaa osastolla olevaa yritystä ja myydä tapahtumassa ainoastaan osastolla olevan yrityksen tuotteita tai palveluita.
Isännöintipäivien näyttelyyn voi osallistua enintään:
Yllä olevat osallistujamäärät ovat maksimiosallistujamääriä per päivä. Henkilöitä voi vaihtaa näyttelypäivien välillä ja näytteilleasettajia voi olla yhteensä enemmän, kunhan paikalla per päivä on maksimissaan osastokoon mukainen enimmäismäärä näytteilleasettajia. Näytteilleasettajia ei voi vaihtaa saman näyttelypäivän sisällä. Ilmoittaessasi näytteilleasettajat voit valita, minä päivänä/päivinä kukin näytteilleasettaja osallistuu tapahtumaan. Poikkeuksena yllä mainituista maksimiosallistujamääristä ovat tapahtumakumppaneiden edustajat.
V: Isännöintipäivien näyttelyssä on mahdollisuus kerätä liidejä erittäin helposti Eventos Contact -liidiskannerin avulla.
Skannerilla voi skannata nimikylttejä tapahtuman aikana. Voit skannata sekä seminaariosallistujia että muita näytteilleasettajia.
Saat heti sivulle tiedoksi skannatun henkilön nimen, yrityksen, sähköpostin ja puhelinnumeron. Voit myös kirjoittaa henkilöön liittyvän muistiinpanon (esim. lähetä Pekalle esite A) sekä tiedon esim. nimikirjaimin, kuka edustajanne on skannannut henkilön. Voit ladata tapahtuman aikana koska tahansa selaimesta skannatut tiedot excel-muodossa itsellesi. Näin voit järjestää esimerkiksi arvontoja osastollasi näyttelyn aikana!
Liidiskannerin hinta koko näyttelyajalle on yhdelle yritykselle 259€ (+alv).
Liidiskanneria voi samalla hinnalla käyttää niin moni yrityksenne näytteilleasettajaedustaja kuin haluatte molempina näyttelypäivinä. Liidiskanneria ei voi tilata vain yhdeksi näyttelypäiväksi.
Liidiskannerin voit tilata täältä
Liidiskanneri toimii selaimessa näyttelyedustajan oman älypuhelimen kautta.
Huomioithan, että liidiskanneri on käytössä vain Isännöintipäivien näyttelyssä. Liidiskanneriin kirjautuminen onnistuu vasta syyskuun alussa 2025. Saat sähköpostitse tietoa liidiskannerin käytöstä, kun se on käytettävissä.
Halutessasi voit tutustua etukäteen liidiskannerin käyttöohjeisiin täältä.
Näyttelyn somistusaika on
Keskiviikkona 17.9. klo 10.00-13.30 ja
Torstaina 18.9. klo 9.00-10.15
Kaikki näytteilleasettajahenkilöt voivat siis saapua näyttelyyn aikaisintaan keskiviikkona 17.9. klo 10. Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.
V: Ei tarvitse. Pelkästään somistamaan tulevien henkilöiden ei tarvitse ilmoittautua etukäteen tai maksaa ruokailumaksua. Huomioithan kuitenkin, että näiden henkilöiden tulee olla poistuneita näyttelystä ennen kuin se aukeaa kumpanakin päivänä.
V: Onnistuu! Vuonna 2025 kaikki Isännöintipäivien näyttelyyn keskiviikkona 17.9. osallistuvat näytteilleasettajat pääsevät osallistumaan ke 17.9. klo 17-18 järjestettävään key note -puheenvuoroon, jonka pitää valovoimainen Jarkko Tamminen!
Lisäksi näytteilleasettajilla on mahdollisuus ostaa erikseen näytteilleasettajien seminaarilippu, jolla pääsee kuuntelemaan seminaareja.
Näytteilleasettajan seminaarilippu yhdelle henkilölle on 79€ + alv ja sillä on mahdollisuus osallistua kaikkiin seminaareihin molempina tapahtumapäivinä.
Näytteilleasettajan seminaarilippu on myynnissä vain yrityksille, joilla on osasto Isännöintipäivien näyttelyssä.
Näytteilleasettajan seminaarilipun voi hankki näytteilleasettajaksi ilmoittautumisen yhteydessä.
Näytteilleasettajaksi ilmoittautuminen avautuu tällä sivulla kesällä 2025.
Ke 17.9. klo 17-18 key note -puheenvuoroa lukuun ottamatta Isännöintipäivien seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet henkilöt (tapahtumaan osallistuvat isännöintialan ammattilaiset sekä näytteilleasettajan seminaarilipun hankkineet näytteilleasettajat).
Tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon.
V: Isännöintipäiville pääsee ennakkoilmoittautumalla tapahtumaan. Tähän on kaksi vaihtoehtoa:
Tapahtumaan ei valitettavasti pääse vierailemaan pikaisesti tai muuten käymään ilman ennakkoilmoittautumista ja tarvittavaa maksua.
Huomioithan myös, että mikäli ilmoittaudut näytteilleasettajahenkilöksi, sinun tulee työskennellä kyseisessä näytteilleasettajayrityksessä. Esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryritysten edustajia ei ole mahdollista tuoda näyttelyyn ilman lisäbrändimaksua. Lisäbrändimaksu on 1000€ (+alv) per brändi. Myös lisäbrändin kautta mukaan ilmoitetuista henkilöistä veloitetaan ruokailumaksu(t).
Mikäli haluatte hankkia osastollenne lisäbrändin, mutta ette ole tilanneet sitä osastoanne varatessa, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton avainasiakaspäällikköön Henrika Paliniin, 050 355 9990 henrika.palin@isannointiliitto.fi tai Isännöintiliiton avainasiakaspäällikkö Janne Tiittaan, 050 520 7000, janne.tiitta@isannointiliitto.fi.
V: Kyllä, jokaisesta tapahtumaan osallistuvasta näytteilleasettajahenkilöstä veloitetaan erillinen ruokailumaksu, jolla näytteilleasettajahenkilöt saavat ruokailla kätevästi näyttelyalueen buffetpisteissä näyttelypäivän/päivien aikana. Tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon.
Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä.
Näytteilleasettajamaksu on 55-100€ riippuen, ilmoittautuuko henkilö paikalle yhdeksi vai kahdeksi näyttelypäiväksi.
V: Kyllä. Näytteilleasettajamaksu on 55-100€ ja kattaa näytteilleasettajaksi tulevan henkilön ruokailut paikan päällä näyttelyn aikana ohjelman mukaisesti joko yhdeltä tai kahdelta päivältä. Ruokailumaksu veloitetaan jokaiselta näytteilleasettajaksi tulevalta henkilöltä erikseen. Näytteilleasettajahenkilöksi voivat ilmoittautua vain sellaisten yritysten edustajat, joilla on näyttelyosasto Isännöintipäivillä.
Näyttelyosastomaksu tarkoittaa näyttelyosastopaikan (=seinällinen osasto) hankkimista näyttelyyn. Näyttelyosastojen hinnat vaihtelevat 3250€ – 7350€ +alv välillä osaston koosta (4 m2 -20 m2) riippuen. Varattaviin näyttelyosastoihin voit tutustua täällä.
V: Jotta saamme tilattua kaikille näytteilleasettajahenkilöille ruokailut ja nimikyltit. Lisäksi vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan, sillä tapahtuma on suljettu ulkopuolisilta.
V: Kyllä vaikuttaa. Voitte tuoda henkilöitä eri yrityksestä osastollenne, mikäli hankitte etukäteen lisäbrändin. Veloitus lisäbrändistä on 1000€ (+alv). Lisäbrändillä oleva yritys näkyy osaston otsalaudassa sekä näytteilleasettajayritysten listassa.
Lisäbrändillä saa ilmoittaa kaksi (2) lisähenkilöä näyttelyyn. Myös näistä lisäbrändin kautta mukaan ilmoitetuista henkilöistä veloitetaan ruokailumaksu(t).
Ilman lisäbrändiä kaikki näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivien näyttelyssä edustavien henkilöiden tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä. Näin ollen esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryritysten edustajia ei ole mahdollista tuoda näyttelyyn ilman lisäbrändiä.
Mikäli haluatte hankkia lisäbrändin osastollenne, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.
Tampereella on runsaasti majoitusvaihtoehtoja. Hotellihuonevaraukset hoidetaan suoraan hotellien kanssa ja hotellivaraukseen liittyvät ehdot ovat varaajan ja hotellin välisiä. Erillisiä Isännöintipäiviin liittyviä alennuksia ei ole.
Tutustu hotellivaihtoehtoihin täällä.
V: Auton voi myös pysäköidä Jyväskylän Paviljongin asiakkaille tarkoiteluille pysäköintialueille. Pysäköinti on maksullista.
Tarkempaa tietoa pysäköintialueista löydät täältä.
Voit olla yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, 045 233 9063.
Isännöintipäivien näyttelykartan ja näytteilleasettajayritysten osastonumerot löydät täältä.
Isännöintipäivien näyttely on kaksipäiväinen ja se järjestetään:
Keskiviikon näyttelypäivän aikana ei ole seminaareja. Keskiviikon näyttelypäivän päätteeksi on yhteinen Jarkko Tammisen key note -puheenvuoro, johon voivat osallistua seminaarivieraat ja keskiviikkona näyttelyssä olleet näytteilleasettajat.
Keskiviikkona illalla järjestetään myös erillinen Isännöintipäivien iltajuhla Paviljongissa, johon myydään erillisiä lippuja.
Torstaina näyttelyn rinnalla tapahtumassa kulkee neljä seminaariohjelmalinjaa.
Pidätämme oikeudet aikataulumuutoksiin.
Isännöintipäivien näyttelyn tapahtumapaikkana toimii Jyväskylän Paviljonki. Tapahtumapaikan osoite on:
Lutakonaukio 12
40100 Jyväskylä
Näyttelytilana toimii Paviljongin B-halli.
Iltajuhlalippu myydään erikseen ja sen voi hankkia näytteilleasettajaksi ilmoittautumisen yhteydessä.
Näytteilleasettajaksi ilmoittautuminen avautuu kesällä 2025.
Iltajuhlaan osallistuvien henkilöiden ei tarvitse olla samoja henkilöitä kuin näyttelyssä olevat näytteilleasettajaedustajat. Yrityksellä tulee kuitenkin olla osasto näyttelyssä.
Näyttelyn drinkkiliput käyvät myös iltajuhlassa.
Kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ilmoittautua etukäteen näytteilleasettajiksi sähköisellä lomakkeella.
Näytteilleasettajien ilmoittautuminen avautuu tällä sivulla alkukesästä 2025.
Yhden päivän ruokailumaksu (joko keskiviikko 17.9. tai torstai 18.9.) 55 euroa per henkilö (+alv).
Kahden päivän näytteilleasettajamaksu (keskiviikko 17.9. – torstai 18.9.) 100 euroa per henkilö (+alv)
Yllä olevat osallistujamäärät ovat maksimiosallistujamääriä per päivä. Henkilöitä voi vaihtaa näyttelypäivien välillä ja näytteilleasettajia voi olla yhteensä enemmän, kunhan paikalla per päivä on maksimissaan osastokoon mukainen enimmäismäärä näytteilleasettajia. Näytteilleasettajia ei voi vaihtaa saman näyttelypäivän sisällä.
Ilmoittaessasi näytteilleasettajat voit valita, minä päivänä/päivinä kukin näytteilleasettaja osallistuu tapahtumaan. Poikkeuksena yllä mainituista maksimiosallistujamääristä ovat tapahtumakumppaneiden edustajat.
Pelkästään somistamaan tulevien henkilöiden ei tarvitse ilmoittautua etukäteen tai maksaa ruokailumaksua. Huomioithan kuitenkin, että näiden henkilöiden tulee olla poistuneita näyttelystä ennen kuin se aukeaa kumpanakin päivänä.
Isännöintipäivien iltajuhla järjestetään keskiviikkona 17.9. Paviljongissa ja siihen myydään liput erikseen (lue tarkemmin kohdasta Iltajuhla).
Vuonna 2025 kaikki Isännöintipäivien näyttelyyn keskiviikkona 17.9. osallistuvat näytteilleasettajat pääsevät osallistumaan ke 17.9. klo 17-18 järjestettävään key note -puheenvuoroon, jonka pitää valovoimainen Jarkko Tamminen!
Majoittuminen kannattaa varata ajoissa. Voit varata hotellihuoneita tapahtuman kiintiöistä 16.-18.9. välisille öille.
Lue majoitusvaihtoehdoista ja kiintiöistä täältä: https://www.isannointiliitto.fi/isannointipaivat/majoittuminen/
Kannustamme näytteilleasettajia hyödyntämään sosiaalista mediaa ennen Isännöintipäiviä ja niiden aikana! Voit käyttää viestinnässäsi aihetunnistetta #isännöintipäivät.
Isännöintipäivien näyttelyssä on mahdollisuus kerätä liidejä erittäin helposti Eventos Contact -liidiskannerin avulla.
Skannerilla voi skannata qr-koodillisia nimikylttejä tapahtuman aikana. Jokaisella osallistujalla on qr-koodillinen nimikyltti. Voit skannata sekä seminaariosallistujia että muita näytteilleasettajia.
Tapahtumassa nimikyltin skannattuasi:
Tilaa liidiskanneri täältä
Kalusteita ja printtejä voi tilata messurakentajaltamme WS-Expogroupilta sähköisellä lomakkeella 12.8.2025 mennessä. Kalusteet, printit ja lisäpalvelut tilataan ja veloitetaan erikseen.
Huomioittehan, että osastollanne ei ole valmiina esimerkiksi pystypöytiä tai tuoleja.
Tilaa kalusteet ja printit 12.8. mennessä täältä
Jos ette löydä tilauslomakkeelta sopivia kalusteita tai printtejä, voitte tiedustella niitä messurakentajamme WS-Expogroupin yhteyshenkilöltämme:
Paul Franzén
paul.franzen@wsexpogroup.fi
puh. 041 5370 101
Huomioittehan, että kaikki tilattavat kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.
Voitte tuoda halutessanne osastolle myös omia kalusteitanne. Huomioittehan kuitenkin, että kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.
Kaikista Isännöintipäivien osastotarjoiluista vastaa Restel.
Alkoholitarjoiluista osastolla
Isännöintipäivien näyttelyssä ja baareissa on sallittua tarjoilla vain mietoja alkoholijuomia. Näyttelyosastoilla ja baareissa ei ole sallittua tarjoilla shotteja tai väkeviä alkoholijuomia ilman miksereitä.
Jos osastolla tarjoillaan alkoholia, tarjoilettehan aina myös alkoholittomia vaihtoehtoja – näin huomioimme erilaiset osallistujat.
Drinkkiliput Isännöintipäivien näyttelyyn tilataan Resteliltä samalla sähköisellä lomakkeella kuin osastotarjoilut.
Näyttelyn drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä ja ne käyvät myös iltajuhlassa.
Näyttelyn baarit ovat auki molempina tapahtumapäivinä näyttelyn aukioloaikoina.
Iltajuhlan baarit ovat avoinna iltajuhlan aikana klo 20.00-23.00.
Näyttelyn rakentaa WS-Expo Group Oy. WS-Expon yhteyshenkilönä toimii:
WS-Expogroup Oy LTD Hannuksenpelto 1, 02270 Espoo
Kalusteet ja printit tulee tilata viimeistään 12.8.2025.
Osastoseinän korkeus on 2480 mm ja osaston syvyys on 1940 mm.
Huomioithan, että osastonne kalusteet tai somisteet eivät saa ylittää osaston reunoja myöskään ylhäältä (kts. tarkemmin kohdasta 7. Osastoseinää korkeammat rakennelmat).
Kaikki valmisosastot sisältävät:
Jos haluatte tilata etukäteen kalusteita tai printtejä osastollenne, voitte tilata niitä sähköisellä lomakkeella täältä 12.8. mennessä
Tapahtumakumppanien osastot:
Tapahtumakumppanien osaston koko on 5 x 4 metriä. Tapahtumakumppaneiden osastoilla on valmiiksi virransyöttö ja matto, mutta ei muita valmisosastojen elementtejä.
Messurakentajamme auttaa teitä tarvittaessa osastorakentamiseen liittyvissä asioissa.
Langaton ja maksuton internet-yhteys toimii Paviljongin seminaaritiloissa ja messuhalleissa. Näytteilleasettajat voivat vapaasti käyttää tätä langatonta nettiä.
Tarvittaessa voit myös ostaa kiinteän nettiyhteyden osastollenne. Mikäli tarvitset kiinteän nettiyhteyden osastollenne, tilaathan sen
sähköisellä lomakkeella täältä 12.8. mennessä
Ripustuksista ja osastoa korkeammista elementeistä on sovittava erikseen Isännöintiliiton kanssa, sillä ne ovat maksullisia lisänäkyvyyselementtejä.
Osastoa korkeampi lisänäkyvyyselementti kustantaa 200 euroa + alv sekä asennuskulut.
Mikäli haluatte osastollenne messuseinää (2480 mm) korkeampia lisänäkyvyyselementtejä, olettehan etukäteen yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063 hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin voimme sopia lisänäkyvyyden yksityiskohdista ja rakentamisen aikatauluista.
Kaikki näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivien näyttelyssä edustavien henkilöiden tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä. Esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryrityksiä ei näin ollen ole mahdollista tuoda näyttelyyn ja/tai ilmoittaa näytteilleasettajaksi ilman lisäbrändiä. Mikäli osastollanne on kaksi tai useampi eri yritys, tuotemerkki tai brändi, yrityksenne tulee hankkia osastollenne lisäbrändi.
Kahden tai useamman yrityksen tai tuotemerkin yhteisosastosta veloitetaan lisäbrändimaksu 1000 euroa + alv / lisäyritys tai lisätuotemerkki. Lisäbrändimaksu koskee myös Palveluverkostossa mukana olevia yrityksiä. Mikäli haluatte hankkia lisäbrändin osastollenne, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.
Ulkopuolisten henkilöiden ei ole mahdollista tulla vierailemaan tapahtumaan, sillä kaikkien tapahtumaan osallistuvien tulee lunastaa pääsy tapahtumaan joko seminaarilipulla tai näytteilleasettajailmoittautumisen kautta.
Jos osastollanne on lisäbrändi, yhdellä lisäbrändillä saa ilmoittaa 2 lisänäytteilleasettajaa osastolle. Jos osastollanne on useita lisäbrändejä, voitte ilmoittaa aina maksimissaan 2 lisänäytteilleasettajaa per lisäbrändi. Lisäbrändin näytteilleasettajista ei veloiteta erikseen ruokailumaksuja.
Mikäli näytteilleasettajayritys haluaa kasvattaa osastonsa osallistujamäärää, lisähenkilöistä veloitetaan erillinen lisähenkilömaksu 400€ (+alv) per henkilö. Lisähenkilö voi osallistua näyttelyyn näyttelyn molempina päivinä. Lisähenkilöstä ei veloiteta erikseen ruokailumaksua. Myös lisähenkilön tulee kuitenkin ilmoittautua sähköisesti etukäteen näytteilleasettajaksi. Mikäli osaston maksimihenkilömäärä per päivä ylitetään, veloitamme kustakin henkilömäärän ylittävästä henkilöstä jälkikäteen lisähenkilömaksun 400€ (+alv) per henkilö.
Mikäli haluat ostaa lisänäytteilleasettajia näyttelyyn, olethan yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaari, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, 045 233 9063.
Näyttelyn somistusaika:
Kaikki näytteilleasettajahenkilöt voivat siis saapua näyttelyyn aikaisintaan keskiviikkona 17.9. klo 10 alkaen.
Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.
Jos käytätte ulkopuolista messurakentajaa osastonne seinien rakentamiseen, ulkopuoliset messurakentajat voivat tulla rakentamaan osastojanne tiistaina 16.9. klo 7.00-23.00 ja keskiviikkona 17.9. klo 7.00-10.00.
Osastojen somisteiden purkuaika on torstaina 18.9. kello 13.45 – 15.00. Osastojen tulee olla tyhjiä somisteista klo 15 mennessä.
Osastorakenteiden purkuaika on torstaina 18.9. klo 15.00 – 23.00.
Näyttelyn hallina toimii Jyväskylän Paviljongin B-halli. Kaikki rakentamiseen liittyvä kulkeminen tapahtuu pääasiassa hallin lastausovista. Somistuksia voi tuoda myös hallin pääoven kautta.
Lastausovi halliin on B2 ja B3 (leveys 7 m, korkeus 5 m).
Näyttelyn rakentajien ei tarvitse ilmoittautua tapahtumaan tai hakea nimikylttejä, mutta he eivät saa olla messuhallissa enää tapahtuman aikaan.
Somistajat/näytteilleasettajaedustajat saapuvat Paviljonkiin pääovista ja ilmoittautuvat erillisessä näytteilleasettajailmoittautumispisteessä, josta he saavat ohjeita ja oman yrityksensä nimikyltit.
Jos haluatte toimittaa materiaaleja Jyväskylän Paviljonkiin etukäteen, huomioithan, että tavaroita voi toimittaa paikan päälle vain virallisten rakennus- ja somistusaikojen puitteissa eli aikaisintaan 15.9.2024 klo 9 alkaen.
Lähetä tavarat alla olevien ohjeiden mukaisesti:
Jyväskylän Paviljonki
Jyväskylän Messut Oy
(B-halli)
Isännöintipäivät
Yritys A, osastonumero XX
Yrityksen yhteyshenkilön nimi sekä puhelinnumero
Osastojen somistaminen tarkoittaa valmiiksirakennettujen valmisosastojen viimeistelyä messukuntoon. Somisteita ovat esimerkiksi esitteet, mainokset, kalusteet, tekstiilit, kasvit jne. Huomioittehan, että osastolla ovat valmiina ainoastaan seinät, otsalauta, valaistus, sähköt ja messumatto. Kaikki muut somisteet ja kalusteet tulee tuoda paikalle itse tai tilata hyvissä ajoin etukäteen esimerkiksi messurakentajalta.
Näyttelyn hallina toimii Jyväskylän Paviljongin B-halli. Kaikki somistamiseen liittyvä kulkeminen tapahtuu hallin pääovista ja lastausovista.
Jos teillä on tarvetta trukille, niin ilmoitathan trukin tarpeesta sekä tarvittavasta käyttöajasta (kellonajat) mahdollisimman aikaisin etukäteen Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaarelle, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin tiedämme varata paikalle kuljettajan.
Kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.
Huomioittehan, että omalla osastolla ei ole sallittua käyttää erillistä äänentoistoa.
Osastojen somisteiden purkuaika on torstaina 18.9. kello 13.45 – 15.00. Osastojen purkaminen tulee aloittaa heti tapahtuman päätyttyä, mutta ei tätä ennen.
Huomioittehan, että ette voi jättää osastollenne mitään messujen jälkeen, vaan osasto tulee tyhjentää kaikesta, mitä olette tuoneet näyttelyyn. Jos olette tilanneet taustakankaita osastollenne, saatte halutessanne ottaa ne mukaan. Kerrottehan tällöin WS-Expogroupille etukäteen, että haluatte kankaat mukaan, niin he irrottavat ne teille.
Lajittelettehan roskanne oikeisiin jäteastioihin purkaessanne.
Varsinaisen osastorakenteiden purun hoitaa messurakentajamme tai jokin muu yritys, jos yrityksellänne on oma rakentaja. Osastorakenteiden purkuaika on torstaina 18.9. klo 15.00 – 23.00.
Mahdollisen turvallisuustarkastuksen yhteydessä näytteilleasettajat ovat velvollisia noudattamaan viranomaisen antamia kehotuksia ja määräyksiä. Näytteilleasettajien ja messurakentajien tulee sitoutua noudattamaan alla olevia turvallisuusohjeita. Toimitattehan turvallisuusohjeistuksen tiedoksi myös messurakentajallenne:
Tapaturmien välttäminen:
Paloturvallisuus:
Tutustuthan myös terveysturvallisuusohjeeseemme.
Isännöintipäivät järjestetään ke 17. – to 18.9.2025 Jyväskylän Paviljongissa. Majoitus Isännöintipäivien ajaksi kannattaa varata ajoissa.
Isännöintipäivien ajaksi olemme varanneet tietyistä hotelleista kiintiöitä 16.-18.9. välisille öille. Voit varata hotellihuoneita Isännöintipäivien kiintiöistä.
Huonevaraukset hoidetaan suoraan hotellien kanssa ja hotellivaraukseen liittyvät ehdot ovat varaajan ja hotellin välisiä.
Tutustu kiintiöihin ja hotellivaihtoehtoihin täällä.
Isännöintipäivät on tarkoitettu positiiviseksi kokemukseksi kaikille siihen osallistuville, eikä Isännöintiliitto hyväksy tapahtumissaan minkäänlaista häirintää.
Häiritsevä käytös tarkoittaa esimerkiksi toisen ulkonäköön, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen, rotuun, ikään, vammaan tai uskontoon liittyviä loukkaavia kommentteja. Häirintää on myös:
Mikäli näet tai koet jotain edellä mainittuja käytösmalleja tai muutoin häiritseväksi kokemaasi käytöstä, ota yhteyttä tapahtuman järjestyksenvalvojiin tai Isännöintiliiton työntekijöihin.
Isännöintipäivillä on tarkoitus verkostoitua muiden isännöintialan ammattilaisten kanssa, mutta muistathan pitää keskustelun poissa kilpailulain vastaisista aiheista.
Voit tutustua yleisiin tapahtumaohjeisiin täällä.
Auton voi myös pysäköidä Jyväskylän Paviljongin asiakkaille tarkoiteluille pysäköintialueille. Pysäköinti on maksullista.
Tavaroiden purkamisen ajaksi auton voi pysäköidä hetkellisesti myös B2 ja B3 -lastausovien läheisyyteen. Varmistathan kuitenkin tällöin, ettei autosi estä muiden tavaroiden tuomista näyttelyyn. Tavaroiden autosta purkamisen jälkeen auto täytyy siirtää B-hallin ovien viereiseltä pysäköintialueelta, sillä alue on varattu vain Paviljongin henkilökunnan käyttöön.
Tavaroiden purkamisen ajaksi auton voi pysäköidä hetkellisesti myös B2 ja B3 -lastausovien läheisyyteen. Varmistathan kuitenkin tällöin, ettei autosi estä liikennettä tiellä tai muiden tavaroiden tuomista näyttelyyn.
Tavaroiden autosta purkamisen jälkeen auto täytyy siirtää B-hallin ovien viereiseltä pysäköintialueelta, sillä alue on varattu vain Paviljongin henkilökunnan käyttöön.
Tarkemman kartan pysäköintialueista löydät täältä.
Voitte tuoda tapahtumaan mukananne yrityksenne omia kaulanauhoja, jos haluatte käyttää niitä nimikylttien pidikkeinä. Jos ette halua käyttää omia kaulanauhojanne tai teillä ei ole sellaisia, saatte paikan päällä Isännöintiliiton kaulanauhoja.
Kaikki näytteilleasettajat saavat kuvattomat nimikyltit tapahtumapaikalta. Nimikylttisi toimii lippunasi ja kulkulupanasi tapahtumassa, joten pidäthän sitä näkyvillä.
Käy saapuessasi ensin näytteilleasettajien infopisteellä pääaulassa. Ohjaamme sinut sitten osastollesi.
Osastollasi odottavat kaikki näytteilleasettajahenkilöidenne nimikyltit. Jaathan nimikyltit muille edustajillenne. Osastollanne on valmiina myös infokirje, josta löytyy tärkeää tietoa näytteilleasettajille sekä mahdollisesti tarpeellisia puhelinnumeroita. Lisäksi osastollanne odottaa käsiohjelmia, joista näet koko tapahtuman ohjelman.
Kaikki näytteilleasettajat saavat kuvattomat nimikyltit tapahtumapaikalta. Nimikylttisi toimii lippunasi ja kulkulupanasi tapahtumassa, joten pidä sitä näkyvillä.
Jos olet hankkinut lipun iltajuhlaan, nimikylttisi toimii lippunasi myös sinne.
Tapahtumaan osallistuvat näytteilleasettajat saavat ruokailla näyttelyalueen buffet-pisteistä kaikkia sinne katettavia ruokia ja iltapäiväkahvituksia.
Ke 17.9. ruokaa on tarjolla näyttelyalueen buffet-pisteissä klo 13.30-16.30.
To 18.9. ruokaa on tarjolla näyttelyalueen buffet-pisteissä klo 11-13.
Kaikille näytteilleasettajille pakollinen näytteilleasettajamaksu kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana.
Ke 17.9. ensimmäinen tarjoilu näytteilleasettajille on klo 13.30 alkava late lunch. Näytteilleasettajat voivat nauttia ruokailut ennen kuin näyttely aukeaa ja vieraat saapuvat klo 13.30, jolloin verkostoitumisaika maksimoituu.
Jos haluat lounastaa tätä ennen, Jyväskylän Paviljongissa on avoinna kahvilta, josta voit ostaa kahvia ja pientä syötävää.
Erityisruokavaliot:
Jos olette tilanneet näyttelyyn drinkkilippuja, voitte noutaa ne yrityksenne nimellä näyttelyn infopisteeltä keskiviikkona 17.9. klo 10 alkaen.
Näyttelyn drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä sekä iltajuhlassa.
Näyttelyssä on kaksi baaria. Näyttelyn baarit ovat auki
ke 17.9. klo 13.30-17.00
to 18.9. klo 11-13.45
Näyttelyn baareissa käyvät maksuvälineinä käteinen, yleisimmät luottokortit sekä näyttelyyn etukäteen hankitut drinkkiliput.
Drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä.
Näytteilleasettajilla on täysi vapaus liikkua tapahtuma-alueella tapahtuman aikana (ruokailualueet, käytävät jne.). Rohkaisemmekin näytteilleasettajia verkostoitumaan tapahtuman ajan koko tapahtuma-alueella.
Huomioittehan kuitenkin, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaariosallistujat. Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon.
Näytteilleasettajille on varattu oma taukotila, jossa näytteilleasettajat voivat käydä istahtamassa näyttelyn aikana tai muuten rauhoittumassa hetken näyttelyn aikana.
Kulku taukotilaan tapahtuu Paviljongin pääaulasta kävelemällä narikan ja portaiden ohi.
Seminaarivieraita kannustetaan vierailemaan osastoilla messuseikkailun avulla.
Kaikki seminaariosallistujat saavat tapahtumaan saapuessaan karttakupongin, jonka avulla heidän tulisi suunnistaa 7 kupongissa olevan yrityksen osastoille.
Kukin näytteilleasettajayritys esiintyy kupongeista yhtä monta kertaa.
Messuseikkailu on hyvä tapa aloittaa keskusteluja isännöintialan ammattilaisten kanssa!
Messuseikkailu on tarkoitettu vain seminaariosallistujille.
Isännöintipäivien näyttelyssä palkitaan paras osasto, paras näyttelytiimi, paras myyjä sekä paras verkostoituja vuonna 2025.
Hio siis täydelliseksi sekä osastosi että messuedustajasi ja voitte voittaa palkintoja! Olemalla aktiivisin myyjä näyttelyssä kokonaisuudessaan, voit voittaa henkilökohtaisen paras myyjä -palkinnon!
Palkinnot paljastetaan näyttelyn iltapäiväkahvien aikaan torstaina 18.9., joten ole silloin osastollasi paikalla.
Keskiviikkona 17.9. seminaareja järjestetään ennen näyttelyn avautumista. Buffet-ruokailu järjestetään näyttelytilassa. Näyttelyn aikana ei keskiviikkona järjestetä seminaareja.
Torstaina 18.9. näyttelyn aikana järjestetään seminaareja kolmessa erillisessä seminaaritilassa. Lounas- ja kahvitarjoilut järjestetään näyttelytilassa. Porrastetut seminaarit takaavat sen, että kävijöitä riittää näyttelyyn tasaisesti.
Huomioithan, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet seminaarivieraat. Isännöintipäivien näytteilleasettajat voivat osallistua näyttelyyn hankkimalla seminaareihin ei-jäsenlipun (hinta 1020€+ alv). Lisätietoa lipusta löydät täältä. Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon.
Jos haluatte esimerkiksi viedä asiakkaitanne syömään tapahtuman tiimoilta, Jyväskylästä löytyy runsaasti ravintoloita.
Alta löydätte muutamia esimerkkejä ravintolatarjonnasta.
Ravintola Figaro
Ravintola Pöllöwaari
Ravintola Harmooni
Ravintola Cielo
Verso Bar & Kitchen
Ravintola Marani
Ravintola Sohwi
Mikäli teillä on kysyttävää Isännöintipäivien näyttelystä tai näyttelyn käytännön asioista, autan oikein mielelläni.
Hilla Talvensaari, tapahtumatuottaja, Isännöintiliitto
hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi
p. 045 233 9063