Henkilöstökokemuksen mittari

Henkilöstökokemuksen mittarilla selvität yrityksesi vahvuudet ja heikkoudet sekä kartoitat millainen työyhteisönne ilmapiiri on.

Yrityksesi on yhtä kuin sen henkilöstö. Henkilöstökokemus on yksi tärkeimmistä liiketoiminnan mittareista, sillä kysely paljastaa yrityksesi vahvuudet ja heikkoudet. Isännöintimittarin kysely valottaa henkilöstön näkemystä omasta paikasta organisaatiossa, määrittelee motivaatiotasoa, antaa arvion johdon toiminnasta ja työyhteisön ilmapiiristä.

Henkilöstökokemuksen mittarin tulokset toimivat organisaation kehittämisen lähtökohtina. Vastaukset kannattaa käydä läpi tarkkaan koko työyhteisön voimin ja joukkoistaa ongelmanratkaisu: miten tämä haaste ratkaistaan, miten tätä kohtaa kehitetään.

Hinnoittelu

Isännöintimittari sisältää 1.1.2022 alkaen kaksi tuotevaihtoehtoa:

• Kyselytyökalu koko henkilökunnan käyttöön: vuosilisenssi 375,00 € + alv
      • Rajaton määrä kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä
  • UUSI! Johdon palvelu: vuosilisenssi 2570,00 € + alv
      • Kyselytyökalu koko henkilökunnan käyttöön. Rajaton määrä kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.
      • Analyysi asiakastyytyväisyyskyselyn tai henkilöstökokemuksen mittarin tuloksista
      • Isännöintiliiton toimialavertailu
      • Asiakas- tai henkilöstökokemuksen kehittämisen sparrausta
      • Tukimateriaalia

Tilaa ilmainen esittely

Esittelemme mielellämme Isännöintimittarin käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten analysointia. Pyydä maksuton esittelyaika.