Asiantuntijapalvelut ja tilauskoulutukset

Onko yrityksellänne haaste, joka kaipaa ratkaisua? Isännöintiliiton asiantuntijat palvelevat räätälöidyissä valmennuksissa, työpajoissa ja koulutuksissa.

Isännöintiliiton asiantuntijat ovat jäsenten apuna, kun isännöintiyrityksessä kaivataan uusia näkökulmia, oivalluksia ja osaamista. Oli sitten kyse sisäisten prosessien suoristamisesta tai asiakaspalvelun kehittämisestä, voidaan asioita ratkoa  jäsenyrityksen tarpeisiin räätälöidyssä valmennuksessa.

Toimialatuntemus valmennusten pohjana

Kaikkien koulutusten, työpajojen ja valmennusten pohjana on asiantuntijoidemme vankka toimialatuntemus. Jokainen projekti on oma ainutlaatuinen kokonaisuutensa, joka rakennetaan luottamukseen perustuen.

Valmennuksen pituus ja sisältö vaihtelee tarpeen mukaan. Valmennuksessa voidaan esimerkiksi pureutua parhaisiin toimintatapoihin korona-aikana, oman työpöydän ja -ajan järkevään hallintaan tai laatia yritykselle viestintäsuunnitelma. Tyypillisesti valmennuksessa työskennellään asiantuntijan johdolla ja pyritään löytämään yhdessä uusia oivalluksia ja toimintatapoja.

mutta tarvittaessa asiantuntijan voi myös tilata luentomuotoiseen tilaisuuteen paikan päälle tai etäyhteydellä.

Asiantuntijamme voi tilata myös yrityksen asiakastilaisuuksiin puhumaan esimerkiksi ajankohtaisista taloyhtiöteemoista.

Mistä aiheista valmennusta saa?

Isännöintiliiton asiantuntijat auttavat esimerkiksi seuraavissa teemoissa:

• Isännöitsijän ja hallituksen yhteistyö
  • Asukasviestintä ja yritysviestintä
  • Palveluprosessit ja automatisointi
  • Digikehitysprojektit
  • Asiakkuuksien johtaminen
  • Urapolut, työpaikkailmoitukset ja henkilöstösuunnittelu
  • Talouden analysointi ja raportointi johdon tukena

Tutustu esimerkkeihin jo tehdyistä projekteista

Prosessit kuntoon Nurmijärven Kodeissa

Tiimityöhön vauhtia Yrityskonsultit Isännöinnissä

Tapulin Huollossa syntyi uusi asiakaslupaus

Kiinnostuitko?

Tutustu tarkemmin asiantuntijoihimme sekä tilauskoulutusten hinnastoon. Laajemmat asiantuntijapalvelut hinnoitellaan erikseen. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous osoitteesta toimisto@isannointiliitto.fi.

Asiantuntijapalveluiden kohderyhmänä ovat Isännöintiliiton jäsenyritykset ja jäsenyhdistykset.