Vuoden työpaikka 2024

Isännöintiliitto palkitsee vuonna 2024 jälleen isännöintialan Vuoden työpaikan. Vuoden työpaikka -palkinnon avulla Isännöintiliitto haluaa nostaa esiin alan parhaita työpaikkoja ja kannustaa yrityksiä henkilöstökokemuksen kehittämiseen.

Haluamme myös kannustaa isännöintiyrityksiä mittaamaan henkilöstökokemusta, jotta alan johtaminen perustuisi entistä enemmän tutkittuun tietoon. Vuoden työpaikka -voittaja valitaankin tehdyn henkilöstökyselyn tulosten perusteella. Voit tänä vuonna toimittaa millä tahansa kyselytyökalulla tehdyn henkilöstökyselyn tulokset meille tai hyödyntää Mapista löytyvää maksutonta Henkilöstökokemuksen mittaria.

Lisäksi valinnassa otetaan huomioon hakijan täyttämä hakulomake. Jokainen yrityksen toimipiste osallistuu kisaan omana yksikkönään ja hakemuksen voi jättää kuka vain yrityksen työntekijöistä. Huomioithan kuitenkin, että kilpailuun osallistuminen edellyttää sekä hakulomakkeen täyttämisen että henkilöstökyselyn tekemisen.

Kilpailun osallistuminen on auki 31.8.2024 saakka. Voittajan valitsee raati, jossa on Isännöintiliiton asiantuntijoiden lisäksi mukana lääkäri ja valmentaja Lari Karjula. Vuoden työpaikka 2024 julkistetaan Isännöintipäivien iltajuhlassa Tampereella 18.9.2024.

Ihmiset kokevat saavansa tukea ja turvaa, kun ympärillä on samaan asiaan keskittyviä ihmisiä.

Lue, kuinka henkilöstön hyvinvointia edistetään vuoden 2023 voittajayrityksessä Nurmijärven Kodeissa.

Näin osallistut kilpailuun

1. Jos kuulut isännöintiyrityksen johtoon, voit ilmoittaa yrityksenne mukaan kilpailuun ja tehdä henkilöstökyselyn haluamanasi ajankohtana. Jos olet isännöintiyrityksessä muussa roolissa, vinkkaa kilpailusta pomollesi!
  2. Täytä kilpailun osallistumislomake.
  3. Tee yrityksessänne henkilöstökysely ja toimita tulokset meille tai hyödynnä maksutonta Henkilöstökokemuksen mittaria. Kirjauduttuasi sisälle Mappiin, pääset tilaamaan kyselyn sivun lopussa näkyvästä laatikosta.
  4. Onnea kilpailuun!

Ohjeet henkilöstökyselyn tulosten toimittamiseen

• Kyselyaineiston on oltava sellainen, että se on kerätty henkilöstöltä aikavälillä 1.9.2023–31.8.2024. Vastausprosentin on oltava vähintään 50 %, jotta tulokset huomioidaan.
  • Kyselyn tulokset voi ladata ilmoittautumislomakkeen liitteeksi tai lähettää myöhemmin Isännöintiliiton tietoasiantuntija Olli Rekoselle osoitteeseen olli.rekonen@isannointiliitto.fi.
  • Tulokset on toimitettava siten, että aineistosta käy ilmi vastausten jakaumat eri kysymysten osalta. Pelkkä raakadata ei siis riitä.
  • Isännöintiliitto käsittelee kyselyaineistoa ainoastaan tämän kilpailun voittajan valitsemiseen ja tuhoaa aineistot sen jälkeen.

Täytä Vuoden työpaikka 2024 -hakemus

Siirry tekemään Henkilöstökokemuksen mittari

Heräsikö kysyttävää? Ole yhteydessä!

Reetta Yrttimaa
Kehitysjohtaja