Tältä sivulta löydät tietoa Isännöintipäivien näyttelyyn osallistuville yrityksille sekä yrityksiä edustamaan tuleville näytteilleasettajahenkilöille. Tarkempia vastauksia eri aiheisiin löydät kunkin otsikon alta.
Kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ilmoittautua etukäteen näytteilleasettajiksi sähköisellä lomakkeella. Jos et ole vielä ilmoittanut näytteilleasettajedustajianne, teethän sen mahdollisimman pian. Ilmoita kaikki osastolle tulevat edustajanne alla olevan lomakkeen kautta. Samalla voit ilmoittaa heidät myös iltajuhlaan.
Pohditko, onko yrityksestänne jo ilmoitettu henkilöt mukaan? Voit tarkistaa asian Isännöintipäivien näyttelyyn ilmoitettujen näytteilleasettajien raportilta täältä.
Yleistietoa ja ilmoittautumiset
Isännöintipäivien näyttelykartan ja näytteilleasettajayritysten osastonumerot löydät täältä.
Voit hakea yrityksenne nimeä esim. CTRL + f -hakutoiminnolla ja kirjoittamalla sitten yrityksen nimen avautuvaan hakukenttään.

Isännöintipäivien näyttely on kaksipäiväinen.
- Näyttely on auki keskiviikkona 17.9. klo 13.30-17.00
- Näytteilleasettajien ruokailumahdollisuus alkaa näyttelyssä jo klo 13.00.
- Kaikille (myös näytteilleasettajille) yhteinen Jarkko Tammisen key note -puheenvuoro sekä Isännöintiliiton palkintojen jako Paviljongin Encore-salissa klo 17.00-18.00.
- Erillinen iltajuhla alkaa Paviljongissa klo 20.
- Näyttely on auki torstaina 18.9. klo 10.15-13.45
Keskiviikon näyttelypäivän aikana ei ole seminaareja. Keskiviikon näyttelypäivän päätteeksi klo 17.00-18.00 on yhteinen Jarkko Tammisen key note -puheenvuoro sekä Isännöintiliiton palkintojen jakotilaisuus, johon voivat osallistua seminaarivieraat ja keskiviikkona näyttelyssä olleet näytteilleasettajat.
Keskiviikkona illalla klo 20 alkaen järjestetään myös erillinen Isännöintipäivien iltajuhla Paviljongissa, johon myydään erillisiä lippuja.
Torstaina näyttelyn rinnalla tapahtumassa kulkee neljä seminaariohjelmalinjaa.
Pidätämme oikeudet aikataulumuutoksiin.
Isännöintipäivien näyttelyn tapahtumapaikkana toimii Jyväskylän Paviljonki. Tapahtumapaikan osoite on:
Näyttelytilana toimii Paviljongin B-halli.
Isännöintipäivien iltajuhla järjestetään Paviljongissa keskiviikkona 17.9.2025 klo 20 alkaen.
Iltajuhlassa isännöintialan ammattilaiset ja palveluja tarjoavien yritysten edustajat voivat jatkaa hedelmällisiä keskusteluja sekä viihtyä STIGin yksityiskeikan tahdissa!
Iltajuhlalippu myydään erikseen ja sen voi hankkia näytteilleasettajaksi ilmoittautumisen yhteydessä.
Isännöintipäivien iltajuhlan lippu sisältää:
- Pääsyn Isännöintipäivien iltajuhlaan Paviljonkiin 17.9. klo 20 alkaen
- Kuohuviinilasin maljannostoon sekä yhden juomalipun
- Rennon, maukkaan ja ruokaisan illallisbuffetin
- Illan pääesiintyjänä STIG!
- Musiikkia, verkostoitumista ja mukavaa yhdessä oloa
Isännöintipäivien iltajuhlaan ovat oikeutettuja osallistumaan alla olevat henkilöt:
- Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta
- Isännöintiliiton jäsenyhdistysten varsinaiset henkilöjäsenet
- Yritykset, joilla on näyttelyosasto Isännöintipäivien näyttelyssä.
Iltajuhlaan osallistuvien henkilöiden ei tarvitse olla samoja henkilöitä kuin näyttelyssä olevat näytteilleasettajaedustajat. Yrityksellä tulee kuitenkin olla osasto näyttelyssä. Yritys voi hankkia haluamansa määrän iltajuhlalippuja. Iltajuhlalippujen määrää per yritys ei siis ole rajattu, mutta iltajuhlassa on yleisesti maksimiosallistujamäärä.
Iltajuhlan pukukoodi
Pukukoodi on smart casual.
Illan aikataulu Paviljongissa 17.9.2025
- 20.00 Ovet Iltajuhlaan aukeavat
- 20.00 Illallisbuffet tarjolla
- Tervetulosanat
- 21.00 STIG – yksityiskeikka
- 23.30 Kiitos illasta!
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
Näyttelyn drinkkiliput käyvät myös iltajuhlassa.
Kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ilmoittautua etukäteen näytteilleasettajiksi sähköisellä lomakkeella.
Pohditko, onko yrityksestänne jo ilmoitettu henkilöt mukaan? Voit tarkistaa asian Isännöintipäivien näyttelyyn ilmoitettujen näytteilleasettajien raportilta täältä.
Vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan. Jokaisesta näytteilleasettajasta veloitetaan erikseen ruokailumaksu, joka kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana.
Yhden päivän ruokailumaksu (joko keskiviikko 17.9. tai torstai 18.9.) 55 euroa per henkilö (+alv).
- 1 päivän näytteilleasettajamaksu sisältää keskiviikkona 17.9. runsaan late lunch -ruokailubuffetin ja iltapäiväkahvituksen
- 1 päivän näytteilleasettajamaksu sisältää torstaina 18.9. runsaan lounasbuffetin ja iltapäiväkahvituksen
Kahden päivän näytteilleasettajamaksu (keskiviikko 17.9. – torstai 18.9.) 100 euroa per henkilö (+alv)
- 2 päivän näytteilleasettajamaksu (keskiviikko-torstai 17.-18.9.) sisältää molempien päivien osalta yllä mainitut ruokailut
Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon. Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä.
Näytteilleasettajien tulee työskennellä osaston varanneessa yrityksessä. Kaikkien näytteilleasettajaksi ilmoitettujen henkilöiden tulee edustaa osastolla olevaa yritystä ja myydä tapahtumassa ainoastaan osastolla olevan yrityksen tuotteita tai palveluita.
Isännöintipäivien näyttelyyn voi osallistua enintään:
-
- 5 henkilöä perusosaston (4 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
- 7 henkilöä Premium-osaston (10 m²) tai Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
- 8 henkilöä Premium Plus -osaston (14 m²) varanneesta yrityksestä näytteilleasettajayrityksestä (per päivä)
Yllä olevat osallistujamäärät ovat maksimiosallistujamääriä per päivä. Henkilöitä voi vaihtaa näyttelypäivien välillä ja näytteilleasettajia voi olla yhteensä enemmän, kunhan paikalla per päivä on maksimissaan osastokoon mukainen enimmäismäärä näytteilleasettajia. Näytteilleasettajia ei voi vaihtaa saman näyttelypäivän sisällä.
Ilmoittaessasi näytteilleasettajat voit valita, minä päivänä/päivinä kukin näytteilleasettaja osallistuu tapahtumaan. Poikkeuksena yllä mainituista maksimiosallistujamääristä ovat tapahtumakumppaneiden edustajat.
Pelkästään somistamaan tulevien henkilöiden ei tarvitse ilmoittautua etukäteen tai maksaa ruokailumaksua. Huomioithan kuitenkin, että näiden henkilöiden tulee olla poistuneita näyttelystä ennen kuin se aukeaa kumpanakin päivänä.
Isännöintipäivien iltajuhla järjestetään keskiviikkona 17.9. Paviljongissa ja siihen myydään liput erikseen (lue tarkemmin kohdasta Iltajuhla).
Vuonna 2025 kaikki Isännöintipäivien näyttelyyn keskiviikkona 17.9. osallistuvat näytteilleasettajat pääsevät osallistumaan ke 17.9. klo 17-18 järjestettävään key note -puheenvuoroon, jonka pitää valovoimainen Jarkko Tamminen!
Lisäksi näytteilleasettajilla on mahdollisuus ostaa erikseen näytteilleasettajien seminaaripassi, jolla pääsee kuuntelemaan seminaareja.
Näytteilleasettajan seminaaripassi yhdelle henkilölle on 79€ + alv ja sillä on mahdollisuus osallistua kaikkiin seminaareihin molempina tapahtumapäivinä.
- Näytteilleasettajan seminaaripassi on myynnissä vain yrityksille, joilla on osasto Isännöintipäivien näyttelyssä.
- Näytteilleasettajan seminaaripassin voi hankki näytteilleasettajaksi ilmoittautumisen yhteydessä.
Ke 17.9. klo 17-18 key note -puheenvuoroa lukuun ottamatta Isännöintipäivien seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet henkilöt (tapahtumaan osallistuvat isännöintialan ammattilaiset sekä näytteilleasettajan seminaarilipun hankkineet näytteilleasettajat).
Tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon.
Majoittuminen kannattaa varata ajoissa. Voit varata hotellihuoneita tapahtuman kiintiöistä 16.-18.9. välisille öille.
Lue majoitusvaihtoehdoista ja kiintiöistä täältä: https://www.isannointiliitto.fi/isannointipaivat/majoittuminen/
Kannustamme näytteilleasettajia hyödyntämään sosiaalista mediaa ennen Isännöintipäiviä ja niiden aikana! Voit käyttää viestinnässäsi aihetunnistetta #isännöintipäivät.
Voit ladata Isännöintipäivien logon kuvamuodossa täältä.
Logon sinisellä taustalla voit ladata täältä.
Voit ladata logot myös alta ja käyttää niitä esimerkiksi sähköpostisi allekirjoituksessa.


Voit ladata isomman kuvituskuvan täältä.
Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuvat
Voit käyttää markkinoinnissasi myös ”Olemme mukana Isännöintipäivillä” -kuvia. Kuvia voi ladata alta ja käyttää esim. somessa tai sähköpostiallekirjoituksessa.


Lataa ”Olemme mukana Isännöintipäivillä” -kuvat pdf-muodossa alta.
Tilaukset
Isännöintipäivien näyttelyssä on mahdollisuus kerätä liidejä erittäin helposti Eventos Contact -liidiskannerin avulla.
Liidiskanneri toimii selaimessa näyttelyedustajan oman älypuhelimen kautta.
Skannerilla voi skannata qr-koodillisia nimikylttejä tapahtuman aikana. Jokaisella osallistujalla on qr-koodillinen nimikyltti. Voit skannata sekä seminaariosallistujia että muita näytteilleasettajia.
Tapahtumassa nimikyltin skannattuasi:
- Saat heti selainsivulle tiedoksi skannatun henkilön etu-ja sukunimen, yrityksen, tittelin, sähköpostin ja puhelinnumeron. Kaikki nämä tiedot tallentuvat yrityksen liidikoriin, josta ne on selattavissa koko tapahtuman ajan sekä 2 vkoa tapahtumasta.
- Voit kirjoittaa selainsivulle henkilöön liittyvän muistiinpanon (esim. lähetä Seijalle esite A)
- Voit kirjoittaa selainsivulle tiedon esim. nimikirjaimin, kuka edustajanne on skannannut henkilön.
- Voit ladata tapahtuman aikana koska tahansa selaimesta kaikki yrityksenne skannatut tiedot excel-muodossa itsellesi. Näin voit järjestää esimerkiksi arvontoja osastollasi näyttelyn aikana!
- Voit ladata ja käyttää skannattuja tietoja tapahtuman aikaisessa markkinoinnissa (esim. arvonnat) sekä tapahtumaan liittyvässä jälkimarkkinoinnissa 2 viikkoa tapahtumasta.
Liidiskannerin hinta koko näyttelyajalle on yhdelle yritykselle 259€ (+alv).
Liidiskanneria voi samalla hinnalla käyttää niin moni yrityksenne näytteilleasettajaedustaja kuin haluatte molempina näyttelypäivinä. Liidiskanneria ei voi tilata vain yhdeksi näyttelypäiväksi.
Huomioithan, että liidiskanneri on käytössä vain Isännöintipäivien näyttelyssä. Liidiskanneriin kirjautuminen onnistuu vasta syyskuun alussa 2025. Saat sähköpostitse tietoa liidiskannerin käytöstä, kun se on käytettävissä.
Kalusteita ja printtejä voi tilata messurakentajaltamme WS-Expogroupilta sähköisellä lomakkeella. Kalusteet, printit ja lisäpalvelut tilataan ja veloitetaan erikseen.
Huomioittehan, että osastollanne ei ole valmiina esimerkiksi pystypöytiä tai tuoleja.
Kalusteet on tullut tilata elokuun aikana.
Jos haluatte vielä tiedustella kalusteita, voitte olla yhteydessä messurakentajamme WS-Expogroupin yhteyshenkilöömme:
Paul Franzén
puh. 041 5370 101
Huomioittehan, että kaikki tilattavat kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.
Voitte tuoda halutessanne osastolle myös omia kalusteitanne. Huomioittehan kuitenkin, että kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.
Printtitilaukset on tullut tehdä elokuun aikana.
Halutessanne saatte seinäprinttikankaan tapahtuman jälkeen maksutta itsellenne. Seinäprinttikankaat ovat haettavissa purun aikana torstaina 18.9. noin klo 14.30-15.00 alkaen. Seinäprinttikankaita ei valitettavasti postiteta yrityksille, vaan ne tulisi noutaa purun aikana itse.
Jos haluatte lisätietoja osastoille saatavilla olevista asioista kuten kalusteista, voitte tiedustella niitä messurakentajamme WS-Expogroupin yhteyshenkilöltämme:
Paul Franzén
puh. 041 5370 101
Kaikista Isännöintipäivien osastotarjoiluista vastaa Restel.
Huomioittehan, että kaikki osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös karkit tms.). Poikkeuksena tästä ovat yrityksenne omalla logolla olevat, kääreelliset karkit sekä yrityksenne omalla logolla olevat, hiilihapottomat vesipullot, jotka voitte tuoda näyttelyyn sen ulkopuolelta.
Osastotarjoilut ja drinkkiliput on tullut tilata 8.9. mennessä, mutta voit kysyä tarjoilumahdollisuuksista lisää vielä Restelin Food&Events Tapahtumaravintoloiden myyntipalvelusta: myyntipalvelu.paviljonki@restel.fi p. 020 799 4084.
Alkoholitarjoiluista osastolla
Isännöintipäivien näyttelyssä ja baareissa on sallittua tarjoilla vain mietoja alkoholijuomia. Näyttelyosastoilla ja baareissa ei ole sallittua tarjoilla shotteja tai väkeviä alkoholijuomia ilman miksereitä.
Mietoihin alkoholijuomiin lasketaan:
- olut, siideri, lonkero tai vastaavat
- viinit
- miedot juomasekoitukset (esim. GT, rommikola, Aperol Spritz jne. tai muut juomat, joissa on noin 4cl alkoholia ja pari desiä limua/vichyä/muuta sekoitetta).
Juomasekoitusten ei ole sallittuja olla lähes pelkkää alkoholia sisältäviä sekoituksia (esim. Long Island Ice Tea, Old fashioned, Negroni tms.).
Juoman tarjoilutapa on vapaa (pitkä lasi, lyhyt lasi, shottilasi tms.).
Jos osastolla tarjoillaan alkoholia, tarjoilettehan aina myös alkoholittomia vaihtoehtoja – näin huomioimme erilaiset osallistujat.
Alkoholitarjoilu osastolla on sallittua molempina näyttelypäivinä koko näyttelyn aukioloajan.
Drinkkiliput Isännöintipäivien näyttelyyn tilataan Resteliltä samalla sähköisellä lomakkeella kuin osastotarjoilut.
Osastotarjoilut ja drinkkiliput on tullut tilata 8.9. mennessä, mutta voit kysyä tarjoilumahdollisuuksista lisää vielä Restelin Food&Events Tapahtumaravintoloiden myyntipalvelusta: myyntipalvelu.paviljonki@restel.fi p. 020 799 4084.
Näyttelyn drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä ja ne käyvät myös iltajuhlassa.
Iltajuhlan drinkkiliput ovat samoja kuin näyttelyn drinkkiliput ja ne voit tilata samalla sähköisellä lomakkeella.
Drinkkiliput tulostetaan itse ja ne veloitetaan käytön mukaan jälkikäteen. Drinkkilipukkeet toimitetaan annettuun sähköpostiosoitteeseen, asiakas tulostaa lipukkeita haluamansa määrän ja nämä laskutetaan käytön mukaan tapahtuman jälkeen.
Drinkkilippuja on erilaisia, vaihtoehdot löytyvät Restelin tilauslomakkeelta juoma-välilehdeltä.
- Lipuke miedot juomat on 7,33e (alv 0). Lipuke oikeuttaa yhteen seuraavista juomista; olut 0,33 l, siideri 0,33 l, viini 12 cl, lonkero 0,33 l tai alkoholiton vaihtoehto
- Lipuke drinkki on 9,96e (alv 0). Lipuke oikeuttaa yhteen 4cl väkevään alkoholiannokseen ja drinkkimikseriin
Näyttelyn baarit ovat auki molempina tapahtumapäivinä näyttelyn aukioloaikoina.
Iltajuhlan baarit ovat avoinna iltajuhlan aikana klo 20.00-23.00.
Langaton ja maksuton internet-yhteys toimii Paviljongin seminaaritiloissa ja messuhalleissa. Näytteilleasettajat voivat vapaasti käyttää tätä langatonta nettiä.
Tarvittaessa voit myös ostaa kiinteän nettiyhteyden osastollenne. Mikäli tarvitset kiinteän nettiyhteyden osastollenne, olisi se tullut tilata 12.8. mennessä messurakentajaltamme.
Ripustuksista ja osastoa korkeammista elementeistä on sovittava erikseen Isännöintiliiton kanssa, sillä ne ovat maksullisia lisänäkyvyyselementtejä.
Osastoa korkeampi lisänäkyvyyselementti kustantaa 200 euroa + alv sekä asennuskulut.
Mikäli haluatte osastollenne messuseinää (2480 mm) korkeampia lisänäkyvyyselementtejä, olettehan etukäteen yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063 hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin voimme sopia lisänäkyvyyden yksityiskohdista ja rakentamisen aikatauluista.
Kaikki näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivien näyttelyssä edustavien henkilöiden tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä. Esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryrityksiä ei näin ollen ole mahdollista tuoda näyttelyyn ja/tai ilmoittaa näytteilleasettajaksi ilman lisäbrändiä. Mikäli osastollanne on kaksi tai useampi eri yritys, tuotemerkki tai brändi, yrityksenne tulee hankkia osastollenne lisäbrändi.
Kahden tai useamman yrityksen tai tuotemerkin yhteisosastosta veloitetaan lisäbrändimaksu 1000 euroa + alv / lisäyritys tai lisätuotemerkki. Lisäbrändimaksu koskee myös Palveluverkostossa mukana olevia yrityksiä. Mikäli haluatte hankkia lisäbrändin osastollenne, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.
Ulkopuolisten henkilöiden ei ole mahdollista tulla vierailemaan tapahtumaan, sillä kaikkien tapahtumaan osallistuvien tulee lunastaa pääsy tapahtumaan joko seminaarilipulla tai näytteilleasettajailmoittautumisen kautta.
Lisäbrändin näytteilleasettajamäärät
Jos osastollanne on lisäbrändi, yhdellä lisäbrändillä saa ilmoittaa 2 lisänäytteilleasettajaa osastolle. Jos osastollanne on useita lisäbrändejä, voitte ilmoittaa aina maksimissaan 2 lisänäytteilleasettajaa per lisäbrändi.
Lisäbrändin näytteilleasettajista ei veloiteta erikseen näytteilleasettajamaksuja.
Mikäli näytteilleasettajayritys haluaa kasvattaa osastonsa osallistujamäärää, lisähenkilöistä veloitetaan erillinen lisähenkilömaksu 400€ (+alv) per henkilö. Lisähenkilö voi osallistua näyttelyyn näyttelyn molempina päivinä. Lisähenkilöstä ei veloiteta erikseen näytteilleasettajamaksuja. Myös lisähenkilön tulee kuitenkin ilmoittautua sähköisesti etukäteen näytteilleasettajaksi. Mikäli osaston maksimihenkilömäärä per päivä ylitetään, veloitamme kustakin henkilömäärän ylittävästä henkilöstä jälkikäteen lisähenkilömaksun 400€ (+alv) per henkilö.
Mikäli haluat ostaa lisänäytteilleasettajia näyttelyyn, olethan yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaari, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, 045 233 9063.
Osastot
Näyttelyn rakentaa WS-Expo Group Oy. WS-Expon yhteyshenkilönä toimii:
Paul Franzén
puh. 041 5370 101
WS-Expogroup Oy LTD Hannuksenpelto 1, 02270 Espoo
Kalusteet ja printit tulee tilata viimeistään 12.8.2025.
Huomioittehan, että kaikki kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.
Valmisosastot ovat kooltaan:
- Perusosaston (4 m²) koko on 2 x 2 metriä
- Premium-osaston (10 m²) koko on 5 x 2 metriä
- Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) koko on (5 x 5 m) /2
- Premium Plus -osaston (14 m²) koko on 7 x 2 metriä
Osastoseinän korkeus on 2480 mm ja osaston syvyys on 1940 mm.
Huomioithan, että osastonne kalusteet tai somisteet eivät saa ylittää osaston reunoja myöskään ylhäältä (kts. tarkemmin kohdasta 7. Osastoseinää korkeammat rakennelmat).
Kaikki valmisosastot sisältävät:
- Seinärakenteet osastojen taakse ja naapuria vasten, avoimilla sivuilla otsalaudat (kulma- ja kolmio-osastot ovat avoimet)
- Otsalaudat, 1-3 kappaletta, määrä riippuu paikasta (Yrityksen nimen tai logon painatus yhteen otsalautaan)
- Huopamaton oman osaston alueelle (4 väriä)
- Perusvirransyötön
- Perusvalaistuksen
Huomioittehan, että kaikki kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.


Tapahtumakumppanien osastot:
Tapahtumakumppanien osaston koko on 5 x 4 metriä. Tapahtumakumppaneiden osastoilla on valmiiksi virransyöttö ja matto, mutta ei muita valmisosastojen elementtejä.
Messurakentajamme auttaa teitä tarvittaessa osastorakentamiseen liittyvissä asioissa.
Aikataulut
Näyttelyn somistusaika:
- Keskiviikkona 17.9. klo 10.00-13.30
- Näytteilleasettajien ruokailumahdollisuus alkaa näyttelyssä jo klo 13.00.
- Torstaina 18.9. klo 9.00-10.15
Kaikki näytteilleasettajahenkilöt voivat siis saapua näyttelyyn aikaisintaan keskiviikkona 17.9. klo 10 alkaen.
Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.
Jos käytätte ulkopuolista messurakentajaa osastonne seinien rakentamiseen, ulkopuoliset messurakentajat voivat tulla rakentamaan osastojanne tiistaina 16.9. klo 7.00-23.00 ja keskiviikkona 17.9. klo 7.00-10.00.
Osastojen somisteiden purkuaika on torstaina 18.9. kello 13.45 – 15.00. Osastojen tulee olla tyhjiä somisteista klo 15 mennessä.
Osastorakenteiden purkuaika on torstaina 18.9. klo 15.00 – 23.00. Purun hoitaa oma rakentajanne tai näyttelyn yleinen messurakentaja WS-Expogroup.
Näyttelyn hallina toimii Jyväskylän Paviljongin B-halli. Kaikki rakentamiseen liittyvä kulkeminen tapahtuu pääasiassa hallin lastausovista. Somistuksia voi tuoda myös hallin pääoven kautta.
Lastausovi halliin on B2 ja B3 (leveys 7 m, korkeus 5 m).
Näyttelyn rakentajien ei tarvitse ilmoittautua tapahtumaan tai hakea nimikylttejä, mutta he eivät saa olla messuhallissa enää tapahtuman aikaan.
Somistajat/näytteilleasettajaedustajat saapuvat Paviljonkiin pääovista ja ilmoittautuvat erillisessä näytteilleasettajailmoittautumispisteessä, josta he saavat ohjeita ja oman yrityksensä nimikyltit.
Jos haluatte toimittaa materiaaleja Jyväskylän Paviljonkiin etukäteen, huomioithan, että tavaroita voi toimittaa paikan päälle vain virallisten rakennus- ja somistusaikojen puitteissa eli aikaisintaan 15.9.2024 klo 9 alkaen.
Tavaroita voi toimittaa Paviljonkiin klo 9-18 välisenä aikana 15.9.-17.9.
Jotta tavarat eivät eksy halleihin rakennusaikoina, suosittelemme kuitenkin tavaroiden toimitusta mahdollisimman lähellä itse tapahtuma-aikaa.
Lähetä tavarat alla olevien ohjeiden mukaisesti:
Jyväskylän Paviljonki
Jyväskylän Messut Oy
(B-halli)
Isännöintipäivät
Yritys A, osastonumero XX
Yrityksen yhteyshenkilön nimi sekä puhelinnumero
Lutakonaukio 12
40100 Jyväskylä
Osastojen somistaminen tarkoittaa valmiiksirakennettujen valmisosastojen viimeistelyä messukuntoon. Somisteita ovat esimerkiksi esitteet, mainokset, kalusteet, tekstiilit, kasvit jne. Huomioittehan, että osastolla ovat valmiina ainoastaan seinät, otsalauta, valaistus, sähköt ja messumatto. Kaikki muut somisteet ja kalusteet tulee tuoda paikalle itse tai tilata hyvissä ajoin etukäteen esimerkiksi messurakentajalta.
Näyttelyn somistusaika:
- Keskiviikkona 17.9. klo 10.00-13.30
- Torstaina 18.9. klo 9.00-10.15
Näyttelyn hallina toimii Jyväskylän Paviljongin B-halli. Kaikki somistamiseen liittyvä kulkeminen tapahtuu hallin pääovista ja lastausovista.
Lastausovi halliin on B2 ja B3 (leveys 7 m, korkeus 5 m).
Jos teillä on tarvetta trukille, niin ilmoitathan trukin tarpeesta sekä tarvittavasta käyttöajasta (kellonajat) mahdollisimman aikaisin etukäteen Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaarelle, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin tiedämme varata paikalle kuljettajan.
Kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.
Huomioittehan, että omalla osastolla ei ole sallittua käyttää erillistä äänentoistoa.
Osastojen somisteiden purkuaika on torstaina 18.9. kello 13.45 – 15.00. Osastojen purkaminen tulee aloittaa heti tapahtuman päätyttyä, mutta ei tätä ennen.
Huomioittehan, että ette voi jättää osastollenne mitään messujen jälkeen, vaan osasto tulee tyhjentää kaikesta, mitä olette tuoneet näyttelyyn. Jos olette tilanneet taustakankaita osastollenne, saatte halutessanne ottaa ne mukaan. Kerrottehan tällöin WS-Expogroupille etukäteen, että haluatte kankaat mukaan, niin he irrottavat ne teille.
Lajittelettehan roskanne oikeisiin jäteastioihin purkaessanne.
Varsinaisen osastorakenteiden purun hoitaa messurakentajamme tai jokin muu yritys, jos yrityksellänne on oma rakentaja. Osastorakenteiden purkuaika on torstaina 18.9. klo 15.00 – 23.00.
Mahdollisen turvallisuustarkastuksen yhteydessä näytteilleasettajat ovat velvollisia noudattamaan viranomaisen antamia kehotuksia ja määräyksiä. Näytteilleasettajien ja messurakentajien tulee sitoutua noudattamaan alla olevia turvallisuusohjeita. Toimitattehan turvallisuusohjeistuksen tiedoksi myös messurakentajallenne:
Tapaturmien välttäminen:
- Suojataan kulkureiteillä ja uloskäytävillä olevat kaapelit ja johdot.
- Tarkkaile tapahtuma-alueella kompastumis-, liukastumis- ja kaatumisvaaroja, kuten kulkureiteillä olevia sähköjohtoja sekä lattian ja rakenteiden liukkautta ja epätasaisuutta jne. Estä liikkuminen vaarallisella alueella ja korjaa puute mahdollisuuksien mukaan.
Paloturvallisuus:
- Tarkastetaan sähkölaitteet ja -asennukset ennen käyttöönottoa. Vialliset laitteet poistetaan käytöstä.
- Suoritetaan jatkuvaa valvontaa omalla näyttelyalueella.
- Kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.
- Varmista, että poistumisreitit sekä kulkureitit ovat oman näyttelyalueen osalta esteettömät.
- Tapahtumaan ei saa tuoda vaarallisia kemikaaleja.
Tapahtuman aikana
Isännöintipäivät on tarkoitettu positiiviseksi kokemukseksi kaikille siihen osallistuville, eikä Isännöintiliitto hyväksy tapahtumissaan minkäänlaista häirintää.
Häiritsevä käytös tarkoittaa esimerkiksi toisen ulkonäköön, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen, rotuun, ikään, vammaan tai uskontoon liittyviä loukkaavia kommentteja. Häirintää on myös:
- Uhkaava esiintyminen
- Esiintymisten tai puheenvuorojen asiaton keskeyttäminen
- Epätoivottu fyysinen kontakti
- Toisten rohkaisu edellä mainittuihin käytöksiin
Mikäli näet tai koet jotain edellä mainittuja käytösmalleja tai muutoin häiritseväksi kokemaasi käytöstä, ota yhteyttä tapahtuman järjestyksenvalvojiin tai Isännöintiliiton työntekijöihin.
Isännöintipäivillä on tarkoitus verkostoitua muiden isännöintialan ammattilaisten kanssa, mutta muistathan pitää keskustelun poissa kilpailulain vastaisista aiheista.
Voit tutustua yleisiin tapahtumaohjeisiin täällä.
Auton voi myös pysäköidä Jyväskylän Paviljongin asiakkaille tarkoiteluille pysäköintialueille. Pysäköinti on maksullista.
Tarkempaa tietoa pysäköintialueista löydät täältä.
Tavaroiden purkamisen ajaksi auton voi pysäköidä hetkellisesti myös B2 ja B3 -lastausovien läheisyyteen. Varmistathan kuitenkin tällöin, ettei autosi estä muiden tavaroiden tuomista näyttelyyn. Tavaroiden autosta purkamisen jälkeen auto täytyy siirtää B-hallin ovien viereiseltä pysäköintialueelta, sillä alue on varattu vain Paviljongin henkilökunnan käyttöön.
Tavaroiden purkamisen ajaksi auton voi pysäköidä hetkellisesti myös P-Paviljonki 3 -pysäköintialueelle, jolta pääsee suoraan näyttelyhalliin B2 ja B3 -lastausovista. Varmistathan kuitenkin tällöin, ettei autosi estä liikennettä parkkipaikalla tai muiden tavaroiden tuomista näyttelyyn.
Tavaroiden autosta purkamisen jälkeen auto täytyy siirtää B-hallin ovien viereiseltä P-Paviljonki 3 – pysäköintialueelta, sillä alue on varattu vain Paviljongin henkilökunnan käyttöön.
Voitte tuoda tapahtumaan mukananne yrityksenne omia kaulanauhoja, jos haluatte brändinne näkyvän enemmän tapahtumassa.
Jos ette halua käyttää omia kaulanauhojanne tai teillä ei ole sellaisia, saatte paikan päällä Isännöintiliiton kaulanauhoja.
Kaikki näytteilleasettajat saavat kuvattomat nimikyltit tapahtumapaikalta. Nimikylttisi toimii lippunasi ja kulkulupanasi tapahtumassa, joten pidäthän sitä näkyvillä.
Käy saapuessasi ensin näytteilleasettajien infopisteellä pääaulassa. Ohjaamme sinut sitten osastollesi.
Osastollasi odottavat kaikki näytteilleasettajahenkilöidenne nimikyltit. Jaathan nimikyltit muille edustajillenne. Osastollanne on valmiina myös infokirje, josta löytyy tärkeää tietoa näytteilleasettajille sekä mahdollisesti tarpeellisia puhelinnumeroita. Lisäksi osastollanne odottaa käsiohjelmia, joista näet koko tapahtuman ohjelman.
Kaikki näytteilleasettajat saavat kuvattomat nimikyltit tapahtumapaikalta. Nimikylttisi toimii lippunasi ja kulkulupanasi tapahtumassa, joten pidä sitä näkyvillä.
Jos olet hankkinut lipun iltajuhlaan, nimikylttisi toimii lippunasi myös sinne.
Tapahtumaan osallistuvat näytteilleasettajat saavat ruokailla näyttelyalueen buffet-pisteistä kaikkia sinne katettavia ruokia ja iltapäiväkahvituksia.
Ke 17.9. ruokaa on tarjolla näyttelyalueen buffet-pisteissä klo 13.00-16.30.
To 18.9. ruokaa on tarjolla näyttelyalueen buffet-pisteissä klo 11-13.
Kaikille näytteilleasettajille pakollinen näytteilleasettajamaksu kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana.
- Kaikki tapahtuman ruokailut katetaan näyttelyalueen buffet-pisteisiin.
- Buffet-pisteitä on 3 kpl ja niissä kaikissa on samat tarjoilut.
- Näytteilleasettajille kuuluvat osallistujien tapaan kaikki tapahtuman tarjoilut näistä buffet-pisteistä niiden päivien osalta, jolloin he osallistuvat tapahtumaan.
- Jos syöt myöhään, jotkin buffet-pisteet on voitu jo sulkea. Voit tällöin mennä toiselle buffet-pisteelle. Vähintään yksi buffet-piste on aina auki ruokailun päättymisaikaan saakka.
Ke 17.9. ensimmäinen tarjoilu näytteilleasettajille on klo 13.00 alkava late lunch. Näytteilleasettajat voivat nauttia ruokailut ennen kuin näyttely aukeaa klo 13 alkaen ja vieraat saapuvat klo 13.30, jolloin verkostoitumisaika maksimoituu.
Jos haluat lounastaa tätä ennen, Paviljongin läheisyydestä löytyy monia lounasravintoloita. Paviljongissa ei suoraan ole lounasravintolaa auki.
Erityisruokavaliot:
- Erikoisruokavaliot on keskitetty keskimmäiselle buffet-pisteelle
- Luethan vielä buffet-pisteiden ruokalistan erityisruokavalioiden osalta.
- Kysy tarvittaessa neuvoa tarjoiluhenkilökunnalta.
Drinkkiliput tulostetaan itse ja ne veloitetaan käytön mukaan jälkikäteen. Drinkkilipukkeet toimitetaan annettuun sähköpostiosoitteeseen, asiakas tulostaa lipukkeita haluamansa määrän ja nämä laskutetaan käytön mukaan tapahtuman jälkeen.
Näyttelyn drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä sekä iltajuhlassa.
Näyttelyssä on kaksi baaria. Näyttelyn baarit ovat auki
ke 17.9. klo 13.30-17.00
to 18.9. klo 11-13.45
Näyttelyn baareissa käyvät maksuvälineinä käteinen, yleisimmät luottokortit sekä näyttelyyn etukäteen hankitut drinkkiliput.
Drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä.
Näytteilleasettajilla on täysi vapaus liikkua tapahtuma-alueella tapahtuman aikana (ruokailualueet, käytävät jne.). Rohkaisemmekin näytteilleasettajia verkostoitumaan tapahtuman ajan koko tapahtuma-alueella.
Huomioittehan kuitenkin, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaariosallistujat. Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon.
Näytteilleasettajille on varattu oma taukotila, jossa näytteilleasettajat voivat käydä istahtamassa näyttelyn aikana tai muuten rauhoittumassa hetken näyttelyn aikana.
Kulku taukotilaan tapahtuu Paviljongin pääaulasta kävelemällä narikan ja portaiden ohi.
Seminaarivieraita kannustetaan vierailemaan osastoilla osastobingon avulla.
Kaikki seminaariosallistujat saavat tapahtumaan saapuessaan bingokupongin, jonka avulla heidän tulisi suunnistaa 7 kupongissa olevan yrityksen osastoille.
Kukin näytteilleasettajayritys esiintyy kupongeista yhtä monta kertaa.
- Osastolla näytteilleasettajan tulisi tehdä merkintä seminaariosallistujan kuponkiin, että hän on käynyt osastolla
- Merkinnän voi tehdä esim. kynällä, leimalla, tarralla jne.
- Varatkaa sopivia merkintävälineitä mukaan osastollenne.
- Kun osallistuja on kiertänyt kaikki 7 osastoa, osallistujan tulee palauttaa täytetty kuponki Isännöintiliiton osastolle.
- Kaikkien täytetyn kupongin palauttaneiden kesken arvotaan hotellilahjakortteja iltapäiväkahvien aikaan to 18.9.
Osastobingo on hyvä tapa aloittaa keskusteluja isännöintialan ammattilaisten kanssa!
Osastobingo on tarkoitettu vain seminaariosallistujille.
Isännöintipäivien näyttelyssä palkitaan paras osasto, paras näyttelytiimi, paras myyjä sekä paras verkostoituja vuonna 2025.
Hio siis täydelliseksi sekä osastosi että messuedustajasi ja voitte voittaa palkintoja! Olemalla aktiivisin myyjä näyttelyssä kokonaisuudessaan, voit voittaa henkilökohtaisen paras myyjä -palkinnon!
Palkinnot paljastetaan näyttelyn iltapäiväkahvien aikaan torstaina 18.9., joten ole silloin osastollasi paikalla.
Keskiviikkona 17.9. seminaareja järjestetään ennen näyttelyn avautumista. Buffet-ruokailu järjestetään näyttelytilassa. Näyttelyn aikana ei keskiviikkona järjestetä seminaareja.
Torstaina 18.9. näyttelyn aikana järjestetään seminaareja kolmessa erillisessä seminaaritilassa. Lounas- ja kahvitarjoilut järjestetään näyttelytilassa. Porrastetut seminaarit takaavat sen, että kävijöitä riittää näyttelyyn tasaisesti.
Huomioithan, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet seminaarivieraat. Isännöintipäivien näytteilleasettajat voivat osallistua näyttelyyn hankkimalla seminaareihin ei-jäsenlipun (hinta 1020€+ alv). Lisätietoa lipusta löydät täältä. Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon.
Jos haluatte esimerkiksi viedä asiakkaitanne syömään tapahtuman tiimoilta, Jyväskylästä löytyy runsaasti ravintoloita.
Alta löydätte muutamia esimerkkejä ravintolatarjonnasta.
Yhteystiedot
Mikäli teillä on kysyttävää Isännöintipäivien näyttelystä tai näyttelyn käytännön asioista, autan oikein mielelläni.
Hilla Talvensaari, tapahtumatuottaja, Isännöintiliitto
hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi
p. 045 233 9063

