Pohjois-Savon Ammatti-Isännöitsijät ry

Pohjois-Savon Ammatti-Isännöitsijät ry on Isännöintiliiton jäsenyhdistys. Yhdistyksen tarkoituksena on yhdistää jäseniä ammatillisesti ja auttaa heitä verkostoitumaan keskenään. Toiminnan pohjana on yhteiset kokoukset muutaman kerran vuodessa, matkoja kauemmaksi tehdään muutaman vuoden välein. Kokouksissa ja koulutuksissa käsitellään ammattiasioita sekä vietetään yhdessä mukavaa aikaa.

Puheenjohtaja: Ilja Knuutinen
ilja.knuutinen@iljanisannointikeskus.fi

Sihteeri: Jari Bolodin
017-288 2515, 044-288 2515
jari.bolodin@kuopiontalokeskus.fi

Pohjois-Savon Ammatti-Isännöitsijät ry

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Isännöintiliiton tapahtumakalenteri

Ehdota Vuoden isännöitsijää

Yhdistyksen hallitus on päättänyt Tuomo Iivanaisen esityksestä, että yhdistyksen jäsenistä valitaan vuosittain Vuoden Isännöitsijä. Vuoden Isännöitsijän valitsee yhdistyksen hallitus, esityksiä Vuoden Isännöitsijästä voi tehdä yhdistyksen hallitukselle. Vuoden Isännöitsijä julkaistaan yhdistyksen joululounaan yhteydessä.

Sami Mörsky valittiin Pohjois-Savon vuoden isännöitsijäksi 2021

Pohjois-Savon Vuoden Isännöitsijäksi 2020 Jori Raatikainen Kuopion Talokeskuksesta