Pian palkitaan alan parhaat – tässä ovat Isännöintiliiton palkintofinalistit

Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alan ammattilaisia. Tänä vuonna kilpaillaan neljässä eri kategoriassa. Tutustu finalisteihin ja äänestä suosikkiasi!

– Kilpailuun tuli tänäkin vuonna erinomaisia hakemuksia, eikä tuomariston tehtävä ollut helppo. Koko kilpailu ja finaaliin valitut osoittavat, miten laaja-alaista osaamista ja miten monipuolisia ammattilaisia isännöinnin kentällä on, kehitysjohtaja Reetta Yrttimaa Isännöintiliitosta sanoo.

Kilpailuun tuli miltei 80 hakemusta, joista asiantuntijaraati valitsi finalistit.

– Ilahduin ehdokkaiden ja ehdotusten yhteisöllisyyden, asukkaiden osallistamisen ja asuinalueen viihtyisyyden korostumisesta koronan aikana ja sen jälkeen. Isännöinti on taloyhtiöissä ratkaisevassa roolissa kaikkien asukkaiden yhdenvertaisessa kohtelussa ja lämminhenkisessä asiakaspalvelussa, sanoo tuomaristossa mukana ollut Marttaliiton pääsihteeri, päätoimittaja Marianne Heikkilä.

Tutustu finalisteihin ja äänestä suosikkiasi

Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alan osaajia eri kategorioissa. Kilpailun lopulliset voittajat ratkeavat yleisöäänestyksellä. Äänestää voi kuka tahansa osoitteessa isannointiliitto.fi/palkinnot.

Palkintoraadin asiantuntijoihin kuuluivat tänä vuonna Yrttimaan ja Heikkilän lisäksi kehitysjohtaja Miimu Airaksinen SRV Yhtiöt Oyj:stä, toimitusjohtaja Harri Hiltunen Kiinteistöliitosta ja toimitusjohtaja Annukka Mickelsson Kiinteistönvälitysalan Keskusliitosta.

Voittajat julkistetaan palkintogaalassa Isännöintipäivillä 10.11.2021.

Isännöintiammattilainen 2021

Palkittavan isännöintiammattilaisen työssä näkyy esimerkillinen toiminta esimerkiksi asiakkaiden tai työyhteisön hyväksi.

Asiakaspalvelun tiiminvetäjä Minttu Makkonen, ISTO, Järvenpää

Kiinteistösihteeri Jenni Okkonen, Sp-Isännöintipalvelut Oy, Forssa

Kiinteistösihteeri Maria Pellikka, Pohjois-Tapiolan Isännöinti Oy, Espoo

Isännöitsijä 2021

Palkittavan isännöitsijän toiminnassa näkyy esimerkillinen toiminta asiakkaiden, kollegoiden, verkostojen tai sidosryhmien kanssa. Hänellä saattaa olla työnäyttönä jokin esimerkillistä osaamista, vastuullisuutta ja yhteistyötaitoja vaatinut hanke tai hankkeita.

Terhi Jokinen, OIT Isännöinti, Oulu

Miia Romppanen, Isännöinti Vuorma Oy, Oulu

Heikki Tiitinen, JIP Isännöinti, Joensuu

Isännöintityöpaikka 2021

Hyvä isännöintiyritys on myös hyvä työpaikka. Palkittavan isännöintiyrityksen toiminnassa näkyy esimerkillinen toiminta asiakkaiden ja sidosryhmien sekä erityisesti omien työntekijöiden hyväksi.

Emännöintitoimisto Aamu, Helsinki

Fluxio Isännöinti, Espoo

Isännöinti Kuvaja, Hämeenlinna

Asumisteko 2021

Palkittava asumisteko on hyvää taloyhtiöasumista ja/tai hyvää isännöintiä edistävä hanke, palvelu tai tuote.

Asuntosäätiön asumisviihtyvyyttä lisännyt yhteistyöhanke

OIT Isännöinnin avoin taloyhtiödokumentaatio