Taloyhtiön hyvä hallintotapa -suosituksen tarkoitus on edistää taloyhtiöiden avoimuutta ja parantaa asumisviihtyvyyttä. Hallintotapasuositus helpottaa asunto-osakeyhtiölain soveltamista käytännössä sekä täydentää lain vähimmäisvaatimuksia.
Taloyhtiön pelastussuunnitelma on nyt syytä päivittää – Kevään yhtiökokouksessa kannattaa tiedottaa turvallisuusasioista
Medialle
Taloyhtiön pelastussuunnitelma kannattaa nyt päivittää ja tiedottaa siitä kevään yhtiökokouksessa. Taloyhtiöiden turvallisuusasiat ovat herättäneet viime aikoina huolta asukkaissa, ja isännöintiin on tullut yhteydenottoja väestönsuoja- ja muissa pelastusasioissa.
Tältä sivulta voit ladata pdf-muodossa Taloyhtiön viestinnän vuosikellon. Vuosikellon avulla voit suunnitella, aikatauluttaa ja mahdollisuuksien mukaan myös ajastaa vuodenkiertoon liittyvän viestinnän etukäteen.
Olen seurannut useiden isännöintiyritysten taloyhtiösivuprojekteja sekä keskustellut hankkeita miettivien isännöitsijöiden kanssa. Toistuvasti keskusteluissa nousevat esiin samat väittämät taloyhtiösivuista, joista osasta on tullut jopa myyttejä. Otan nyt yleisimmät...
Taloyhtiösivut kertovat isännöinnin laadusta ja brändistä
Artikkelit
Muun maailman digitalisoituessa asiakkaat vaativat toimivaa sähköistä asiointia myös isännöintiin. Hyvä foorumi on isännöintiyrityksen ylläpitämä taloyhtiön verkkosivu. Parhaimmillaan siitä on tullut yrityksen laatutyökalu. Verkkopalveluilla pyritään...
Oletko ottamassa käyttöön asukassivut tai sähköisen asioinnin järjestelmän? Tai ovatko ne jo käytössä, mutta asiakkaat eivät löydä sinne? Hyödynnä valmiit Isännöitsijän tiedotteet koko vuoden tarpeisiin. Kopioi pohjasta ajankohtaan sopiva asukastiedote joka toinen viikko ja lisää asukassivuille.
Oletko ottamassa käyttöön asukassivut tai sähköisen asioinnin järjestelmän? Tai ovatko ne jo käytössä, mutta asiakkaat eivät löydä sinne? Hyödynnä valmiit Isännöitsijän tiedotteet koko vuoden tarpeisiin. Kopioi pohjasta ajankohtaan sopiva asukastiedote joka toinen viikko ja lisää asukassivuille.
Oletko ottamassa käyttöön asukassivut tai sähköisen asioinnin järjestelmän? Tai ovatko ne jo käytössä, mutta asiakkaat eivät löydä sinne? Hyödynnä esimerkkiaineistot, kuten animaatio, tiedotteet ja slidet taloyhtiösivujen hyödyistä.
Jos tarvitset lisää apua viestinnän suunnittelussa, ole yhteydessä jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäkeen, puh. 040 7311 531, anne.murtomaki@isannointiliitto.fi.