Isännöintipäivien iltajuhla

Keskiviikon 18.9. upean seminaari- ja messupäivän kruunaa iltajuhla Apollo Live Clubilla klo 18.30 alkaen. Tule kuulemaan, ketkä voittavat isännöintialan himotuimmat palkinnot. Illan musiikista vastaa trubaduuri Davitt Barry, sekä valovoimainen Virve Rosti bändeineen! Näitä bileitä et halua jättää väliin!

Iltajuhlalippu sisältää:

• Pääsyn tapahtuman viralliseen iltajuhlaan Apollo Live Clubille klo 18.30 alkaen
  • Buffet-ruokailun ja 3 juomaa
  • Loistavia tilaisuuksia verkostoitua tapahtumakävijöiden kanssa
  • Iltagaalan ja huippuohjelman, pääesiintyjänä Virve “Vicky” Rosti

Iltajuhlalippujen hinnat:

Isännöintipäivien itajuhlalippu jäsenille ja ei-jäsenille 75€ (+alv 24%)

ltajuhlalippu opiskelijoille 93€ (sis. alv 24%)

Ilmoittaudu Isännöintipäiville 2019 tästä

Oletko jo ilmoittautunut Isännöintipäiville 2019 ja haluaisit nyt ilmoittautua mukaan myös iltajuhlaan?

Ilmoittaudu pelkkään iltajuhlaan tästä

VIRVE ROSTI

Tämä ikinuori viihdyttäjä on riemastuttanut suomalaisia lauluillaan jo viidellä vuosikymmenellä. Tänä syksynä Isännöintipäivien iltajuhlassa hän täyttää tilan valloittavalla energialllaan ja nostaa varmasti juhlatunnelman kattoon!

DAVITT BARRY

Davitt Barry on Irlannin lahja Suomelle! Davitt kasvoi Dublinissa, mutta sittemmin hän on kiertänyt maailmaa soittaen. Davittin musiikista ja karismasta pääsemme nauttimaan iltajuhlassa heti alkuillasta!

äänestä isännöintialan parhaimpia

Palkintojen teemaksi on tänä vuonna valittu yhteistyö. Isännöintiliitto etsii jälleen isännöintialan vuoden parhaita. Ehdokashaku Isännöitsijä 2019Isännöintiyritys 2019Isännöintiteko 2019 ja Palveluverkosto-yritys 2019 -palkintoihin  jatkuu 26.5.2019 saakka. Apollo Live Club, Mannerheimintie 16, 00100 Helsinki

Ilmoita ehdokkaasi kisaan!