Viesti+

Tiedotteita kaikkiin taloyhtiön tilanteisiin: Viesti+ auttaa isännöintiyritystä tuottamaan toimivaa viestintää entistä tehokkaammin.

ViestiplusTaloyhtiöviestintä tehostuu huomattavasti, kun isännöinnillä on valmiit tiedotteet asumisen yleisimpiin tilanteisiin. Isännöintiliiton Viesti+ on isännöintiyrityksen oma viestintäassistentti, joka nopeuttaa ja helpottaa isännöinnin asukastiedottamista.

Viesti+ toimii suoraan Isännöintiliiton Mappi-jäsenpalvelussa. Asiasanoilla saat haettua valmiiden tiedotteiden joukosta juuri tarpeeseesi sopivan tiedotemallin. Täydennä valmis tiedotepohja taloyhtiökohtaisilla tiedoilla ja käytössäsi on valmis tiedote parissa minuutissa.

Tutustu Viesti+:n sisältöihin

UUTUUS: Kuvatiedotteet kertovat enemmän kuin tuhat sanaa

Osalle asukkaista jotkut asumisen asiat ovat epäselviä eivätkä kirjoitetut tiedotteet aina mene perille. Olemme lisänneet Viestiplussaan kuvatiedotteita, joilla muistutat asukkaita helposti esimerkiksi lattiakaivon pesusta tai yörauhasta.

Testaa Viesti+:n sisältämiä tiedotteita omassa viestinnässäsi. Kirjaudu Mappi-jäsenpalveluun ja kokeile mallitiedotteita.

Tiedotemalli avainturvallisuudesta

Tiedotepohja avainten käytöstä sekä toimintatavasta, mikäli avaimet ovat hävinneet.
Lisäksi kuvituskuva avaimista.

Tiedotemalli lämmityspattereista

Tiedotepohja lämpöpatterien oikeaoppisista säädöistä sekä käytöstä.
Lisäksi kaksi kuvituskuvaa pattereista.

Kuvatiedotemalli taloyhtiön hiljaisuudesta

Kuvatiedote taloyhtiön yörauhan noudattamisesta.
Valmiin mallin lisäksi irrallinen kuva yörauhasta.

Viestintävinkit auttavat tiedottamaan tehokkaasti

Viestiplussan käyttäjät saavat Viestintävinkit-uutiskirjeen sähköpostitse neljä kertaa vuodessa. Siihen on koottu ajankohtaiset tiedotteet ja lisäksi valmiit kuukausitiedotteet kuvineen esimerkiksi taloyhtiöiden ilmoitustauluille jaettavaksi. Uutiskirjeen avulla isännöintiyritys voi suunnitella omaa viestintäänsä ja tarjota asiakkailleen ajankohtaista tietoa taloyhtiöasumisesta. Lisäksi Viestintävinkeissä kerrotaan vinkkejä taloyhtiöviestinnästä.

Viesti+ on vain Isännöintiliiton jäsenyrityksille tarkoitettu palvelu. Kirjaudu Mappi-jäsenpalveluun sivun ylälaidasta tilataksesi Viesti+:n käyttöösi.