Taloyhtiön strategiakysely

Taloyhtiöstrategia ei ole yksittäinen lisäpalvelu, vaan se uudistaa isännöintipalvelun luonnetta, arjen työtä ja myös ansaintalogiikkaa

Taloyhtiölle laadittu strategia on avain suunnitelmalliseen kiinteistön ylläpitoon: vähemmän yllätyksiä osakkaille ja isännöinnille. Taloyhtiön johtaminen muuttuu tavoitteelliseksi toiminnaksi reaktiivisen ongelmanratkomisen sijaan.

Aikaa kestävä strategiatyö ottaa huomioon osakkaiden tahdon, ei pelkästään kiinteistön teknisiä tarpeita. Talokysely.fin valmis strategiakysely kirkastaa osakkaiden tavoitteet kiinteistön ylläpidolle, energiataloudellisuudelle, yhteisöllisyydelle, palvelutasolle ja viihtyisyydelle. Vastausten pohjalta voidaan aloittaa strategiatyö, joka ottaa huomioon tavoitteet.

Lue ohje taloyhtiöstrategian laatimiseen (vain jäsenyrityksille).

Porrastettu hinnoittelu

Talokysely.fin käyttö hinnoitellaan isännöintiyrityksen liikevaihdon mukaan. Palvelun vuosilisenssillä yritys voi tehdä rajattoman määrän kaikkia palvelun sisältämiä kyselyitä.

Liikevaihto / Vuosilisenssin hinta:
  • < 250 000 € / ovh. 700 €
  • 250 000 – 1 M € / ovh. 1 500 €