Lapin Isännöitsijät ry

mika.pasanen@op.fi

Toni Karjalainen

Lapin Isännöitsijät ry

Lapin Isännöitsijät ry on Lapissa toimiva yhdistys, joka on perustettu vuonna 1985. Sen jäsenkunta koostuu tällä hetkellä Rovaniemen, Kemin, Kittilän, Kemijärven, Kuusamon, Levin, Sodankylän, Saariselän ja Ivalon alueella toimivista päätoimisista isännöitsijöistä. Nykyinen jäsenmäärä on 41 henkilöä. Yhdistyksen tarkoituksena on ylläpitää jäsentensä aktiivisuutta ja ammattitaitoa mm. järjestämällä koulutus-, keskustelu- yms. tilaisuuksia. Yhdistys on Isännöintiliiton jäsen.

Liity jäseneksi

Yhdistykseen liittymiseksi tulee täyttää jäsenhakemus. Jäseneksi voi liittyä isännöitsijä, joka on toiminut alalla nuhteettomasti vähintään kuusi kuukautta.

Yhdistyksen jäsenhakemus

Tapahtumat

Lapin Isännöitsijät ry järjestää aktiivisesti toimintaa jäsenilleen, mm. koulutusta, opintomatkoja ja yritysvierailuja.

Isännöintiliiton tapahtumakalenteri

Lapin Kiinteistösanomat

Lapin Isännöitsijät ry:n julkaisema Lapin Kiinteistösanomat -lehti ilmestyi viikolla 48 jo 30. kerran eli kyseessä on juhlapainos. Lehti käsittelee ajankohtaisia kiinteistönpitoon, omistamiseen ja asumiseen liittyviä asioita.

Lehti jaettiin jokaiseen talouteen Rovaniemen talousalueella (27 000 kpl) ja se on saanut vuosien saatossa erittäin myönteisen vastaanoton niin lukijoiden kuin ilmoittajien keskuudessa. Levillä, Kemissä, Kuusamossa, Saariselällä ja Sodankylässä lehden jakelusta (1000 kpl ) huolehtivat yhdistyksemme jäsenet. Lehti ilmestyy vuosittain marras-joulukuussa.

Lapin Kiinteistösanomat 2017

Lapin Kiinteistösanomat 2016