Isännöintiliitto palkitsi vuoden parasta isännöintialan osaamista

Vuoden paras isännöinnin osaaminen palkittiin Isännöintipäivien virtuaalitapahtumassa 18.11. Yleisön ääni ratkaisi, keille isännöinnin ”Oscarit” tänä vuonna jaettiin. Palkintojen teemana oli vastuullisuus.

Mia Koro-Kanerva julkisti palkintovoittajat Isännöintipäivien virtuaalitapahtumassa 18.11.2020.

− Oli hienoa nähdä, miten monenlaisia vastuullisuudesta kertovia hankkeita ja toimintatapoja jäsenyrityksistämme ja palveluverkostostamme löytyy. Vastuullisuuden edistäminen on osa myös Isännöintiliiton kesällä vahvistettua uutta strategiaa. Palkintovoittajamme ja -finalistimme antavat toivottavasti muille inspiroivia esimerkkejä arkisesta vastuunkannosta, kommentoi palkintovoittajat virtuaaligaalassa julkistanut Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva.

Yleisö valitsi Isännöitsijä 2020 -palkinnon saajaksi Hannaleena Kuutilon Kirkkonummelta. Kuutilo luotsaa omistamaansa Walttari Oy:tä ja on ottanut hallitusten suuntaan aktiivisen roolin esimerkiksi ekologisten ratkaisujen edistämisessä.

Isännöintiyritys 2020 -sarjassa suurimman äänisaaliin sai Isännöinti Vuorma Oy Oulusta. Aktiivisessa yrityksessä on panostettu esimerkiksi työntekijöiden jaksamiseen ja läpinäkyvään asiakaspalveluun.

Isännöintiteko 2020 -palkinnon sai Isännöinti Ryypön hanke ”Palovaroittimien vaihto senioreille” Karkkilasta. Asumisturvallisuutta lisännyt projekti oli samalla hyvän mielen teko, joka ilahdutti sekä toteuttajia että asukkaita.

Palveluverkostoyrityksenä 2020 palkittiin Molok Oy, jonka kehittämä ekologinen jätteiden syväkeräysjärjestelmä on levinnyt Suomesta maailmallekin.

Lisäksi Isännöinnin Auktorisointi ISA ry nimesi Vuoden 2020 ISA yritykseksi Aarre Isännöinti Oy:n. Espoolainen yritys menestyi ISA-auditoinneissa.

Isännöintiliitto onnittelee palkintovoittajia 2020.

Isännöintiliitto palkitsee esimerkillisiä isännöintialan osaajia vuosittain.

Palkintoja jaettiin jälleen neljässä kategoriassa: isännöitsijä, isännöintiyritys, isännöintiteko ja palveluverkostoyritys.

Yleisöäänestykseen edenneet finalistit oli valinnut asiantuntijoista koostunut palkintoraati, jonka jäseninä toimivat asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta, toiminnanjohtaja Satu Grekin Kuntoutusyrittäjistä ja toimitusjohtaja Jyrki Laurikainen Raklista sekä asiantuntija (asuinrakennusten energiatehokkuus) Teemu Kettunen Motivalta.