.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
Siirry sisältöön
Isännöintiliitto
.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
  • EN
  • Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
  • Mitä on isännöinti?
  • Isännöintiliitto vaikuttaa
  • Palvelut ammattilaisille
  • Palvelut johdolle
  • Tapahtumat ja koulutukset
  • Blogi
  • Tutustu meihin

Asiakastyytyväisyys

Valitulla asiasanalla löytyi 51 tulosta.

  • Kaikki 51
  • Jäsenohjeet 1
  • Isännöinti-lehti 9
  • Koulutusaineistot 2
  • Webinaarit 7
  • Blogi 25
↓ Näytä aakkosjärjestyksessä
Innostu asukasviestinnästä

Innostu asukasviestinnästä

Isännöinti-lehtiartikkeli 2.4.2019

Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään

Asiakkaat ovat tyytyväisiä isännöintiin – vai ovatko?
Kirjoittajan kuva

Asiakkaat ovat tyytyväisiä isännöintiin – vai ovatko?

Blogi 18.3.2019

Kun taloyhtiön hallituksen jäsenenä kysyin suositteluja hyvistä isännöitsijöistä suhteellisen laajalta kontaktiverkostoltani, en saanut yhtäkään. Päinvastoin. Normaali vastaus oli, että ”älä ota ainakaan meidän taloyhtiömme isännöitsijää”....

4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin
Kirjoittajan paikkakuva

4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin

Blogi 4.12.2018

Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...

Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen

Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen

Koulutusaineistot

Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen -aamiaisinfossa esiteltiin, miten hyvällä henkilöstökokemuksella on mahdollista kasvattaa asiakkuuden arvoa. Lisäksi käytiin läpi työntekijäkokemuksen johtamista, sekä asioiden mittaamisen tärkeyttä. Aamiaisinfon esitysmateriaalin voit ladata oikealla näkyvästä, oranssista "Lataa tiedosta tästä" -linkistä.

Sisältö:

  • Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen
Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen

Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen

Koulutusaineistot

Tältä sivulta löydät Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen -aamiaisinfon esitysmateriaalin. Tilaisuudessa käsiteltiin asiakkaan tarpeiden kartoitusta, hallitustyöskentelyn muokkaamista suunnitelmallisemmaksi, asukaskokemusta isännöinnin näkökulmasta sekä asiakkuuden seurantaa ja asiakastyytyväisyyden mittaamista. Materiaalin voit ladata oikealla näkyvästä oranssista "Lataa tiedosto"-linkistä.

Sisältö:

  • Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen
Isännöitsijän mahdoton tehtävä?

Isännöitsijän mahdoton tehtävä?

Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018

Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään

Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat?
Kirjoittajan kuva

Saako asiakkaasi mitä hän haluaa vai sitä mitä sinä haluat?

Blogi 31.10.2018

Suurin osa yrityksistä väittää tarjoavansa erinomaisen asiakaskokemuksen. Mutta ovatko asiakkaat samaa mieltä? Turhan usein eivät ole. Korjaavatko yritykset toimintaansa paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Turhan usein eivät...

Mummot diggaa digiä
Kirjoittajan paikkakuva

Mummot diggaa digiä

Blogi 21.9.2018

Isännöintiliitto julkaisee pian tulokset uudesta isännöinnin digiselvityksestä. Poikkeuksena edelliseen, vuonna 2016 toteutettuun digiselvitykseen, on että myös myös isännöinnin asiakkaat eli osakkaat ovat vastanneet kyselyyn. Digiselvityksellä kartoittiin osakkaiden ja isännöitsijöiden tahtotilaa ja näkemyksiä sähköiselle asioinnille. Tulosten tarkempi analysointi on vielä kesken, mutta alustavissa tarkasteluissa tietyt asiakärjet lyövät...

Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee?
Kirjoittajan kuva

Osaatko sanoa, mitä isännöitsijä tekee?

Blogi 29.6.2018

Jos sinun pitäisi kertoa, mitä teet työksesi isännöitsijänä, mitä sanoisit ensimmäisenä? Aloittaisitko siitä, mitä olit juuri tekemässä tai mitä olet viime aikoina puuhannut? Vai aloitatko...

Inhimillisyyttä ei saa hukata tästä

Inhimillisyyttä ei saa hukata tästä

Isännöinti-lehtiartikkeli 20.6.2018

Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään

  • Edelliset
  • Siirry sivulle: 1
  • Siirry sivulle: 2
  • Siirry sivulle: 3
  • Siirry sivulle: 4
  • Siirry sivulle: 5
  • Siirry sivulle: 6
  • Seuraavat

Sisältöjä Isännöintiliiton medioista

kotitalolehti.fi
5.5.2023 Kotitalolehti.fi

Nyt on ostajan markkinat – kysyimme isännöitsijöiltä

kotitalolehti.fi
13.3.2023 Kotitalolehti.fi

Uudet eettiset ohjeet nostavat isännöinnin rimaa 

kotitalolehti.fi
6.2.2019 Kotitalolehti.fi

Millainen on hyvä isännöitsijä ja millaista hyvä isännöinti?

Suosittuja aihesanoja

Ajankohtaista Arki Asukas Eettiset ohjeet Huoneistotietojärjestelmä Häiritsevä elämä Isännöintipäivät Kesä Korjaukset&remontit Kotitalo Laki Laki ja järjestys Piha Tutkimus
Tilaa RSS-syöte: Asiakastyytyväisyys
  • Isännöintiliitto Facebookissa Isännöintiliitto Facebookissa
  • Isännöintiliitto Twitterissä Isännöintiliitto Twitterissä
  • Isännöintiliitto Youtubessa Isännöintiliitto Youtubessa
  • Isännöintiliitto LinkedInissä Isännöintiliitto LinkedInissä
  • Isännöintiliitto SlideSharessa Isännöintiliitto SlideSharessa

ISÄNNÖINNIN JA ASUKKAIDEN ASIALLA

Isännöintiliitto on isännöintialan yhteinen asiantuntijuuden kehittäjä ja etujärjestö. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua.

Isännöintiliitto vaikuttaa välillisesti kaikkien kerros- ja rivitaloissa asuvien 2,7 miljoonan suomalaisen elämään. Tuemme isännöintialan kehitystä ja jäsenyrityksiä toimintansa parantamisessa.

Isännöintiliittoon kuuluu yli 500 jäsenyritystä ja 21 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu noin 4/5 Suomen isännöinnistä.

  • Jäsenyhdistykset
  • Jäsenyritykset
Isännöintiliiton blogi Kotitalolehti.fi Haeisannointia.fi Hyvä johtaja -blogi
Isännöinnin uusi aika
  • Lait & Määräykset
    • Laki
    • Tupakka
    • Yhtiökokous
  • Jäsenpalvelut
    • Ajankohtaista
    • Hallitus
    • Jäsenyys
    • Jäsenyhdistys
    • Palveluverkosto
    • Tutkimus
  • Liiketoiminta
    • Digi
    • Viestintä
  • Asuminen
    • Isännöitsijäntodistus

Isännöintiliiton toimisto sijaitsee Kampissa Helsingissä.   Postiosoite: PL 1370, 00101 Helsinki   Sähköpostit: etunimi.sukunimi@isannointiliitto.fi Tietosuoja | Hallitse evästeasetuksia

Anna palautetta Yhteystiedot