Kokous kotisohvalla, kiitos! Kokous kotisohvalla, kiitos! Blogi 8.12.2016 Taloyhtiöni pyykkituvassa oli taas päivänä eräänä loppuneet sivut, joihin vuorovaraukset merkitään. Meillä homma siis toimii niin, että mappikansiossa on printattuja viikkolistoja, joihin vuorot merkitään. Ja...
Mitä isännöintiyrityksesi hyötyy bloggaamisesta? Mitä isännöintiyrityksesi hyötyy bloggaamisesta? Blogi 22.11.2016 Oletko koskaan miettinyt bloggaamista? Toivottavasti. Tai ehkä jo bloggaat yrityksesi sivuilla. Loistavaa! Blogi on nimittäin yrityksellesi valttikortti. Siellä voit kommunikoida itsellesi tärkeiden tahojen, kuten asiakkaiden, kollegoiden...
Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus Blogi 29.9.2016 Asiakkaan odotukset ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Jokainen kohtaamispiste – nettisivut, esitteet, yrityksen tilat, asiakaspalvelutilanteet ja postiluukusta kolahtava lasku – vaikuttaa asiakaskokemukseen. Toiset kohdat herättävät odotuksia, toiset...