.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
Siirry sisältöön
Isännöintiliitto
.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
  • EN
  • Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
  • Mitä on isännöinti?
  • Isännöintiliitto vaikuttaa
  • Palvelut ammattilaisille
  • Palvelut johdolle
  • Tapahtumat ja koulutukset
  • Blogi
  • Tutustu meihin

Asiakastyytyväisyys

Valitulla asiasanalla löytyi 51 tulosta.

  • Kaikki 51
  • Jäsenohjeet 1
  • Isännöinti-lehti 9
  • Koulutusaineistot 2
  • Webinaarit 7
  • Blogi 25
↓ Näytä aikajärjestyksessä
Vastuullisuus

Vastuullisuus

Sivu

Isännöintiliiton uudessa strategiassa korostuu luottamuksen rakentaminen ja vastuullisuus.

Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja
Kirjoittajan kuva

Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja

Blogi 22.5.2019

Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....

Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä
Kirjoittajan paikkakuva

Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä

Blogi 30.10.2017

NPS eli asiakastyytyväisyyttä mittaava Net Promoter Score on ollut yritysten käytössä jo pitkään. Vaikka tarjolle on tullut erilaisia versioita asiakaskokemuksen mittaamisesta, perus-NPS on edelleen parhaita...

Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee
Kirjoittajan kuva

Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee

Blogi 8.6.2021

Ajanpuute on usein kuultu syy sille, miksi yritys ei ole somessa. Hyvänä kakkosena – ja ehkä alitajuisesti jo ykkösenä – on pelko somekohuista tai laajalle leviävästä...

Webinaari: Isännöinnin asiakaskokemus – toimialan tulokset ja mittaamisen ABC

Webinaari: Isännöinnin asiakaskokemus – toimialan tulokset ja mittaamisen ABC

Webinaarit ja videot 16.12.2022

Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään

Webinaari: Maineen rakennus ja hallinta

Webinaari: Maineen rakennus ja hallinta

Webinaarit ja videot 20.4.2021

Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään

Webinaari: Monikanavaisuus – mitä hyötyä isännöinnille ja asiakkaalle?

Webinaari: Monikanavaisuus – mitä hyötyä isännöinnille ja asiakkaalle?

Webinaarit ja videot 14.12.2020

9.12.2020 järjestetyssä Isännöintiliiton ja Tietoajan webinaarissa keskusteltiin monikanavaisuuden tärkeydestä ja siitä, mitä hyötyä se tuo isännöinnille ja isännöinnin asiakkaille. OIT Isännöinti toi keskusteluun käytännön esimerkkejä kehitetyistä palveluista, jotka ovat lisänneet yrityksen tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä.

Webinaari: Talokysely

Webinaari: Talokysely

Webinaarit ja videot 17.5.2021

7.5.2021 webinaarissa paneuduttiin käytännönläheisesti siihen, miten otat Talokyselyn käyttöön ja teet sen avulla kyselyitä.

Webinaari: Tehokasta isännöintiä ja tyytyväisiä asiakkaita

Webinaari: Tehokasta isännöintiä ja tyytyväisiä asiakkaita

Webinaarit ja videot 30.11.2020

24.11.2020 järjestetyssä webinaarissa kerrottiin, miten Tampuurin sähköiset palvelut säästävät isännöinnin aikaa ja parantavat isännöinnin asiakkaiden tyytyväisyyttä. Webinaarissa esiteltiin konkreettisia vinkkejä siihen, miten voit Tampuurin avulla siirtää muun muassa muutostyöpyyntöjen prosessin sekä vika- ja remontti-ilmoitukset sähköiseen ympäristöön - ja helpotat samalla omaa työtäsi sekä pidät asukkaasi tietoisina kiinteistön ajankohtaisista asioista.

Aiheesta alustivat Tampuurin asiantuntijat Product Manager Tero Topra ja Product Manager Timo Varis. Webinaarin moderoi kehityspäällikkö Ira Tenhunen Isännöintiliitosta.

Webinaari: Vinkit hyvään asiakaspalveluun ja -viestintään kiinteistösihteereille

Webinaari: Vinkit hyvään asiakaspalveluun ja -viestintään kiinteistösihteereille

Webinaarit ja videot 10.9.2021

Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään

  • Edelliset
  • Siirry sivulle: 1
  • …
  • Siirry sivulle: 3
  • Siirry sivulle: 4
  • Siirry sivulle: 5
  • Siirry sivulle: 6
  • Seuraavat

Sisältöjä Isännöintiliiton medioista

kotitalolehti.fi
5.5.2023 Kotitalolehti.fi

Nyt on ostajan markkinat – kysyimme isännöitsijöiltä

kotitalolehti.fi
13.3.2023 Kotitalolehti.fi

Uudet eettiset ohjeet nostavat isännöinnin rimaa 

kotitalolehti.fi
6.2.2019 Kotitalolehti.fi

Millainen on hyvä isännöitsijä ja millaista hyvä isännöinti?

Suosittuja aihesanoja

Ajankohtaista Arki Asukas Eettiset ohjeet Huoneistotietojärjestelmä Häiritsevä elämä Isännöintipäivät Kesä Korjaukset&remontit Kotitalo Laki Laki ja järjestys Piha Tutkimus
Tilaa RSS-syöte: Asiakastyytyväisyys
  • Isännöintiliitto Facebookissa Isännöintiliitto Facebookissa
  • Isännöintiliitto Twitterissä Isännöintiliitto Twitterissä
  • Isännöintiliitto Youtubessa Isännöintiliitto Youtubessa
  • Isännöintiliitto LinkedInissä Isännöintiliitto LinkedInissä
  • Isännöintiliitto SlideSharessa Isännöintiliitto SlideSharessa

ISÄNNÖINNIN JA ASUKKAIDEN ASIALLA

Isännöintiliitto on isännöintialan yhteinen asiantuntijuuden kehittäjä ja etujärjestö. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua.

Isännöintiliitto vaikuttaa välillisesti kaikkien kerros- ja rivitaloissa asuvien 2,7 miljoonan suomalaisen elämään. Tuemme isännöintialan kehitystä ja jäsenyrityksiä toimintansa parantamisessa.

Isännöintiliittoon kuuluu yli 500 jäsenyritystä ja 21 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu noin 4/5 Suomen isännöinnistä.

  • Jäsenyhdistykset
  • Jäsenyritykset
Isännöintiliiton blogi Kotitalolehti.fi Haeisannointia.fi Hyvä johtaja -blogi
Isännöinnin uusi aika
  • Lait & Määräykset
    • Laki
    • Tupakka
    • Yhtiökokous
  • Jäsenpalvelut
    • Ajankohtaista
    • Hallitus
    • Jäsenyys
    • Jäsenyhdistys
    • Palveluverkosto
    • Tutkimus
  • Liiketoiminta
    • Digi
    • Viestintä
  • Asuminen
    • Isännöitsijäntodistus

Isännöintiliiton toimisto sijaitsee Kampissa Helsingissä.   Postiosoite: PL 1370, 00101 Helsinki   Sähköpostit: etunimi.sukunimi@isannointiliitto.fi Tietosuoja | Hallitse evästeasetuksia

Anna palautetta Yhteystiedot