Kaaos hallintaan Kaaos hallintaan Isännöinti-lehtiartikkeli 7.6.2019 Työtä on enemmän kuin ehtii tehdä ja pää kestää? Kaaoksen hallintaan on onneksi keinoja. Tamperelaisen Isännöintikeskus Hohtotalo Oy:n yrittäjä-isännöitsijä Susanna Neva ei ole kesäperjantaisin tavoitettavissa,...
Katso ja kyseenalaista Katso ja kyseenalaista Isännöinti-lehtiartikkeli 6.2.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Toni Ruhanen: Alan ongelmat voi ratkaista, kun näkee vähän vaivaa muutoksen eteen Toni Ruhanen: Alan ongelmat voi ratkaista, kun näkee vähän vaivaa muutoksen eteen Artikkelit 5.12.2018 -Moni asia on isännöintialalla parantunut ja isännöinti on ammattimaistunut. Esimerkiksi 20 vuotta sitten alalla oli vielä paljon omatoimi-isännöitsijöitä. Haasteita kuitenkin aiheutuu yhä siitä, että alalla...
Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen -aamiaisinfossa esiteltiin, miten hyvällä henkilöstökokemuksella on mahdollista kasvattaa asiakkuuden arvoa. Lisäksi käytiin läpi työntekijäkokemuksen johtamista, sekä asioiden mittaamisen tärkeyttä. Aamiaisinfon esitysmateriaalin voit ladata oikealla näkyvästä, oranssista "Lataa tiedosta tästä" -linkistä. Sisältö: Parempiin tuloksiin henkilöstöä kuunnellen
Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Digitaalisuus lisää asiakkaiden vaatimuksia Ajankohtaista 28.11.2018 Nokian ex-johtaja Anssi Vanjoki oli pääpuhujana isännöintialan digiseminaarissa lokakuussa. Muilta aloilta tutuksi tulleita asiointi- ja toimintatapoja halutaan myös asumisen palveluihin.
Työkalut: Taloyhtiöstrategia (lisäpalvelu) Työkalut: Taloyhtiöstrategia (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Taloyhtiöstrategia-jäsenohjeeseen liittyvät ladattavat työkalut. Hyödynnä työkalu tiedon hankintaan ja analysointiin sekä toimenpiteiden suunnitteluun. Sisältö: Työkalu: Tiedon hankinta ja analysointi Työkalu: Toimenpiteet (strategian toteuttaminen)
Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen -aamiaisinfon esitysmateriaalin. Tilaisuudessa käsiteltiin asiakkaan tarpeiden kartoitusta, hallitustyöskentelyn muokkaamista suunnitelmallisemmaksi, asukaskokemusta isännöinnin näkökulmasta sekä asiakkuuden seurantaa ja asiakastyytyväisyyden mittaamista. Materiaalin voit ladata oikealla näkyvästä oranssista "Lataa tiedosto"-linkistä. Sisältö: Asiakkuuksien suunnitelmallinen johtaminen
Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Materiaalit: Aamiaisinfo: Ketterän palvelukehittämisen abc (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Tältä sivulta löydät ketterän palvelukehittämisen abc -aamiaisinfon materiaalin. Aamiaisinfossa kerrottiin, miten päästä palveluiden kehittämisessä alkuun ja käytiin lyhyesti läpi mm. palveluiden innovointia, palvelukehittämisen malleja sekä ketteriä kehitysmenetelmiä. Lataa tilaisuuden materiaali klikkaamalla oikealta "Lataa tiedosto" -painiketta. Sisältö: Ketterän palvelukehittämisen abc
Muutoksiin valmis johtaja Muutoksiin valmis johtaja Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Kehitys ei valu ylhäältä alas Kehitys ei valu ylhäältä alas Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään