Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä Blogi 30.10.2017 NPS eli asiakastyytyväisyyttä mittaava Net Promoter Score on ollut yritysten käytössä jo pitkään. Vaikka tarjolle on tullut erilaisia versioita asiakaskokemuksen mittaamisesta, perus-NPS on edelleen parhaita...
Työn merkitys hukassa? Työn merkitys hukassa? Artikkelit 6.10.2017 Isännöintiliiton syksyn koulutusten teemana on työtyytyväisyys ja työhyvinvointi.
Työhyvinvointi ei vaadi Cooperia Työhyvinvointi ei vaadi Cooperia Artikkelit 6.10.2017 Fyysinen työkyky on tärkeä, mutta isännöintialalla tuloksessa näkyy enemmän korvien ja näppäimistön väli.
Isännöintiala elää henkilöstötuottavuudesta Isännöintiala elää henkilöstötuottavuudesta Blogi 22.9.2017 Johtaminen ja johtajuus ovat ilmiöitä, jotka suomen kielessä kuvataan usein sanan ”johtaminen” avulla. Englanniksi asiat eriytetään selkeästi ”management” ja ”leadership” sanojen kautta. Kun keskusteluun liitetään...
Nyt se on tutkittu: mitä isännöitsijä tekee? Nyt se on tutkittu: mitä isännöitsijä tekee? Tutkittua tietoa 6.9.2017 Suurin osa isännöitsijän työstä jää asiakkailta näkemättä. Isännöitsijät pitävät työnsä parhaina puolina itsenäisyyttä, monipuolisuutta ja ihmiskeskeisyyttä.
Rekrytoinnit ja johtaminen Rekrytoinnit ja johtaminen Sivu Isännöintiliitto auttaa isännöintiyritysten johtoa työntekijöiden rekrytoinneissa ja johtajien kouluttautumisessa.