Isännöintiliiton vuoden 2019 painopisteinä vaikuttaminen ja jäsenpalvelut Isännöintiliiton vuoden 2019 painopisteinä vaikuttaminen ja jäsenpalvelut Ajankohtaista 12.9.2018 Isännöintiliiton toimintasuunnitelmassa 2019 on jäsenten tukipalvelujen parantamista ja vaikuttamistyötä asumisen ja isännöinnin tulevaisuudesta.
Juha-Pekka Manninen: yhtenäiset toimintamallit antavat johtajalle aikaa Juha-Pekka Manninen: yhtenäiset toimintamallit antavat johtajalle aikaa Artikkelit 22.8.2018 Juha-Pekka Manninen on isännöintialan murroksen kasvatti. Nyt hän haluaa auttaa alan menestykseen Isännöintiliitosta käsin.
Johda prosesseja, niin johdat ihmisiä Johda prosesseja, niin johdat ihmisiä Blogi 15.8.2018 Isännöintialalla toimii paljon yrityksiä, joissa yhteisten prosessien ja toimintamallien määrittely on kesken tai tekemättä. Toisin sanoen yrityksen työntekijät saattavat tehdä samaa työtä eri tavoin ja...
Minä isännöintialan tulevaisuuden tekijänä? Minä isännöintialan tulevaisuuden tekijänä? Blogi 10.8.2018 Muutos sitä, muutos tätä, muutos tuota… Erilaisista muutoksista ja niiden vaikutuksista eri liiketoimintasektoreille on viime aikoina puhuttu niin paljon, että sana muutos aiheuttaa jo itsessään...
Ajatuksia isännöinnin johtamisesta Ajatuksia isännöinnin johtamisesta Artikkelit 8.8.2018 Ajatuksia isännöinnin johtamisesta -sarjassa esimiehet ja johtajat kertovat näkemyksiään johtamisesta muuttuvalla isännöintialalla.
Johtaja tarvitsee aikaa kehitystyölle Johtaja tarvitsee aikaa kehitystyölle Artikkelit 8.8.2018 Toimitusjohtaja Risto Pöysän mukaan alaiset saat innostettua mukaan kehityshankkeisiin, kun muistaa perustella muutokset kunnolla.
Parempi johtaminen parantaa isännöintiä Parempi johtaminen parantaa isännöintiä Blogi 25.6.2018 Tapasin toukokuussa isännöintiyritysten johtajia Helsingissä, Turussa, Tampereella, Oulussa ja Rovaniemellä. Keskusteluissa kärkenä oli isännöitsijöiden työhyvinvointi. Isännöinnin ammattilaiset -tutkimuksen mukaan kolmasosa isännöitsijöistä painii työssä jaksamisen kanssa.
Työntekijäkokemus on asiakaskokemusta tärkeämpää Työntekijäkokemus on asiakaskokemusta tärkeämpää Ajankohtaista 20.6.2018 Mikko Kemiläinen haluaa avata isännöintiyritysten johdon ajattelutapaa. Tärkeintä on ymmärtää, että johtaminen on palveluammatti.
Kuka isännöintiyritystä johtaa? Kuka isännöintiyritystä johtaa? Isännöinti-lehtiartikkeli 20.6.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Asumisen strateginen kehittäminen suomeksi Asumisen strateginen kehittäminen suomeksi Blogi 8.5.2018 Isännöintiliitto etsii tänä vuonna palkittavaksi ”asumisen strategisia kehittäjiä”. Heti kun valintakriteerit julkaistiin, sain sähköpostiini kysymyksen: Mitä asumisen strateginen kehittäminen tarkoittaa suomeksi? Hyvä kysymys. Sitä pohdin...