4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin 4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin Blogi 4.12.2018 Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...
Taloyhtiön viestinnän vuosikello (lisäpalvelu) Taloyhtiön viestinnän vuosikello (lisäpalvelu) Yleinen Tältä sivulta voit ladata pdf-muodossa Taloyhtiön viestinnän vuosikellon. Vuosikellon avulla voit suunnitella, aikatauluttaa ja mahdollisuuksien mukaan myös ajastaa vuodenkiertoon liittyvän viestinnän etukäteen. Sisältö: Taloyhtiön viestinnän vuosikello
Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Artikkelit 27.11.2018 Asukasviestinnän säännöllisyys ja 24/7 saatavilla oleva tieto miellyttävät isännöinnin asiakkaita. Vielä vuonna 2016 helsinkiläinen TVP-Isännöinti sai usein palautetta siitä, ettei isännöinti tiedota asukkaille riittävästi. Nyt...
Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Asumisen tietopankki 26.11.2018 Porvoolainen Isännöinti Taimi Oy panostaa voimakkaasti digitaalisuuteen. Taloyhtiösivuille asennettu Asumisen tietopankki onkin luonnollinen osa yrityksen asiakaspalvelua. – Haluamme olla yritys, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen heidän...
Taloyhtiöissä kova tarve sähköisille palveluille Taloyhtiöissä kova tarve sähköisille palveluille Ajankohtaista 25.10.2018 Taloyhtiöissä asuvat haluavat hoitaa asumiseensa liittyvät asiat sähköisesti eikä eri ikäluokkien välillä ole tässä eroja, paljastaa Isännöintiliiton tuore digiselvitys. − Yleisesti ajatellaan, että vanhemmissa ikäluokissa...
Kotitalo-media Kotitalo-media Sivu Kotitalo-media on taloyhtiöasumisen suunnannäyttäjä. Se tarjoaa konkreettisia ratkaisuja ja vinkkejä sekä ajankohtaisia asumisen puheenaiheita taloyhtiön hallitukselle, osakkaille ja asukkaille.
Jäsenohje: Kriisiviestintä Jäsenohje: Kriisiviestintä Jäsenohjeet Miksi kriisiviestintä pitää suunnitella? Miten kriisiviestintäsuunnitelma tehdään?
Esimerkki taloyhtiön kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Esimerkki taloyhtiön kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään Sisältö: Esimerkki taloyhtiön kriisiviestintäsuunnitelmasta
Esimerkki isännöintiyrityksen kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Esimerkki isännöintiyrityksen kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään Sisältö: Esimerkki isännöintiyrityksen kriisiviestintäsuunnitelmasta
Demo Viesti+: Tiedotemalli Taloyhtiön kausitiedote (lisäpalvelu) Demo Viesti+: Tiedotemalli Taloyhtiön kausitiedote (lisäpalvelu) Demo Tiedotemalli kuuluu Viestiplus-palvelun maksuttomaan kokeiluversioon. Sisältö: Tiedotemalli: Kausitiedote_marras-joulukuu