Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Artikkelit 27.11.2018 Asukasviestinnän säännöllisyys ja 24/7 saatavilla oleva tieto miellyttävät isännöinnin asiakkaita. Vielä vuonna 2016 helsinkiläinen TVP-Isännöinti sai usein palautetta siitä, ettei isännöinti tiedota asukkaille riittävästi. Nyt...
Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Asumisen tietopankki 26.11.2018 Porvoolainen Isännöinti Taimi Oy panostaa voimakkaasti digitaalisuuteen. Taloyhtiösivuille asennettu Asumisen tietopankki onkin luonnollinen osa yrityksen asiakaspalvelua. – Haluamme olla yritys, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen heidän...
Taloyhtiöissä kova tarve sähköisille palveluille Taloyhtiöissä kova tarve sähköisille palveluille Ajankohtaista 25.10.2018 Taloyhtiöissä asuvat haluavat hoitaa asumiseensa liittyvät asiat sähköisesti eikä eri ikäluokkien välillä ole tässä eroja, paljastaa Isännöintiliiton tuore digiselvitys. − Yleisesti ajatellaan, että vanhemmissa ikäluokissa...
Kotitalo-media Kotitalo-media Sivu Kotitalo-media on taloyhtiöasumisen suunnannäyttäjä. Se tarjoaa konkreettisia ratkaisuja ja vinkkejä sekä ajankohtaisia asumisen puheenaiheita taloyhtiön hallitukselle, osakkaille ja asukkaille.
Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohjeet Yrityksen asiakaslupaus ei ole vain sanahelinää, sillä se kertoo asiakkaalle mitä hän saa ostaessaan yrityksen tuotteita ja palveluita.
Jäsenohje: Kriisiviestintä Jäsenohje: Kriisiviestintä Jäsenohjeet Miksi kriisiviestintä pitää suunnitella? Miten kriisiviestintäsuunnitelma tehdään?
Esimerkki taloyhtiön kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Esimerkki taloyhtiön kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään Sisältö: Esimerkki taloyhtiön kriisiviestintäsuunnitelmasta
Esimerkki isännöintiyrityksen kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Esimerkki isännöintiyrityksen kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään Sisältö: Esimerkki isännöintiyrityksen kriisiviestintäsuunnitelmasta
Demo Viesti+: Tiedotemalli Taloyhtiön kausitiedote (lisäpalvelu) Demo Viesti+: Tiedotemalli Taloyhtiön kausitiedote (lisäpalvelu) Demo Tiedotemalli kuuluu Viestiplus-palvelun maksuttomaan kokeiluversioon. Sisältö: Tiedotemalli: Kausitiedote_marras-joulukuu
Demo Viesti+ Tiedotemalli Astianpesukone (lisäpalvelu) Demo Viesti+ Tiedotemalli Astianpesukone (lisäpalvelu) Demo Tiedotemalli kuuluu Viestiplus-palvelun maksuttomaan kokeiluversioon. Sisältö: Tiedotemalli: Astianpesukone Kuvitus: Astianpesukone