Ohjeita ja tietoa Isännöintipäivien näytteilleasettajille

Tervetuloa kanssamme rakentamaan vuoden tehokkainta tapahtumaa isännöinnin ammattilaisten tavoittamiseen.
Isännöintipäivät on kiinteistöalan vuoden ykköstapahtuma, joka kokoaa yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen. Tältä sivulta löydät kootusti näytteilleasettajien ohjeet. Ohjeet on jaoteltu seuraavasti:

  1. Näytteilleasettajat ja näyttelykartta
  2. Näyttelyn aukiolo
  3. Näyttelyn osoite
  4. Seminaarit
  5. Ilmoittautuminen näytteilleasettajaksi & iltajuhlalippu
  6. Näyttelyn aikataulu
  7. Somistus- ja purkuaikataulu tiivistetysti
  8. Somistaminen & Osaston siivous
  9. Purkaminen
  10. Valmisosastojen rakentaminen ja kalustevaraukset
  11. Turvallisuusohjeet
  12. Logistiikka
  13. Osastotarjoilut
  14. Näyttelyn drinkkiliput (Hartwall Arena)
  15. Iltajuhlan drinkkiliput (Apollo Live Club)
  16. Majoittuminen
  17. Liikenneyhteydet
  18. Opastus paikan päälle Helsingissä
  19. Pysäköinti
  20. Ilmoittautuminen tapahtumaan saavuttaessa
  21. Tapahtuma-alueella liikkuminen näyttelyn aikana
  22. Ruokailut näyttelyn aikana
  23. Yhteystiedot

 

Vaikuta, kohtaa ja näy Isännöintipäivillä!

Isännöintipäivillä kohtaat satoja potentiaalisia asiakkaita. Isännöintiliiton lisänäkyvyystuotteilla teet lähtemättömän vaikutuksen ja erotut paikalla olevista kilpailijoista! Varmista näkyvyytesi Isännöintipäivillä ja katso tapahtuman lisänäkyvyysvaihtoehdot sivuiltamme.

Lisänäkyvyys Isännöintipäivillä

 

Lataa materiaalit viestintään

Isännöintipäivien näyttely on erinomainen paikka tavoittaa isännöintialan päättäjät. Etukäteen viestimällä varmistat, että asiakkaasi tietävät yrityksenne olevan tapahtumassa mukana. Sivuiltamme löydät eri tapoja, joilla voit viestiä asiakkaillesi etukäteen.

Lataa materiaalit viestintään täältä

1. Näytteilleasettajat

Voit tutustua Isännöintipäivien 2019 näytteilleasettajiin sivuillamme. Sivulta voit tarkistaa myös oman yrityksenne osastonumeron. Isännöintipäivien näyttelykartan löydät alta.

 

Tutustu Isännöintipäivien näytteilleasettajiin

 

 

 

2. Näyttelyn aukiolo

Isännöintipäivien näyttely on kaksipäiväinen ja avoinna:

Tiistaina 17.9.2019 kello 17.00-20.00

Keskiviikkona 18.9.2019 kello 09.00–16.00 

Näyttely avautuu tiistaina, jolloin näyttelyssä järjestetään avajaisjuhla. Avajaisjuhlan aikana ei ole seminaareja. Keskiviikkona näyttely on auki koko päivän ja samalla osallistujille järjestetään seminaareja. Torstaina ei ole näyttelyä.

3. Osoite

Isännöintipäivien näyttelyn tapahtumapaikkana toimii Hartwall Arena. Tapahtumapaikan osoite on:

Hartwall Arena
Areenankuja 1
00240 Helsinki

Näyttely järjestetään Hartwall Arenan jäätasolla. Hartwall Arenan katsomot ovat Isännöintipäivien ajan poissa käytöstä. Voit katsoa oheisista linkeistä yleisen pohjakuvan Arenasta. Täältä näet ulkokartan Hartwall Arenan alueesta.

4. Seminaarit

Tiistaina 17.9. Isännöintipäivien tapahtumakumppanit järjestävät ekskursioita sekä luentoja Hartwall Arenan Niemi Centerissä kello 13.30-16.45. Näyttely on ekskursioiden ja luentojen aikana vielä kiinni. Näyttely avautuu kello 17.00, kun kaikille yhteinen avajaisjuhla alkaa näyttelyssä.

Keskiviikkona 18.9. seminaarit järjestetään Hartwall Arenan Niemi Centerissä ja Platinum-ravintolassa. Avaus- ja lopetuspuheenvuorot pidetään näyttelyssä ja muut puheenvuorot erilisissä luentosaleissa. Aamiais- lounas- ja kahvitarjoilut järjestetään näyttelytilassa. Osin porrastetut seminaarit takaavat sen, että kävijöitä riittää näyttelyyn tasaisesti.

Seminaarit jatkuvat vielä torstaina 19.9. Tennispalatsissa Helsingissä. Torstaina ei ole näyttelyä.

5. Ilmoittautuminen näytteilleasettajaksi

Kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ennakkoilmoittautua sähköisellä lomakkeella 20.8.2019 mennessä. Jokaisen näytteilleasettajan tulee ilmoittautuessaan valita, osallistuuko hän näyttelyyn tiistaina 17.9., keskiviikkona 18.9. vai molempina päivinä. Näytteilleasettajamaksu kattaa ruokailut näyttelyn aikana.

Näytteilleasettajamaksu

  • Yhden päivän näytteilleasettajamaksu (joko tiistai 17.9. tai keskiviikko 18.9.)
    • 45€ per henkilö (+alv 24%)
  • Kahden päivän näytteilleasettajamaksu (tiistai-keskiviikko 17.-18.9.)
    • 80€ per henkilö (+alv 24%)
  • 1 päivän näytteilleasettajamaksu tiistai 17.9. sisältää iltapäivällä kahvit sekä avajaisjuhlan aikana monipuolisen buffet-ruokailun ja lasin kuohuvaa
  • 1 päivän näytteilleasettajamaksu keskiviikko 18.9. sisältää aamupalan, lounaan ja iltapäiväkahvitarjoilun
  • 2 päivän näytteilleasettajamaksu (tiistai-keskiviikko 17.-18.9.) sisältää tiistaina 17.9. iltapäivällä kahvit, avajaisjuhlan aikana monipuolisen buffet-ruokailun ja lasin kuohuvaa sekä keskiviikkona 18.9. aamupalan, lounaan ja iltapäiväkahvitarjoilun

Iltajuhlalippu

  • Isännöintipäivien iltajuhla, 18.9.2019, Apollo Live Club
    • Iltajuhlalippu 75€ per henkilö (+alv 24%)
  • Iltajuhlalippu sisältää:
    • Pääsyn tapahtuman viralliseen iltajuhlaan Apollo Live Clubille
    • Buffet-ruokailun, alkumaljan ja kaksi drinkkilippua
    • Erinomaisia tilaisuuksia verkostoitumiseen seminaarivieraiden kanssa
    • Huippuohjelman iltajuhlassa, illan pääesiintyjänä Virve “Vicky” Rosti!
  •  Iltajuhlaan 18.9.2019 voivat osallistua vain henkilöt, jotka työskentelevät yrityksessä, joka on näytteilleasetettajana Isännöintipäivillä
  • Voit halutessasi tilata drinkkilippuja yrityksellesi suoraan Apollosta viimeistään kaksi viikkoa ennen tilaisuutta. Tilaa drinkkiliput lähettämällä viestiä osoitteeseen: info@apolloliveclub.fi. Drinkkilippujen laskutus hoidetaan suoraan Apollon kanssa. (Lisätietoja kohdasta 15. Iltajuhlan drinkkiliput)

Ilmoittaudu näytteilleasettajaksi täällä

Osallistumisehdot

Kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ilmoittautua etukäteen näytteilleasettajiksi. Vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan.

Isännöintipäivien näyttelyyn voi osallistua enintään:

  • 5 henkilöä perusosaston varanneesta yrityksestä
  • 7 henkilöä Premium-osaston varanneesta yrityksestä
  • 8 henkilöä Premium Plus -osaston varanneesta yrityksestä näytteilleasettajayrityksestä.

Poikkeuksena ovat tapahtumakumppaneiden edustajat. Mikäli näytteilleasettajayritys haluaa kasvattaa osastonsa osallistujamäärää, lisähenkilöistä veloitetaan erillinen maksu.

Näytteilleasettajien tulee työskennellä osaston varanneessa yrityksessä. Huomioithan, että Isännöintipäivien seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet henkilöt.

Näytteilleasettajilla on mahdollisuus osallistua Isännöintipäivien iltajuhlaan. Iltajuhlaan 18.9.2019 voivat osallistua vain henkilöt, jotka työskentelevät yrityksessä, joka on näytteilleasetettajana Isännöintipäivillä.

Näytteilleasettajien osallistumismaksut laskutetaan 20.8.2019 mennessä ilmoitettujen henkilömäärien perusteella. Laskutuksen jälkeen tapahtuvista mahdollisista peruutuksista ei palauteta osallistumismaksua. Henkilövaihdokset ovat mahdollisia 31.8.2019 asti.

Voit ilmoittaa kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tiedot samaan aikaan valitsemalla alta “Lisää uusi osallistuja”. Täytäthän kaikki tiedot huolellisesti, sillä lomakkeeseen täytetyt nimi- ja yritystiedot siirtyvät suoraan näytteilleasettajakorttiin.

Näytteilleasettajailmoittautumisen laskutus- ja peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi perua veloituksetta 1.8.2019 saakka. 2.8.-20.8.2019 perutuista ilmoittautumisista veloitetaan 50% osallistumismaksusta järjestelykuluina. 20.8.2019 jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan riippumatta peruutuksen syystä. Mikäli henkilö jää saapumatta tilaisuuteen, veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan. Estyneen henkilön tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen osallistuja samasta yrityksestä 31.8.2019 saakka. Liput laskutetaan elokuussa 2019.

Ilmoittautumalla hyväksyt osallistumis-, laskutus- ja peruutusehdot.

 

6. Näyttelyn aikataulu

Maanantai 16.9.

09.00 – 20.00 Osastojen rakennus

Tiistai 17.9.

08.00 – 12.00 Osastojen rakennus
12.00 – 16.30 Näytteilleasettajien ilmoittautuminen
12.00 – 16.45 Osastojen somistus
17.00 Näyttely avautuu
17.00 – 20.00 Näyttely auki, avajaisjuhla näyttelyssä
20.00 -> Mahdollinen osastosiivous

Keskiviikko 18.9.

07.30 – 09.00 Osastojen somistus ja mahdollinen osastosiivous
07.30 – 09.00 Näytteilleasettajien ilmoittautuminen
09.00 Näyttely aukeaa
16.00 Näyttely sulkeutuu
16.00 – 17.00 Näyttelyn somistuksien purkaminen
16.00 – 23.00 Näyttelyn purku

Torstai 13.9.

Ei näyttelyä, Isännöintipäivät 2019 jatkuvat seminaareilla Tennispalatsissa.

7. Somistus- ja purkuaikataulu tiivistetysti

Somistusaika Näyttely avoinna Purkuaika
Ti 17.9. kello 12.00 – 16.45 Ke 18.9. kello 09.00 – 16.00 Ke 18.9 kello 16.00 – 17.00 (somistuksien purkaminen)
Ke 18.9. kello 07.30 – 09.00 Ke 18.9 kello 16.00 – 23.00 (osastojen purkaminen)

8. Somistaminen

Valmisosastojen somistusajat ovat tiistaina 17.9. kello 12.00 – 16.45 ja keskiviikkona kello 07.30 – 09.00. Osastoja voi somistaa näiden aikojen puitteissa vapaasti. Osastoja voivat tulla rakentamaan ja somistamaan myös henkilöt, jotka eivät ole tulossa näytteilleasettajiksi. Kaikkien rakentajien, jotka eivät toimi näytteilleasettajina, tulee olla poistuneita näyttelystä tiistaina 17.9. kello 16.45 mennessä ja keskiviikkona kello 09.00 mennessä, kun näyttely aukeaa.

Kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.

Osaston siivous

Osastosiivoukset tulee tilata WS-Expo Groupilta. Osastosiivoukselle voi olla tarvetta tiistaina 17.9. rakentamisen ja/tai avajaisjuhlan jälkeen sekä keskiviikkona 18.9. osaston purkamisen aikana. Huomioittehan myös, että halliin ei voi jättää mitään purkuajan jälkeen. Osastosiivoukset voi tilata suoraan WS-Expon Saima Koskikalliolta, 041 5370 114saima.koskikallio@wsexpogroup.fi.

9. Purkaminen

Osastojen purkuaika on keskiviikkona 18.9. kello 16.00 – 23.00. Osastojen purkaminen tulee aloittaa heti tapahtuman päätyttyä kello 16.00. Valmisosastojen somistukset tulee purkaa kello 16.00-17.00 välisenä aikana.

Osastojen purkuaika on tiivis ja osastot tulee purkaa niin, että näyttelyalueen laidoilla olevat osastot puretaan ensin. Osastot tulee olla purettuna mahdollisimman pitkälle klo 19.00 mennessä.

Mikäli osastonne rakentaa joku muu yritys kuin WS-Expo, tiedotattehan osastoa rakentavaa yritystä, että osaston purku tulee tehdä mahdollisimman pitkälle kello 16.00-19.00 välisenä aikana. Osastot tulee olla purettuna kokonaan kello 23.00 mennessä.

Huomioittehan myös, että halliin ei voi jättää mitään purkuajan jälkeen.

Saima Koskikallio, WS-Expogroup Oy Ltd

041 5370 114

saima.koskikallio@wsexpogroup.fi

10. Valmisosastojen rakentaminen ja kalustevaraukset

Näyttelyn rakentajana toimii WS-Expogroup. WS-Expogroup vastaa valmisosastojen toteuttamisesta, kalustevarauksista, mahdollisista lisätilauksista, sekä näyttelyalueen yleisestä koordinoinnista (yhteystiedot ovat kohdassa Purkaminen). Jos haluat hankkia kalusteita osastolle (esim. pystypöytä, baarituoli, näyttö, esiteteline), ole yhteydessä WS-Expon Saima Koskikallioon (kts. yhteystiedot yltä).

Voit tilata osastollenne kalusteita, somisteita ja printtimateriaaleja täyttämällä tilauslomake ja lähettämällä täytetty lomake Saima Koskikalliolle osoitteeseen saima.koskikallio@wsexpogroup.fi. Tilausten viimeinen normaalihintainen tilauspäivä on 19.8.2019. Tämän jälkeen tehtäviin tilauksiin tulee 30% lisätilausmaksu.

Valmisosastot: 4 m2, 10 m2 ja 14 m2

  • Perusosaston (4 m2) koko on 2 x 2 metriä
  • Premium-osaston (10 m2) koko on 2 x 5 metriä
  • Premium Plus -osaston (14 m2) koko on 2 x 7 metriä

Kaikki valmisosastot sisältävät:

  • Seinärakenteet osastojen taakse ja naapuria vasten, avoimilla sivuilla otsalaudat
    • Seinät on valmistettu helmenharmaasta messuprofiilista
    • Yhden seinäelementin pinta-ala on 95 x 238 cm (sekä 4 m2 osastossa että 10 m2 osastossa)
    • Seinäpinnoille on mahdollista tilata esimerkiksi logoteippauksia tai kuvatulosteita. Myös koko seinän peittävät suurtulosteet ovat mahdollisia.
  • Otsalaudat, 1-3 kappaletta, määrä riippuu paikasta
    • Yrityksen nimen tai logon painatus yhteen otsalautaan (fonttina Arial, musta, ellei muuta fonttitietoa anneta)
  • Huopamatto: koko näyttelyalueella (sekä osastot että käytävät) on valmiina tummanharmaa huopamatto
    • Lisämaksusta on mahdollista tilata omalle osastolle messumaton päälle toinen matto useista värivaihtoehdoista. Tilaukset tulee tehdä WS-Expogroupilta. Huomioittehan, että matto tulee kiinnittää alueella olevan messumaton päälle.
  • Jokaiselle osastolle kuuluu virransyöttö (8A, 230V). Mikäli tarvitsette suuremman sähkönsyötön, sen voi tilata WS-Expogroupilta.
  • Perusvalaistus kuuluu osaston hintaan
    • Perusosastot (4 m2): 2 kpl valoja
    • Premium-osastot (10 m2): 5 kpl valoja
    • Premium Plus-osastoille (14 m2): 7 kpl valoja
  • Osastolle voi tilata tasoa parantavia lisäpaketteja, tai yksittäisiä tuotteita, kuten näytön
  • WS-Expogroup on teihin pian yhteydessä osastoihin liittyvissä asioissa

Ripustaminen ei ole lähtökohtaisesti sallittua näyttelyalueella. Mikäli teillä olisi kuitenkin mielessä pieniä ripustuksia, ottakaa etukäteen yhteyttä WS-Expogroupiin asian tiimoilta.

Mikäli haluaisitte rakentaa osastollenne standardikorkeutta korkeampia rakennelmia, ottakaa yhteyttä etukäteen WS-Expogroupin Saima Koskikallioon, 041 5370 114saima.koskikallio@wsexpogroup.fi

Havainnekuva 4 m2 osastosta

Havainnekuva 10 m2 osastosta

Tapahtumakumppanien osastot:

Tapahtumakumppanien osaston koko on 5 x 4 metriä. Teihin ollaan yhteydessä osastoihinne liittyvissä asioissa.

11. Turvallisuusohjeet

Näytteilleasettajien ja messurakentajien tulee sitoutua noudattamaan alla olevia turvallisuusohjeita. Mahdollisen turvallisuustarkastuksen yhteydessä näytteilleasettajat ovat velvollisia noudattamaan viranomaisen antamia kehotuksia ja määräyksiä.

Messurakenteet ja näyttelyosastojen sisustaminen:

Toimitathan tiedon messurakentajasta (jos muu kuin WS-Expogroup) ja messurakennesuunnitelman Inka Kovaselle, inka.kovanen@isannointiliitto.fi 20.8.2019 mennessä. Toimitattehan turvallisuusohjeistuksen tiedoksi myös messurakentajallenne.

Tapaturmien välttäminen:

  • Suojataan kulkureiteillä ja uloskäytävillä olevat kaapelit ja johdot.
  • Tarkkaile tapahtuma-alueella kompastumis-, liukastumis- ja kaatumisvaaroja, kuten kulkureiteillä olevia sähköjohtoja sekä lattian ja rakenteiden liukkautta ja epätasaisuutta jne. Estä liikkuminen vaarallisella alueella ja korjaa puute mahdollisuuksien mukaan.

Paloturvallisuus:

  • Tarkastetaan sähkölaitteet ja -asennukset ennen käyttöönottoa. Vialliset laitteet poistetaan käytöstä.
  • Suoritetaan jatkuvaa valvontaa omalla näyttelyalueella.
  • Kaikkien sisusteiden ja rakenteiden tulee olla paloturvallisia (syttyvyysluokitus SL1, DIN4102 B1 tai vastaava). Sisusteita ovat esimerkiksi verhot ja muut riippuvat tekstiilit ja kankaat, banderollit, pehmustetut istuinhuonekalut, irtomatot sekä muut käyttötapansa ja -materiaalinsa puolesta näihin rinnastettavat tuotteet. Rakenteista ja somistusmateriaalista tulee olla palosuojaustodistukset.
  • Varmista, että poistumisreitit sekä kulkureitit ovat oman näyttelyalueen osalta esteettömät.
  • Tapahtumaan ei saa tuoda vaarallisia kemikaaleja.

12. Logistiikka

Hallista löytyy veloituksetta lainaksi kaksi trukkia sekä kärryjä, joilla tavarat voi kuljettaa osastoille. Näyttelyalueen lattia on keskeltä vanerilla peitetty jää sekä reunoilta vanerilla ja muovisilla lattiaelementeillä peitetty betonilattia. Näyttelyalueelle ei ole mahdollista ajaa autolla sisään. Hallin oviaukolle autolla ajo on mahdollista tavaroiden purkamisen ajaksi.

13. Osastotarjoilut

Näyttelyn kaikesta ruoka- ja juomatarjoilusta vastaa Restel Oy. Kaikki osastoille tilattavat ruoka- ja juomatuotteet tulee tilata Restelin kautta. Näyttelyyn ei ole sallittua tuoda mitään muualta tilattuja ruoka- tai juomatarjoiluja. Poikkeuksena tästä ovat logokäärelliset makeiset, joiden tuominen näyttelyyn on sallittua. Huomioittehan, että esimerkiksi logollisia pullovesiä tai logollisia oluita ei ole sallittua tuoda näyttelyyn.

Osastotarjoiluvaihtoehdot löydät täältä. Tarjoiluvaihtoehdoista voit kysyä tarkempia tietoja Restel Oy:n Helena Vesalta.

Osastotarjoilut tulee tilata täyttämällä Isännöintipäivien messuosastotarjoilujen tilauslomake ja lähettämällä lomake sähköpostitse osoitteeseen:

ravintolat.hartwallarena@restel.fi.

Voit tilata tarjoiluja sekä ensimmäiseen että toiseen seminaaripäivään. Osastotarjoilut tulee tilata viimeistään 2.9.2019.

Laskutusta varten tulee Restelin kanssa tehdä laskutussopimus. Tarjoiluvaihtoehdoista voit kysyä tarkempia tietoja Restel Oy:n Helena Vesalta. Mikäli teillä on erityistoiveita tai -tarpeita osastotarjoiluihinne liittyen, olkaa myös tällöin yhteydessä Restelin Helena Vesaan.

Helena Vesa, Restel Oy

040 738 2481

helena.vesa@restel.fi

14. Näyttelyn drinkkiliput (Hartwall Arena)

Restelin kautta on mahdollista tilata drinkkilippuja näyttelyyn. Drinkkiliput toimivat sekä avajaiskarnevaalin aikana että keskiviikon näyttelypäivänä Hartwall Arenan näyttelyalueen baareissa. Drinkkilippuja myydään 10 kappaleen arkeissa. Minitilaus on yksi (1) arkki. Näyttelyn drinkkiliput käyvät vain Isännöintipäivien näyttelyssä Hartwall Arenalla.

Drinkkiliput voi tilata ennakkoon täyttämällä drinkkilippujen tilauslomake ja lähettämällä se osoitteeseen:  ravintolat.hartwallarena@restel.fi

Drinkkiliput tulee tilata viimeistään 10.9.2019. Drinkkiliput voi noutaa Isännöintipäivien infopisteestä. Lippujen tilaamista varten tulee tehdä laskutussopimus Restelin kanssa, jotta liput voidaan jälkilaskuttaa.

15. Iltajuhlan drinkkiliput (Apollo Live Club)

Apollo Live Clubin iltajuhlaan voi tilata erillisiä drinkkilippuja suoraan Apollo Live Clubilta. Huomioithan, että Isännöintipäivien näyttelyyn hankitut drinkkiliput eivät ole käypiä enää Apollo Live Clubilla järjestettävässä iltajuhlassa.

Voit tilata drinkkilippuja lähettämällä viestiä osoitteeseen: info@apolloliveclub.fi. Iltajuhlan drinkkiliput tulee tilata viimeistään 2.9.2019. Drinkkilippujen laskutus hoidetaan suoraan Apollon kanssa.

16. Majoittuminen

Isännöintipäivien ajaksi on varattu huonekiintiöitä hotelleista Helsingin keskustasta ja Pasilasta. Majoitusvaihtoehdoista löydät lisätietoa sivuiltamme. Muistathan varata huoneen omatoimisesti. Osa huonekiintiöistä on jo varattu ja samoihin aikoihin Helsingissä järjestetään muita tapahtumia, joten majoituksen varaaminen ajoissa on suositeltavaa.

17. Liikenneyhteydet

Hartwall Arena sijaitsee Helsingin Länsi-Pasilassa Veturitien ja Hakamäentien risteyksessä. Hartwall Arenalle pääsee parhaiten junalla. Kaikki lähi- ja kaukojunat pysähtyvät Pasilan juna-asemalla, josta Hartwall Arenalle on noin 10 minuutin kävelymatka. Helsingin keskustasta Hartwall Arenalle pääsee parhaiten saapumalla Helsingin rautatieasemalta lähtevillä lähijunilla Pasilaan (junamatkan kesto noin 5 minuuttia) ja kävelemällä Pasilan juna-asemalta Hartwall Arenalle (kävelyn kesto noin 10 minuttia). Täältä näet ulkokartan Hartwall Arenan alueesta.

Autolla Hartwall Arenalle pääsee Helsingin sisääntuloteiltä parhaiten Hakamäentietä, jolle pääsee Lahdentieltä Koskelantien liittymästä ja Hämeenlinnantieltä Ruskeasuolta. Helsinki-Vantaan lentoasemalta Hartwall Arenalle on noin puolen tunnin ajomatka. Tarkemman tulo-ohjeen Hartwall Arenalle löydät täältä.

18. Opastus paikan päälle Helsingissä

Hartwall Arenalle löytää Helsingin kaupunkialueelta seuraamalla ensin ”Länsi-Pasila” -opasteita.

19. Pysäköinti

Hartwall Arenan alueella on 1500 pysäköintipaikkaa. Pysäköinti maksaa erikseen. Pysäköinti maksetaan saavuttaessa käteisellä tai kortilla pysäkönninohjaajille tai automaattiin.

Apollo Live Clubin ympäristössä Helsingin keskustassa on useita maksullisia pysäköintihalleja.

20. Ilmoittautuminen tapahtumaan saavuttaessa

Saapuessasi Isännöintipäiville nouda näytteilleasettajakorttisi pääaulan infopisteessä. Kaikkien näyttelyssä yritystä edustavien nimikyltit luovutetaan ensimmäisenä paikalle saapuvalle. Näytteilleasettajakortit voi noutaa joko tiistaina tai keskiviikkona.

21. Tapahtuma-alueella liikkuminen näyttelyn aikana

Näytteilleasettajilla on täysi vapaus liikkua tapahtuma-alueella tapahtuman aikana. Rohkaisemmekin näytteilleasettajia verkostoitumaan tapahtuman ajan koko tapahtuma-alueella. Huomioittehan kuitenkin, että seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet vieraat.

22. Ruokailut näyttelyn aikana

Kaikki tapahtuman ruokailut katetaan näyttelyalueelle. Tapahtumaan osallistuvat näytteilleasettajat saavat ruokailla näistä pisteistä näyttelyalueella. Näytteilleasettajille kuuluu tiistaina kahvit ja avajaisjuhlan aikana monipuolinen buffet-ruokailu sekä lasi kuohuvaa ja keskiviikon näyttelypäivänä aamupala, lounas ja iltapäiväkahvi.

23. Yhteystiedot

Mikäli teillä on kysyttävää Isännöintipäivien näyttelystä tai näyttelyn käytännön asioista, autan oikein mielelläni.

Hilla Ronkainen, tapahtumakoordinaattori, Isännöintiliitto

p. 045 233 9063

hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi