.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
Siirry sisältöön
Isännöintiliitto
.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
  • EN
  • Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
  • Mitä on isännöinti?
  • Isännöintiliitto vaikuttaa
  • Palvelut ammattilaisille
  • Palvelut johdolle
  • Tapahtumat ja koulutukset
  • Blogi
  • Tutustu meihin

Asiakastyytyväisyys

Valitulla asiasanalla löytyi 50 tulosta.

  • Kaikki 50
  • Jäsenohjeet 1
  • Isännöinti-lehti 9
  • Koulutusaineistot 2
  • Webinaarit 7
  • Blogi 24
↓ Näytä aikajärjestyksessä
4 hyvää syytä panostaa taloyhtiön sähköiseen asukasviestintään

4 hyvää syytä panostaa taloyhtiön sähköiseen asukasviestintään

Kumppanisisältö 17.1.2022

Asukastyytyväisyyden kannalta taloyhtiön viestinnän onnistuminen on ratkaisevaa. Kun aikaisemmin satunnaiset postiluukusta toimitetut tiedotteet saattoivat riittää, kaipaa paljon liikkuva nykyasukas mahdollisuutta päästä tarvittaviin tietoihin käsiksi myös kesämökiltä tai vaikka autosta käsin.

4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin
Kirjoittajan paikkakuva

4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin

Blogi 4.12.2018

Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...

Airbnb:ltä kaivataan luotettavampaa asiakaskokemusta
Kirjoittajan kuva

Airbnb:ltä kaivataan luotettavampaa asiakaskokemusta

Blogi 11.7.2017

Jakamistalouden suurten pelureiden kuten Airbnb:n ja Uberin kasvu ei ole ollut täysin kivutonta, eikä kasvukipujen voi vieläkään sanoa olevan täysin ohi. Uber tilasi itselleen kyydin...

Aluehuoltoyhtiö tuuletti ilmettään

Aluehuoltoyhtiö tuuletti ilmettään

Isännöinti-lehtiartikkeli 7.10.2019

Hakunilan Huolto teki brändiuudistuksen, ja uusi Asuma Palvelut kehittää toimintaansa asiakaspalaute edellä. Vantaalaisen Hakunilan Huollon asiakkaat ovat totutelleet tänä vuonna uuden näköiseen yritykseen. Vaikka Kaupparekisterissä...

Asiakaskokemuksen mittari

Asiakaskokemuksen mittari

Sivu

Asiakaskokemuksen mittarilla isännöinnin asiakkaat pääsevät arvioimaan isännöintipalvelun laatua ja ominaisuuksia. Auktorisoitujen isännöintiyritysten tulee laatia tutkimus säännöllisesti, mutta myös muiden isännöintiyritysten kannattaa mitata palvelunsa tasoa ja kehitystä.

Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa
Kirjoittajan kuva

Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa

Blogi 9.11.2020

Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton yhdessä tekemä laaja Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus kertoo, että valtaosa isännöinnin asiakkaista on tyytyväisiä ja ala saa hyviä arvosanoja. Korkeita arvosanoja saa...

Asiakkaat ovat tyytyväisiä isännöintiin – vai ovatko?
Kirjoittajan kuva

Asiakkaat ovat tyytyväisiä isännöintiin – vai ovatko?

Blogi 18.3.2019

Kun taloyhtiön hallituksen jäsenenä kysyin suositteluja hyvistä isännöitsijöistä suhteellisen laajalta kontaktiverkostoltani, en saanut yhtäkään. Päinvastoin. Normaali vastaus oli, että ”älä ota ainakaan meidän taloyhtiömme isännöitsijää”....

Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta
Kirjoittajan kuva

Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta

Blogi 17.1.2018

Palveluiden digitalisoimisen pitäisi tarkoittaa parempia palveluita. Siis kokonaisuudessaan. Kun asiakas voi hoitaa rutiiniluonteisia asioita näppärästi sähköisesti tai asiakaspalvelun kautta, vapautuu aikaa hoitaa henkilökohtaisemmin ja paremmin...

Inhimillisyyttä ei saa hukata tästä

Inhimillisyyttä ei saa hukata tästä

Isännöinti-lehtiartikkeli 20.6.2018

Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään

Innostu asukasviestinnästä

Innostu asukasviestinnästä

Isännöinti-lehtiartikkeli 2.4.2019

Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään

  • Siirry sivulle: 1
  • Siirry sivulle: 2
  • Siirry sivulle: 3
  • …
  • Siirry sivulle: 5
  • Seuraavat

Sisältöjä Isännöintiliiton medioista

Suosittuja aihesanoja

Ajankohtaista Arki Asiakastyytyväisyys Asukas Häiritsevä elämä Isännöintiliitto Isännöintipäivät Johtaminen Jäsen Korjaukset&remontit Laki Laki ja järjestys Liittokokous Nimitys Talous Vahingonkorvaus Vahingot Vastuullisuus
Tilaa RSS-syöte: Asiakastyytyväisyys
  • Isännöintiliitto Facebookissa Isännöintiliitto Facebookissa
  • Isännöintiliitto Twitterissä Isännöintiliitto Twitterissä
  • Isännöintiliitto Youtubessa Isännöintiliitto Youtubessa
  • Isännöintiliitto LinkedInissä Isännöintiliitto LinkedInissä
  • Isännöintiliitto SlideSharessa Isännöintiliitto SlideSharessa

ISÄNNÖINNIN JA ASUKKAIDEN ASIALLA

Isännöintiliitto on isännöintialan yhteinen asiantuntijuuden kehittäjä ja etujärjestö. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua.

Isännöintiliitto vaikuttaa välillisesti kaikkien kerros- ja rivitaloissa asuvien 2,7 miljoonan suomalaisen elämään. Tuemme isännöintialan kehitystä ja jäsenyrityksiä toimintansa parantamisessa.

Isännöintiliittoon kuuluu yli 500 jäsenyritystä ja 21 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu noin 4/5 Suomen isännöinnistä.

  • Jäsenyhdistykset
  • Jäsenyritykset
Isännöintiliiton blogi Kotitalolehti.fi Haeisannointia.fi Hyvä johtaja -blogi
Isännöinnin uusi aika
  • Lait & Määräykset
    • Laki
    • Tupakka
    • Yhtiökokous
  • Jäsenpalvelut
    • Ajankohtaista
    • Hallitus
    • Jäsenyys
    • Jäsenyhdistys
    • Palveluverkosto
    • Tutkimus
    • Työryhmä
  • Liiketoiminta
    • Digi
    • Viestintä
  • Asuminen
    • Isännöitsijäntodistus

Isännöintiliiton toimisto sijaitsee Kampissa Helsingissä.   Postiosoite: PL 1370, 00101 Helsinki   Sähköpostit: etunimi.sukunimi@isannointiliitto.fi Tietosuoja | Hallitse evästeasetuksia

Anna palautetta Yhteystiedot