Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Sinun asiakkaasi eivät ole sinun Blogi 10.3.2017 Nykyasiakas on tottunut järkyttävään määrään markkinointia ja myyntiä, vaikka isännöintialalla markkinointia vielä arastellaankin. Kilpailijoiden markkinoinnin murehtimisen sijaan kehottaisin isännöintiyrityksiä miettimään omia asiakkuuksiaan ja niiden hoitoa....
Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta Terveisiä isännöinnin tulevaisuudesta – isännöinnin ammattilainen haaveilee kumppanuudesta Blogi 22.5.2023 ”Täällä isännöinti tuntuu hyvältä.” ”Meidän ammattimme nähdään arvokkaana työnä taloyhtiön eteen, ei pelkkänä kustannuksena.” Näin isännöintialan ammattilaiset kirjoittivat, kun pyysimme heitä kuvittelemaan itsensä 10–15 vuoden...
Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Asukkaiden ja hallitusten mielipiteet ovat kullanarvoisia taloyhtiöiden ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä. Jotta arjen sujuminen, asumismukavuus ja palveluiden laatu paranisivat, kannattaa kysyä asukkailta ja hallituksilta säännöllisesti. Isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä myös oman henkilökunnan mielipiteillä on merkitystä: toimiiko johtaminen, onko työmäärä sopiva ym. Sisältö: Työkalu: Asukastyytyväisyyskyselyn kysymykset Työkalu: Asiakaskokemuskyselyn kysymykset Työkalu: Taloyhtiön strategiakyselyn kysymykset Työkalu: Henkilöstökokemuskyselyn kysymykset
Vastuullisuus Vastuullisuus Sivu Isännöintiliiton uudessa strategiassa korostuu luottamuksen rakentaminen ja vastuullisuus. Olemme tukeneet alan vastuullisuutta esimerkiksi uusimalla eettiset ohjeet ja valvontajärjestelmän sekä tuottamalla koulutuksia ja opasmateriaaleja.
Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Blogi 22.5.2019 Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....
Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä Blogi 30.10.2017 NPS eli asiakastyytyväisyyttä mittaava Net Promoter Score on ollut yritysten käytössä jo pitkään. Vaikka tarjolle on tullut erilaisia versioita asiakaskokemuksen mittaamisesta, perus-NPS on edelleen parhaita...
Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Blogi 8.6.2021 Ajanpuute on usein kuultu syy sille, miksi yritys ei ole somessa. Hyvänä kakkosena – ja ehkä alitajuisesti jo ykkösenä – on pelko somekohuista tai laajalle leviävästä...
Webinaari: Isännöinnin asiakaskokemus – toimialan tulokset ja mittaamisen ABC Webinaari: Isännöinnin asiakaskokemus – toimialan tulokset ja mittaamisen ABC Webinaarit ja videot 16.12.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Webinaari: Miten käsittelet vaikean asiakastilanteen – konkreettiset keinot ja vinkit Webinaari: Miten käsittelet vaikean asiakastilanteen – konkreettiset keinot ja vinkit Webinaarit ja videot 28.5.2024 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Webinaari: Tunteet huomioiva asukasviestintä Webinaari: Tunteet huomioiva asukasviestintä Webinaarit ja videot 9.5.2024 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään