Tutustu Isännöintiliiton palkintojen finalisteihin 2018

Tarkemmat esittelyt tämän vuoden Isännöintiliiton palkinto-kisan finalisteista löytyvät nyt palkintojen shortlistalta ja tämän uutisen lopusta. Tutustu finalisteihimme ja tule jännittämään lopullisen voittajan julkistusta Isännöintipäivien iltajuhlaan 12.9., Lahden Sibeliustaloon. Juhlavan gaalan juontaa televisiostakin tuttu Kirsi Alm-Siira. Nimien selvittyä voittajat julkistetaan myös Isännöintiliiton Uutishuoneella ja SoMe-kanavilla.

Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alalla ansioituneita isännöintiyrityksiä, isännöitsijöitä ja isännöintitekoja. Tämän vuoden palkintojen teemoina olivat asiakkaiden kuuntelu ja asumisen strateginen kehittäminen.

Vuoden 2018 palkinto-finalistit ovat:

Isännöintiteko 2018

Jakamistalouden tuominen taloyhtiöön Asoliiteri-hankkeessa, Asokodit, Helsinki, Espoo, VantaaYhteisöllisyyden lisääminen taloyhtiössä ”Hyveet taloyhtiössä” -projektilla, MTR Isännöinti Oy, VantaaTaloyhtiön strategisen johtamisen palvelu Pamissio, Pamis Oy, Tampere

Isännöitsijä 2018

Annika Aura, Realia Management, Turku

Päivi Miettinen, Taloisännöitsijät Oy, KouvolaKaisa Pekkala, Matinkylän Huolto Oy, Espoo

Isännöintiyritys 2018

Fluxio Isännöinti Oy, EspooMatinkylän Huolto Oy, Espoo