
Kokous kotisohvalla, kiitos!
Taloyhtiöni pyykkituvassa oli taas päivänä eräänä loppuneet sivut, joihin vuorovaraukset merkitään. Meillä homma siis toimii niin, että mappikansiossa on printattuja viikkolistoja, joihin vuorot merkitään. Ja...
Taloyhtiöni pyykkituvassa oli taas päivänä eräänä loppuneet sivut, joihin vuorovaraukset merkitään. Meillä homma siis toimii niin, että mappikansiossa on printattuja viikkolistoja, joihin vuorot merkitään. Ja...
Danske Bankin teettämän Ensiasunnonostajat 2016 -kyselytutkimuksen mukaan useimmat suomalaiset nuoret haaveilevat omistusasunnosta. Niin haaveilin itsekin, kun kymmenisen vuotta sitten ostin itselleni unelmien yksiön. Asunnon ostaminen...
Kuulemme jatkuvasti, kuinka digitalisaatio muuttaa radikaalisti yrityksien tapoja markkinoida ja myydä ja toisaalta asiakkaiden tapaa ostaa. Kävin puhumassa Isännöintipäivillä (16.9.2016 Jyväskylä) tästä aiheesta. Puheenvuorossani käsittelin...
Asiakkaan odotukset ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Jokainen kohtaamispiste – nettisivut, esitteet, yrityksen tilat, asiakaspalvelutilanteet ja postiluukusta kolahtava lasku – vaikuttaa asiakaskokemukseen. Toiset kohdat herättävät odotuksia, toiset...